![terryslach](https://kassa-static.bnnvara.nl/vraag-beantwoord/uploads/profile/4835424.terry.jpg)
Telfort betaald niet uit
Na in december te zijn overgestapt naar een andere provider wat prima verlopen is en deze provider ook mijn contract bij telfort te hebben opgezegd ontvang ik nog een een afrekening waarop staat dat we nog een bedrag tegoed hebben van 12.58 maar nu komt het deze betalen ze niet terug moeten wij eens doen is gelijk je internet afgesloten
Staat wel mooi op de site van telfort werkt in je voordeel maar moet natuurlijk zijn in je nadeel
![tdehond](https://kassa-static.bnnvara.nl/vraag-beantwoord/uploads/profile/4000523.tattoo hond.jpg)
Het is een oefening van geduld bij Telfort maar uiteindelijk werd na een aantal maanden toch het bedrag wat ik nog te goed scheen te hebben geretourneerd.
![pino123](https://mijn.bnnvara.nl/avatar/6d9e97febc27b1e92d4fbba5695c11784017edb5219c69cdfc8641fea419e739.png)
[quote=terryslach schreef op dinsdag 3 jan 2012, 11:52]nee klopt niet staat als datum 28 december 2011 leef nu volgens mij in januari 2012
Tja.. Dat lees ik nu, het is handig om dat soort informatie er even bij te vermelden. Dus op 28 december krijg je een rekening waar het tegoed op staat. Nu dan kan je zeker tot 28-01-2012 op je geld wachten, ze nemen er rustig een maand de tijd voor (vanaf 28-12). Even wachten dus.
Heb je trouwens al contact opgenomen met de klantenservice, wat hierbij de normale termijnen zijn?
![terryslach](https://kassa-static.bnnvara.nl/vraag-beantwoord/uploads/profile/4835424.terry.jpg)
[quote=pino123 schreef op dinsdag 3 jan 2012, 13:07][quote=terryslach schreef op dinsdag 3 jan 2012, 11:52]nee klopt niet staat als datum 28 december 2011 leef nu volgens mij in januari 2012
Tja.. Dat lees ik nu, het is handig om dat soort informatie er even bij te vermelden. Dus op 28 december krijg je een rekening waar het tegoed op staat. Nu dan kan je zeker tot 28-01-2012 op je geld wachten, ze nemen er rustig een maand de tijd voor (vanaf 28-12). Even wachten dus.
Heb je trouwens al contact opgenomen met de klantenservice, wat hierbij de normale termijnen zijn?
ja ze moeten het alleen even uitzoeken de welbekende smoes maar betaal jij maar eens te laat ben je er gelijk uit en krijg je een dubbele rekening
![poltol](https://kassa-static.bnnvara.nl/vraag-beantwoord/uploads/profile/2736345.3478771.jpg)
[quote=terryslach schreef op dinsdag 3 jan 2012, 11:52]nee klopt niet staat als datum 28 december 2011 leef nu volgens mij in januari 2012
Nou, nou het is 3 jan. 2012.
Natuurlijk zijn het bij Telfort geen vlotte betalers maar om nu zo uit te halen.
De inkt van de brief is amper droog.
En nu al opwinding over geld wat u nog moet krijgen in de toekomst.
Heeft u dan helemaal geen geduld?
Plezierige wachttijd gewenst, poltol
[die er wel oprekend dat u ons op de hoogte houdt, en dus ook vlot meld als u uw geld heeft gekregen.]
![terryslach](https://kassa-static.bnnvara.nl/vraag-beantwoord/uploads/profile/4835424.terry.jpg)
[quote=poltol schreef op dinsdag 3 jan 2012, 14:45][quote=terryslach schreef op dinsdag 3 jan 2012, 11:52]nee klopt niet staat als datum 28 december 2011 leef nu volgens mij in januari 2012
Nou, nou het is 3 jan. 2012.
Natuurlijk zijn het bij Telfort geen vlotte betalers maar om nu zo uit te halen.
De inkt van de brief is amper droog.
En nu al opwinding over geld wat u nog moet krijgen in de toekomst.
Heeft u dan helemaal geen geduld?
nee klopt want telfort heeft ook geen geduld daar moert je ook op tijd betalen anders ben je gewoon je internet kwijt dus ook een bedrijf moet zich hieraan houden dus je hebt helemaal gelijk heb daar geen geduld voor
Plezierige wachttijd gewenst, poltol
[die er wel oprekend dat u ons op de hoogte houdt, en dus ook vlot meld als u uw geld heeft gekregen.]
![telfortwbcr](https://mijn.bnnvara.nl/avatar/602a8bc125cf08fd29d6eefa6dabfe721c7b90e4f9742799d8991665093bf392.png)
Op 4 januari heb ik via Twitter laten weten dat het bedrag binnen 2 weken vanaf de factuurdatum op uw rekening wordt gestort. Het bedrag is op 4-1-2012 aan u uitbetaald.
Laïla
![eenigma](https://mijn.bnnvara.nl/avatar/d30d82159b74e5bfab2ffb66e39da259383ffae2c133a15a330a62c99214b990.png)
Ach ja Telfort en terugbetalen dan moet je gewoon vasthoudend zijn en veel, heeeeeeel veel geduld hebben ;-) Medio augustus 2011 stapte ik over van KPN naar Telfort vast bellen, had al internet en mobiel van Telfort dus handig alles bij elkaar en een mooi goedkoop aanbod. Telfort zou de overstap probleemloos en zonder extra kosten voor mij regelen.
