terryslach
door terryslach Mar 11, 2013 om 17:07
Computers & telefonie

Upc rekent 2 maal borg

na keurig een modem retour te hebben gestuurd beweert upc dat ze daar 6 weken voor nodig hebben om te verwerken en rekent gewoon weer opnieuw borg nu voor de horizon box en verplicht je gewoon om wederom te betalen zo niet dan heb je een probleem wordt er gezegd

586 2 Rapporteer

Deze vraag is gesloten en kan niet meer worden beantwoord. Let op! Gesloten topics hebben een archieffunctie. De vragen sluiten mogelijk niet meer aan bij de huidige situatie en kunnen gedateerde informatie bevatten.

ya
door yarcus - Sep 18, 2013 om 12:21
1 Antwoorden / 0 Vragen
0

Upc doet maar wat
rekeningen zijn nooit goed
gewoon storneren en het goede bedrag overmaken

upcwebcare
door upcwebcare - Sep 19, 2013 om 09:31
46 Antwoorden / 0 Vragen
0

Beste terryslach,

Ik kan me goed voorstellen dat je hier niet blij van wordt. In principe betaal je één keer borg. Ga je over naar een ander product dan wordt de borg meegenomen. Als er onverhoopt toch twee keer borg in rekening gebracht is, heb je uiteraard recht op teruggave.

Zou je mij een e-mail willen sturen met je gegevens naar webcare@upc.nl, met als onderwerp 'Vara Kassa Forum'?

Ik zoek graag voor je uit wat de reden is dat je twee keer borg in rekening gebracht hebt gekregen.

Met vriendelijke groet,
Sarah

UPC Webcare

Terug naar de vraag

Nieuw op Vraag & Beantwoord

M
M Bourgondien - Jun 21, 2024 om 11:57
Auto & vervoer

Scootmobiel ellende

21-06-2024   Goede morgen   Wij mijn man en ik rijden beide een scootmobiel vanuit de gemeente Heiloo WMO op zich zijn wij er blij mee dat die mogelijkheid bestaat .   Ik rijd al 26 jaar en mijn man 11 jaar   in het verleden bij Hulpmiddelencentrum ook het een en ander meegemaakt 3x een wiel verloren onder het rijden (3 wieler) en dat de scootmobiel of bij het sturen naar links of naa ... Lees meer

je
jelloowmelloow - Jun 26, 2024 om 06:02
Geldzaken & recht

Overstap voor aansluiting glasvezel, oplegging boete gerechtigd?

In juni 2022 sloot ik via de glasvezelaanbieder/aanlegger in mijn regio bij provider 1 een abonnement af voor afname internet en tv via glasvezel. Mijn huidige aansluiting is via VDSL, dus ik dacht erop vooruit te gaan. Over mijn VDSL-provider, provider 2, ben ik al jarenlang heel tevreden. Scherpe prijzen en goede service. Een abonnement afsluiten tijdens de aanleg bespaart aanlegkosten, reden wa ... Lees meer

ke
keesbakels - Jun 27, 2024 om 10:05
Elektronica & tv

Hoe krijg ik hinderlijke voice over weg?

Goedemorgen forumleden,

Bij het afspelen  van de opgenomen programma's "the unheard tapes", uitgezonden door de EO, spreekt er een buitengewoon hinderlijke voice over mee. Niet alleen doet deze (AI?) stem zijn best om vrijwel alle klemtonen verkeerd te leggen, ook zijn er rare versprekingen zoals het uitspreken van D-Day als deedee en van zooi maakt hij 2001. Om van Franse plaatsname ... Lees meer