to
door toosciere Jul 20, 2011 om 16:35
Huishouden & energie

Bankstel

als een bank niet voldoet na een paar maanden .kunnen ze je dan verplichten om met de bank terug te komen naar de winkel.om hem aldaar te beoordelen ?????

2325 15 Rapporteer

Deze vraag is gesloten en kan niet meer worden beantwoord. Let op! Gesloten topics hebben een archieffunctie. De vragen sluiten mogelijk niet meer aan bij de huidige situatie en kunnen gedateerde informatie bevatten.

edrick3
door edrick3 - Jul 20, 2011 om 17:56
27632 Antwoorden / 85 Vragen
0

Hallo toosciere,

Lijkt me niet de handigste manier.

Lees even de info bij Consuwijzer.

Wat zijn de klachten? En wie bedoel je met 'ze'?

to
door toosciere - Jul 20, 2011 om 18:27
5 Antwoorden / 1 Vragen
0

ik bedoel de winkel waar ik hem heb gekocht.Daar beweren ze dat ik met het bankstel moet terugkomen.ik heb er nog nooit van gehoord. de klacht is dat hij al naar een paar maanden op 3 van de 5 zitplaatsen doorgezakt is.

edrick3
door edrick3 - Jul 20, 2011 om 18:32
27632 Antwoorden / 85 Vragen
0

@toosvciere,

.....ik bedoel de winkel waar ik hem heb gekocht......
Ja, dat snap ik. Wélke zaak/firma?

to
door toosciere - Jul 20, 2011 om 18:33
5 Antwoorden / 1 Vragen
0

bij jysk leiderdorp

edrick3
door edrick3 - Jul 20, 2011 om 18:42
27632 Antwoorden / 85 Vragen
0

@toosciere,

Garantie en ruilen

De garantieperiode op al onze artikelen geldt voor 1 jaar. Bij gebreken heeft u als klant recht op een nieuw exemplaar of wij zorgen ervoor dat het artikel wordt gerepareerd.

Lees de info van consuwijzer wat te doen.
Schrijf een brief.

Adres hoofdkantoor:
JYSK BV Hoofdkantoor Velperweg 27 6824 BC Arnhem

Bel de klantenservice:
Tel. klantenservice 026 3552800

Mail de klantenservice:
klantenservice@jysk.com

Laat ze zelf maar komen kijken!!

to
door toosciere - Jul 20, 2011 om 18:45
5 Antwoorden / 1 Vragen
0

ik heb al 2x met het hoofdkantoor gebeld en dan is het iedere keer dat ik zelf met de bank terug moet komen.ik woon ook 3 hoog daar komen ze hem ook niet ophalen. we moesten hem ook zelf naar boven brengen . ik heb echt heel veel spijt dat ik hem daar heb gekocht.

birdies
door birdies - Jul 20, 2011 om 18:53
6104 Antwoorden / 31 Vragen
0

.......we moesten hem ook zelf naar boven brengen ......... Dat is bij veel zaken zo. En als een leverancier het wel naar boven wil brengen, moet daar extra voor betaald worden.

Ik heb het vermoeden dat het een goedkope discounter is, klopt dat?

to
door toosciere - Jul 20, 2011 om 18:55
5 Antwoorden / 1 Vragen
0

ik koop veel bij leen bakker en daar is het goedkoper om te laten bezorgen en die brengen hem ook boven en de service is veeeeeel beter. spijt dat ik hem daat niet heb gekocht . later zag ik dat ze hem daat ook hebben.

valerius-2
door valerius-2 - Jul 20, 2011 om 19:08
7840 Antwoorden / 95 Vragen
0

Een zeer slschte service, nu ik dit weet ga ik niet meer bij hijn kijken laat staan kopen, zoek wel ergens anders wat uit.
Bedankt voor de inlichtingen. Was net van plan in het weekeinde te gaan kijken. Ik woon n.l. in de buurt.

to
door toosciere - Jul 20, 2011 om 19:09
5 Antwoorden / 1 Vragen
0

je kan beter bij leen bakker kijken ook voordelig en goede service

an
door anoniem80 - Jul 26, 2011 om 14:55
4 Antwoorden / 0 Vragen
0

Slechte service omdat de chauffeurs niet naar boven brengen?
Wat als deze ook ingehuurd worden, dan lopen de kosten toch uit de klauwen voor een bedrijf..

