spanna
door spanna Apr 22, 2004 om 01:59
Computers & telefonie

Link

geachte expert,

mijn zusje houd er van om op het internet spelletjes te doen.Nou vond ze een leuke spel bij haar vriendinnetje thuis op het internet die ze thuis ook wou spelen,maar bij ons opent hij de spel niet. het gaat om het spel bomberman op de volgende site:http://spele.nl/multi18.htm.dus bij haar vriendinnetje deed het spel wel maar bij ons thuis niet.Weten jullie misschien waar het aan ligt. Ik zou heel dankbaar zijn als ik een goede antwoord op mijn vraag krijg. Want mijn zusje wil per se dat spel op ons pc spellen en volgens mij kan het ook maar ik weet niet hoe.

737 10 Rapporteer

ve
door verwijderd - Apr 22, 2004 om 10:20
0 Antwoorden / 0 Vragen

Ik heb even voor je gekeken, maar krijg de melding dat de pagina van de link niet meer bestaat, helaas dit gebeurd wel vaker als er veel bezoekers klagen dat een link slecht werkt zoals in het geval van je zusje dan wordt deze van de site verwijderd. groeten

ve
door verwijderd - Apr 22, 2004 om 10:46
0 Antwoorden / 0 Vragen

Misschien is er nog een andere mogelijkheid om je zusje niet teleur te stellen, als je in de zoekmachine google het woord bomberman typt en op zoek klikt verschijnt er een hele waslijst met sites waarop spelletjes met de naam bomberman voorkomen, misschien dat het spelletje op een andere site ook nog staat, ik heb er een aantal geprobeert voor je zusje zitten er erg leuke spelletjes bij of exact hetzelfde spelletje er ook tussen zit durf ik niet te garanderen maar je kunt het allicht proberen. succes en groeten

ve
door verwijderd - Apr 25, 2004 om 00:47
0 Antwoorden / 0 Vragen

ik heb jullie advies geprobeerd maar ik kan nog steeds niet het spelletje openen.Ik heb onze oude pc geprobeerd en daar kan het wel en de nieuwe niet en dat vind ik een beetje frappant.

ve
door verwijderd - Apr 25, 2004 om 01:14
0 Antwoorden / 0 Vragen

Spanna, ik denk dat ik al begrijp wat er aan de hand is... Jouw versie van Windows XP ondersteunt geen zogenaamde Java Virtual Machine. Dit is software die er voor zorgt dat je sommige spellen op internet kunt spelen. Zonder verder al te diep in te gaan op de technische aspecten even het volgende: Java VM is door de firma Sun ontwikkeld en werd door Microsoft meegeleverd met Windows tot aan Windows XP. Toen raakten Microsoft en Sun verwikkeld in een rechtzaak over het gebruik van deze software waardoor het niet met Windows XP op de installatie-CD mocht worden meegeleverd.

Het is gelukkig wel zo dat je Microsoft Vitrual Machine gewoon kunt downloaden van Internet. Je kunt het beste als volgt te werk gaan: ga naar: http://www.softpedia.com/public/cat/10/18/10-18-20.shtml Hier staat rechts in het midden de knop 'download'. Druk hierop en als je het downloadvenster krijgt druk je op 'openen' (en dus niet op 'opslaan'. het programma wordt nu naar je PC gekopiëerd en als je de instructies volgt word de software direct op je PC geïnstalleerd. Ik weet zeker dat je hierna het spel Bomberman wél kunt spelen.

Succes en laat even horen of het gelukt is.

ve
door verwijderd - Apr 28, 2004 om 10:17
0 Antwoorden / 0 Vragen

Spanna, ik heb de link ook even ingevoerd en ik kreeg eerst ook geen verbinding. Ik heb daarna in de adresregel 'multi18.htm' weggehaald en opnieuw op 'ga naar' gedrukt en toen kreeg ik de hele site van 'spele.nl' te zien en ook Bomberman...

Het probleem zat hem denk ik in de link die je opgaf. Als je gewoon 'http://www.spele.nl/multi18.htm' intoetst doet de site het wel...Veel plezier met Bomberman.

ve
door verwijderd - Apr 28, 2004 om 10:19
0 Antwoorden / 0 Vragen

Enterprise je had gelijk na dat ik vm machine had geistalleerd deed het spel het bedankt voor all jullie goede adviezen en ga zo door want jullie zijn een kei

ve
door verwijderd - May 8, 2004 om 22:39
0 Antwoorden / 0 Vragen

ik weet niet hoe het komt maar op www.nuspelen.nl kan je ook bomberman spelen

ve
door verwijderd - May 30, 2012 om 14:22
0 Antwoorden / 0 Vragen

Wederom een burgerlijk recht ontnomen. Tijd voor een Hollandse Lente

ve
door verwijderd - May 30, 2012 om 22:36
0 Antwoorden / 0 Vragen

betalen ze in griekenland ook woz dacht het niet dus waar gaan de centjes van ons naartoe????

ve
door verwijderd - May 31, 2012 om 11:04
0 Antwoorden / 0 Vragen

Minima's krijgen sinds dit jaar geen kwijtschelding meer voor de gemeentelijke belastingen ook de vergoeding voor de aanvullende ziektekostenverzekering wordt al afgeschaft...Bezwaar indienen moest binnen 10 dagen is dat 'n normale beleid...
Dus de gemeentes zijn nu al volop aan 't bezuinigen om de loonsverhoging van de ambtenaartjes te kunnen betalen...Schandalig...
Minima's en laagst betaalden worden 't eerst gepakt en verder creperen door al die bezuinigingen...