Vragen gesteld door: peterbee
-
DatumCategorieTitelTekst
-
Dec 15, 2022 om 20:29
Sauna elysium in bleiswijk : ik heb op voorhand 2 x toegang en 2 x ritueel besteld, en betaald
de dag voor het bezoek krijg ik gemaild dat het ritueel niet door kan gaan ( zonder verdere reden )
bij de entree krijg ik te horen dat het opgebouwde saldo blijft staan, en dat de consumpties hiermee verrekend worden.
bij het uitchecken is er nog saldo over, ik krijg dit ... Lees meer -
Jun 14, 2021 om 17:08
Heb een 3 jarig contract bij greenchoise
tarief stroom laag : 0,21088 € / kwh
tarief stroom hoog : 0,22661 € / wkh
nu stopt per 1 juli het toonfrequentsignaal, en daar ik nog 1 oude meter heb, komt hoog (normaal) - en laagtarief voor mij te vervallen.
in plaats hiervan biedt greenchoice nu een nieuw normaal tarief aan, van € 0,2513 € / kwh
dit is bi ... Lees meer -
Sep 22, 2020 om 18:55
Wij hebben aan batavus intermezzo e-bike. in de catalogus 2012 van batavus staat deze fiets nog vermeld.
nu is de display van de e-bike defect. een vrij cruciaal onderdeel als je electrisch wil fietsen.
de vakhandel kan deze bediening niet meer leveren. batavus reageert via chat met " ... Lees meer -
Oct 5, 2015 om 19:52
2 maanden geleden heb ik een klacht ingediend over de onbehoorlijk lange wachttijd bij de klantenservice van ben.
uiteindelijk heb ik hiervoor 2 x € 5,- compensatie gekregen op de 2 lopende abonnementen. hulde.
verrekend met de factuurbedragen van de maand juli bleef er nog € 1,- en € 1,50 tegoed over, welke verrekend zou worden met met de factuur van augustus.
en op ... Lees meer -
Jun 11, 2014 om 19:09
Ik heb een bagagedrager gekocht bij internetwinkel allwheels, betaald, bestelbevestiging ontvangen.
hierna meld de eigenaar dat er "door een storende fout op de website" een te lage prijs is vermeld, en dat hij de order annuleert en zal crediteren.
mag dit ? en wanneer is een order dan definitief, of bindend ? Lees meer