Het is heel normaal dat een bedrijf dan extra vraagt.

Wat wel raar is, is als je hem zelf moet terug brengen terwijl hun het bezorgd hebben. Dan moeten zij hem ook weer ophalen. Vreemd verhaal dit.

er
door ericw - Sep 1, 2011 om 13:14
124 Antwoorden / 0 Vragen
0

Beste,

Wanneer het transport is uitbesteed en je daar appart voor hebt betaald heeft dit niet zozeer met de bestelling van de bank te maken. De winkelier bemiddeld in het transport m.a.w. u dient het transport naar de winkel toe zelf te bekostigen. Een winkelier kan niet voor ieder wisse wasje in de auto springen om de "klacht" te bekijken daar het prijsniveau van de winkel dat niet toe laat. Weinig betalen is ook meer zelf doen om de klacht opgelost te krijgen.

Mvg, Eric

edrick3
door edrick3 - Sep 1, 2011 om 13:15
27632 Antwoorden / 85 Vragen
0

@ericw,

Ben je op allerlei 'oude' topics aan het reageren?

gw
door gwdb - Dec 30, 2011 om 18:27
8 Antwoorden / 1 Vragen
0

ik heb ook 2 bankjes van Jysk, ook met een probleem ben terug gegaan met de bankjes (is wel veel gedoe) maar heb gelijk een nieuwe ontvangen die nu al jaren ok is, bankjes waren ook wel erg goedkoop dus ik vond het wel OK om deze met een boedelbak met huif terug te brengen, maar ja je kan het ook nog vragen aan een medewerker van Jysk of hij wellicht langs kan komen, betere winkel dan Leen Bakker google maar eens op internet klachten Leen Bakker, zelfs een bank van 5500 euro levert men 2x verkeert uit

edrick3
door edrick3 - Dec 30, 2011 om 18:39
27632 Antwoorden / 85 Vragen
0

@gwdb,

Wat heb je toch tegen Leen Bakker??

Slechte ervaringen?

Ook dit topic is al bijna 'verjaard'.

Terug naar de vraag

Nieuw op Vraag & Beantwoord

El
Eline72 - Sep 27, 2024 om 10:37
Winkels & webshops

Webshop Salura

Hallo ik heb 6 september een spiegel besteld bij website Salura maar heb deze nooit ontvangen.  de site is nu ook niet meer bereikbaar. Ik had een track and tracé ontvangen en daar stond in dat de spiegel verzonden was vanuit China en in Nederland was aangekomen maar even later deed de track and trace het niet meer. Dit bedrijf zou in Amsterdam zitten en had alleen een website heb verschillende ... Lees meer

jane55
jane55 - Sep 23, 2024 om 12:04
Geldzaken & recht

Verkeerde Lounge bank geleverd

Op 12 september, na 3 maanden wachttijd werd mijn bank bezorgd, helaas de verkeerde.
Direct doorgegeven aan het bedrijf, het zou uitgezocht worden, daarna nog verschillende keren gebeld, tot nu toe, 11 dagen verder, nog geen resultaat.
Wel werd er gezegd dat als zij de bank opnieuw gaan bestellen ik er weer 3 maanden op moet wachten.
Mijn vraag is, kan ik de koop ontbinden, omdat ik ... Lees meer

A.
A. Maas - Aug 30, 2024 om 14:44
Geldzaken & recht

Wie is ook opgelicht door scooterrijbewijs.nl? Bedrijf reageert niet...

Mijn zoon wilde binnen enkele weken zijn scooter rijbewijs halen. Deed navraag bij het bedrijf over de beloftes op de site. Na aanmelding bleek dat er maanden tussen theorie en praktijk examen gaan zitten. Hij zou moeten bijbetalen, maar dan nog lukt het niet binnen zijn planning. Hij vroeg hen alles te annuleren en zijn geld terug te storten. De servicedesk medewerker gaf echter geen antwoord op ... Lees meer