door wilsophie Jan 10, 2009 om 21:14
Huishouden & energie

Abonnement van Plus magazine

In September 2008 nam ik een abonnement op het blad Plus magazine een maandblad en daarbij zou ik een cadeautje ontvangen n.l. een foto-videocameraatje. Na ontvangst bleek het niet te werken op Vista dus ik kon er niets mee. Een bericht gestuurd op 15 september naar Abonneeplein en dezelfde dag nog werd ik gebeld door een meneer die mij een ander kado aanbood of een gratis kwartaalabonnement. Ik koos voor het laatste en zei meteen dat het abonnement gestopt moest worden.
Dat was akkoord. Een dag later op 16 september kreeg ik een mail van een mevrouw die ook een ander kadootje aanbood, ik meldde dat ik drie nummers gratis zou krijgen dus de nrs 10, 11 en 12 en met ingang van die datum dus zou het abonnement gestopt worden.
Nu kreeg ik in januari toch een blad toegestuurd en baalde dat ik hierover weer actie moest ondernemen. Vlak daarna zag ik dat er 11 Euro was afgeschreven van mijn rekening. Ik heb dat teruggedraaid en een mail gestuurd. Maar die mw. vindt dat ik omdat ik nog niks betaald heb nog 11 Euro schuldig ben.
Ik vind dat de drie bladen een ruil waren met het kadootje en omdat het abonnement is stopgezet ik geen recht heb op nummer 1 en dus ook niks verschuldigd ben.
Begrijp ik iets niet goed? Heb ik een jaarabonnement toegezegd?
Normaliter moet je 6 weken voor aflopen van het abonnement afzeggen, en op 16 september zou ik dan aan de volwaarde hebben voldaan.
Ik krijg dus nu een acceptgirokaart van die 11 euro waarvan ik nu niet begrijp waar het voor is.
Met vr.gr.

1231 2 Rapporteer

ve
door verwijderd - Jan 10, 2009 om 21:21
0 Antwoorden / 0 Vragen

Ik bedoel dat ik aan de voorwaarde heb voldaan. Typefout.

ve
door verwijderd - Jan 10, 2009 om 22:31
0 Antwoorden / 0 Vragen

Dag wilsofie,

Jouw bericht kun je hier beter in de rubriek VRAAG&BEANTWOORD zetten (zie linker kolom op het homeblad.

Het voordeel is, dat je daar meer "experts" aantreft, die je mogelijk kunnen adviseren bij de oplossing van het probleem.

Pedro