Vragen gesteld door: terryslach
-
DatumCategorieTitelTekst
-
Nov 24, 2014 om 16:19
Op de site http://www.hoyhoy.nl/ wordt er een suggestie gewekt dat je kortingen krijgt als je daar de zorgverzekering afsluit niets is minder waar je krijgt helemaal gee nkorting premie uitgerekend bij deze site krijg dezelfde prijs als bij ohra Lees meer
-
Mar 11, 2013 om 17:07
Na keurig een modem retour te hebben gestuurd beweert upc dat ze daar 6 weken voor nodig hebben om te verwerken en rekent gewoon weer opnieuw borg nu voor de horizon box en verplicht je gewoon om wederom te betalen zo niet dan heb je een probleem wordt er gezegd Lees meer
-
Oct 27, 2012 om 15:55
Upc rekent opnieuw kosten als je een pakket erbij of wilt veranderen wanneer je een contract afsluit betaal je eenmalig 49€ activatie kosten en 25€ borg modem geen probleem maar wanneer je wilt overstappen naar horizon moet je weer betalen een grof schandaal zo ga je niet met je klanten om Lees meer
-
Oct 3, 2012 om 13:45
Op 1 oktober j.l. heb ik mijn telefoon contract vernieuwd bij tmobile mijn contract zou per mail naar me gestuurd worden dus niet nu verplichten ze mij om dit zelf maar te regelen je hebt tenslotte getekend wordt er gezegd het is toch treurig dat ze zo met klanten omgaan vertikt het om hun problemen die ze zelf veroorzaken op te lossen Lees meer
-
Apr 19, 2012 om 13:05
Wie heeft er deze ervaring ook met http://www.bobbins.nl/ bij deze een borduur pakket gekocht en stom al vooruit betaald maar ze leveren niet bellen e-mailen faxen helpt niet ze reageren nergens op.
bij deze waarschuw ik u allemaal koop niet bij
http://www.bobbins.nl/
wat nu tedoen Lees meer -
Mar 28, 2012 om 19:44
Upc adverteert veel met halveer weken maar bij wie halveren ze ook je breedband en je mail op de site wordt er steeds vermeld geen storing maar wanner je belt kan je te horen krijgen we hebben storing met het email verkeer upc doe ter alles aan om het te herstellen voorlopig hebben we elke dag wel wat met deze provider wordt weer tijd om op te stappen ze komen hun belofte toch niet na Lees meer
-
Mar 26, 2012 om 20:08
Zijn er meer die overgestapt zijn naar upc en daarna problemen hebben de eerste maand keurig 50 mb nu nog maar net 30 mb nu ligt het natuurlijk aan ons zelf zo als we van alle providers gewend zijn maar we betalen wel voor die 50 en deze leveren ze gewoon niet na de eerste maand zit je er gewoon een jaar aan vast is maar een waarschuwing hoor ze reageren toch niet wat een provider Lees meer
-
Mar 19, 2012 om 20:18
Beste
heb een nokia c6 deze geeft steeds aan geheugen vol er staat niets open externe schijfje is leeg volgens nokia suite is er meer als ruimte genoeg wie weet een oplossing Lees meer -
Jan 3, 2012 om 11:00
Na in december te zijn overgestapt naar een andere provider wat prima verlopen is en deze provider ook mijn contract bij telfort te hebben opgezegd ontvang ik nog een een afrekening waarop staat dat we nog een bedrag tegoed hebben van 12.58 maar nu komt het deze betalen ze niet terug moeten wij eens doen is gelijk je internet afgesloten
staat wel mooi op de site van telfort werkt in je voorde ... Lees meer -
Dec 10, 2011 om 12:04
Goed nieuws en van harte gefeliciteerd! onlangs heeft u meegedaan in de online upc-actie “wanneer stapt u over?”. wij kunnen u meedelen dat u de winnaar bent van onze prijs!
1 3d lcd-tv van sony (sony kdl-37ex720).
kunt u aub bevestigen of onderstaande gegeven juist zijn, dan zorgen wij voor een zo snel mogelijke levering.
met vriendelijke groet,
jeroen swart ... Lees meer