rl
door rliefhe May 13, 2004 om 20:14
Huishouden & energie

Brugman badkamer probleem

mijn vriendin en ik hebben een badkamer gekocht bij brugman.


na 8 weken wachten op het laatste artikel (de radiator) die telaat geleverd werd heb ik geen zin meer in brugman wat kan ik nog doen?


ik heb voor diegene die wil het totale verhaal wat niet in een forum past (te groot) op email.


m.v.g. r liefhebber

813 4 Rapporteer

Deze vraag is gesloten en kan niet meer worden beantwoord. Let op! Gesloten topics hebben een archieffunctie. De vragen sluiten mogelijk niet meer aan bij de huidige situatie en kunnen gedateerde informatie bevatten.

ve
door verwijderd - May 14, 2004 om 15:14
0 Antwoorden / 0 Vragen
0

Het is conform de wetgeving zo geregeld dat een nalevering 10 weken mag duren. Verder kunt u contact opnemen met het desbetreffende filiaal van Brugman om te vragen hoe het een en ander zit! Suc6

ve
door verwijderd - Sep 17, 2004 om 19:48
0 Antwoorden / 0 Vragen
0

Ik kan wel een heel boek over brugman schrijven, over de problemen die wij met hun hebben gehad, over de stomste administratieve fouten etc etc. Ondertussen zitten we nog steeds op 1 onderdeel van de keuken te wachten. De 10 weken die nu ik hoor wat maximaal nageleverd mag worden is bij ons al lang en breed verstreken. Er was eerst namelijk een verkeerd artikel bij de keuken zelf. Toen hebben we een nalevering gekregen met weer precies dezelfde (verkeerde) onderdeel gekregen. Dus die kon ook weer terug. Nu hadden we afgesproken dat we deze week het goede onderdeel zouden krijgen. Echter na erheen te hebben gebeld wist de man eerst niet waar we het over hadden toen begon er een lichtje te branden en toen zeiden ze opeens dat het onderdeel beschadigd was aangekomen bij brugman, ik geloof van dat verhaal helemaal niks. En ze zijn het gewoon vergeten of wat dan ook. Echter de 10 max. weken zijn nu dus al lang en breed verstreken, we hebben echter al wel alles betaald. Mijn vraag is dus kunnen we hier nog wat aan doen (gerechtelijk gezien), kunnen we een bedrag terug eisen?

ve
door verwijderd - Aug 9, 2005 om 15:14
0 Antwoorden / 0 Vragen
0

Helaas heb ik dezelfde ervaringen met brugman. Ik zit al vanaf februari op mijn badkamermeubel te wachten en het komt waarschijnlijk half oktober.


Ik heb ook een klachten brief geschreven en krijg een luttele dinerbon. Ik weet wel dat je naar de CBW kan bellen, hierbij is Brugman aangesloten. Ze hebben een consumentenvraaglijn 'smorgens tussen 9 en 11 uur tel 0306973107


Ik ga morgen ook bellen op hoeveel schadevergoeding wij recht hebben.


Succes ermee!

ve
door verwijderd - Aug 9, 2005 om 15:35
0 Antwoorden / 0 Vragen
0

Brugman is CBW erkend. Volgens die CBW voorwaarden, kan een consument bij een overschrijding van de levertijd met meer dan een maand de koop ontbinden, en/of heeft de consument recht op schadevergoeding.


Door te schermen met ontbinding van die koop, kun je mogelijk een korting bedingen.

Terug naar de vraag

Nieuw op Vraag & Beantwoord

El
Eline72 - Sep 27, 2024 om 10:37
Winkels & webshops

Webshop Salura

Hallo ik heb 6 september een spiegel besteld bij website Salura maar heb deze nooit ontvangen.  de site is nu ook niet meer bereikbaar. Ik had een track and tracé ontvangen en daar stond in dat de spiegel verzonden was vanuit China en in Nederland was aangekomen maar even later deed de track and trace het niet meer. Dit bedrijf zou in Amsterdam zitten en had alleen een website heb verschillende ... Lees meer

jane55
jane55 - Sep 23, 2024 om 12:04
Geldzaken & recht

Verkeerde Lounge bank geleverd

Op 12 september, na 3 maanden wachttijd werd mijn bank bezorgd, helaas de verkeerde.
Direct doorgegeven aan het bedrijf, het zou uitgezocht worden, daarna nog verschillende keren gebeld, tot nu toe, 11 dagen verder, nog geen resultaat.
Wel werd er gezegd dat als zij de bank opnieuw gaan bestellen ik er weer 3 maanden op moet wachten.
Mijn vraag is, kan ik de koop ontbinden, omdat ik ... Lees meer

A.
A. Maas - Aug 30, 2024 om 14:44
Geldzaken & recht

Wie is ook opgelicht door scooterrijbewijs.nl? Bedrijf reageert niet...

Mijn zoon wilde binnen enkele weken zijn scooter rijbewijs halen. Deed navraag bij het bedrijf over de beloftes op de site. Na aanmelding bleek dat er maanden tussen theorie en praktijk examen gaan zitten. Hij zou moeten bijbetalen, maar dan nog lukt het niet binnen zijn planning. Hij vroeg hen alles te annuleren en zijn geld terug te storten. De servicedesk medewerker gaf echter geen antwoord op ... Lees meer