Kreeg echter op de eindafrekening van KPN een leuke bedrag als boete omdat ik me niet aan de opzegtermijn had gehouden.Ik bellen naar KPN denkend dat is een foutje..... Neeeeee zegt KPN dat is Telfort z'n schuld die moeten daar rekening mee houden en dat hebben ze niet gedaan. Oké dan Telfort bellen......... Neeeeeeee zegt Telfort dat had KPN nooit in rekening mogen brengen want wij hebben het contract over genomen dus ik weer bellen naar KPN.........Neee zegt KPN, het is echt de fout van Telfort en van ons krijgt u het echt, zeker weten niet terug. Inmiddels met lichte stoom uit de oren, weer bellen naar Telfort....... Neeeeee zegt Telfort echt heus niet hoor, u moet bij KPN zijn......
Enfin, ik roepen om de cheeeeeef en gesteld dat ik met Telfort de afspraak heb gemaakt dat zij voor een probleemloze en kosteloze overstap zouden zorgen en dat ik ze daar dus aan ging houden. Nou dan moest ik maar een kopietje van de nota op de post doen en dan zouden ze het wel crediteren, wat ik al verwachtte gebeurde, de brief met de nota kwam noooooit aan bij Telfort :-D
Niet voor 1 gat te vangen, vond ik na flink zoeken de mogelijkheid een klachtenformulier in te vullen op hun website (die is redelijk goed verstopt, ze hebben liever dat je voor duur tarief even belt maar ik had al zo een anderhalf uur verbeld met zowel KPN als Telfort dus daar had ik geen zin meer in) en een scan van de nota via linkjes van Tiny-Pic toegevoegd, konden ze niet meer zeggen dat ze geen kopie van de nota hadden ontvangen. Na nog eens een herinnering middels het klachten formulier krijg ik een respons.
Een aardige jongeman belt mij op, inmiddels is het medio september geworden, met excuses en beloofd een coulance betaling van 10 euro op de boete van KPN te crediteren vanwege de belkosten die ik had gemaakt en het ongerief. Ik wijs er nog eens nadrukkelijk op dat het bedrag op de nota van KPN ex 19% BTW is en dat ik natuurlijk inclusief heb betaald. Maar ik, hoefde me geen zorgen te maken de vriendelijke jongeman ging het allemaal goed regelen, fijn hoor ;-)
Je raad het al, de volgende nota wordt de boete van KPN ex BTW gecrediteerd op mijn maandrekening van betreffend contract en ik wacht rustig af of de rest misschien op mijn rekening wordt overgemaakt of anders op de volgende nota, die van oktober wordt gecrediteerd............ dus niet. In oktober en november ben ik erg ziek en heb er even geen puf voor maar in december besluit ik maar weer eens het klachtenformulier in te vullen.
Een aardige jongedame belt mij en beloofd dat het openstaande bedrag met de nota van januari 2012 verrekend zal gaan worden......... vol verwachting klopt mijn hartje LOL Zou het echt gaan lukken om in slechts 5 maanden de afspraken en beloftes na te komen en mij eindelijk het teveel betaalde plus de extra kosten te vergoeden?
We zullen zien ;-)
Nieuw op Vraag & Beantwoord
Scootmobiel ellende
21-06-2024 Goede morgen Wij mijn man en ik rijden beide een scootmobiel vanuit de gemeente Heiloo WMO op zich zijn wij er blij mee dat die mogelijkheid bestaat . Ik rijd al 26 jaar en mijn man 11 jaar in het verleden bij Hulpmiddelencentrum ook het een en ander meegemaakt 3x een wiel verloren onder het rijden (3 wieler) en dat de scootmobiel of bij het sturen naar links of naa ... Lees meer
Overstap voor aansluiting glasvezel, oplegging boete gerechtigd?
In juni 2022 sloot ik via de glasvezelaanbieder/aanlegger in mijn regio bij provider 1 een abonnement af voor afname internet en tv via glasvezel. Mijn huidige aansluiting is via VDSL, dus ik dacht erop vooruit te gaan. Over mijn VDSL-provider, provider 2, ben ik al jarenlang heel tevreden. Scherpe prijzen en goede service. Een abonnement afsluiten tijdens de aanleg bespaart aanlegkosten, reden wa ... Lees meer
Hoe krijg ik hinderlijke voice over weg?
Goedemorgen forumleden,
Bij het afspelen van de opgenomen programma's "the unheard tapes", uitgezonden door de EO, spreekt er een buitengewoon hinderlijke voice over mee. Niet alleen doet deze (AI?) stem zijn best om vrijwel alle klemtonen verkeerd te leggen, ook zijn er rare versprekingen zoals het uitspreken van D-Day als deedee en van zooi maakt hij 2001. Om van Franse plaatsname
...
Lees meer
Populair in Computers & Telefonie
Hallo, wie weet waar ik de Evergreen top 1000 kan downloaden? Bv hartelijk dank.
In het korte verleden deed ik dat via de Pirate Bay maar die is jammer genoeg niet meer te ontvangen. Lees meer
blokkade toetsenbord
Ik heb per ongeluk mijn toetsenbord geblokkeerd zodat ik geen tekst meer kan typen. Ik werk met die comp. met windows XP. Hoe kan ik die blokkade opheffen? De overige functies werken normaal. Bedankt. Lees meer
![doetinchem](https://mijn.bnnvara.nl/avatar/5049b064676200ec5c676cba3ed97353b229d8007e1890de470cc0b5215d9cdc.png)
CD-R of DVD-R
Ik wil filmpjes en foto's vanaf de laptop opslaan op een schijf. Welke kan ik het beste nemen een CD-R of DVD-R? Of maakt het niet uit. Lees meer