rl
door rliefhe May 13, 2004 om 20:14
Huishouden & energie

Brugman badkamer probleem

mijn vriendin en ik hebben een badkamer gekocht bij brugman.

na 8 weken wachten op het laatste artikel (de radiator) die telaat geleverd werd heb ik geen zin meer in brugman wat kan ik nog doen?

ik heb voor diegene die wil het totale verhaal wat niet in een forum past (te groot) op email.

m.v.g. r liefhebber

813 4 Rapporteer

ve
door verwijderd - May 14, 2004 om 15:14
0 Antwoorden / 0 Vragen

Het is conform de wetgeving zo geregeld dat een nalevering 10 weken mag duren. Verder kunt u contact opnemen met het desbetreffende filiaal van Brugman om te vragen hoe het een en ander zit! Suc6

ve
door verwijderd - Sep 17, 2004 om 19:48
0 Antwoorden / 0 Vragen

Ik kan wel een heel boek over brugman schrijven, over de problemen die wij met hun hebben gehad, over de stomste administratieve fouten etc etc. Ondertussen zitten we nog steeds op 1 onderdeel van de keuken te wachten. De 10 weken die nu ik hoor wat maximaal nageleverd mag worden is bij ons al lang en breed verstreken. Er was eerst namelijk een verkeerd artikel bij de keuken zelf. Toen hebben we een nalevering gekregen met weer precies dezelfde (verkeerde) onderdeel gekregen. Dus die kon ook weer terug. Nu hadden we afgesproken dat we deze week het goede onderdeel zouden krijgen. Echter na erheen te hebben gebeld wist de man eerst niet waar we het over hadden toen begon er een lichtje te branden en toen zeiden ze opeens dat het onderdeel beschadigd was aangekomen bij brugman, ik geloof van dat verhaal helemaal niks. En ze zijn het gewoon vergeten of wat dan ook. Echter de 10 max. weken zijn nu dus al lang en breed verstreken, we hebben echter al wel alles betaald. Mijn vraag is dus kunnen we hier nog wat aan doen (gerechtelijk gezien), kunnen we een bedrag terug eisen?

ve
door verwijderd - Aug 9, 2005 om 15:14
0 Antwoorden / 0 Vragen

Helaas heb ik dezelfde ervaringen met brugman. Ik zit al vanaf februari op mijn badkamermeubel te wachten en het komt waarschijnlijk half oktober.

Ik heb ook een klachten brief geschreven en krijg een luttele dinerbon. Ik weet wel dat je naar de CBW kan bellen, hierbij is Brugman aangesloten. Ze hebben een consumentenvraaglijn 'smorgens tussen 9 en 11 uur tel 0306973107

Ik ga morgen ook bellen op hoeveel schadevergoeding wij recht hebben.

Succes ermee!

ve
door verwijderd - Aug 9, 2005 om 15:35
0 Antwoorden / 0 Vragen

Brugman is CBW erkend. Volgens die CBW voorwaarden, kan een consument bij een overschrijding van de levertijd met meer dan een maand de koop ontbinden, en/of heeft de consument recht op schadevergoeding.

Door te schermen met ontbinding van die koop, kun je mogelijk een korting bedingen.