ja
door janruby Apr 9, 2004 om 14:50
Huishouden & energie

Consumenten probleem

Ik heb een broodbakmachine gekocht, over een functie niet tevreden. De verkopende winkel neemt mijn klacht niet serieus en daar zit ik met mijn dure broodbakmachine waar ik niet blij mee ben. Kunt u mij op een of andere manier verder helpen? Het is een panasonic machine, ik plan om zelf maar naar Panasonic in Den Haag te gaan. Heeft adviezen?

918 6 Rapporteer

user123
door user123 - Apr 16, 2004 om 13:12
1346 Antwoorden / 3 Vragen

Wat is het probleem ?

ja
door janruby - Apr 16, 2004 om 13:12
3 Antwoorden / 1 Vragen

De licht/middel/bruin functie werkt niet goed: de broden zijn bijna even licht en de lichtste smaakt rauw en naar gist.
Ik heb de 3 verschillend gebakken broden naar de winkelier meegenomen als objectief bewijs. De meneer van de winkel heeft de machine mee naar huis genomen ipv naar panasonic te sturen zoals beloofd. Hij verschilt van mening, neemt de machine mee naar huis, bakt samen met zijn vrouw 2 broden en heeft heerlijk zitten smullen. Een conflict. Ik was des duivels, ik zal zelf wel naar panansonic gaan, maar het zit mij niet lekker.

in
door inxsnl - May 5, 2004 om 14:48
4 Antwoorden / 0 Vragen

Geachte lezer

gebruikte uw winkelier ook dezelfde broodmix als u.

in
door inxsnl - May 12, 2004 om 15:19
4 Antwoorden / 0 Vragen

Jammer dat ik geen antwoord krijg zo kan ik u ook niet verder helpen

ja
door janruby - May 21, 2004 om 09:19
3 Antwoorden / 1 Vragen

U hebt gelijk, sorry dat ik nog niet heb gereageerd.

Ik geloof van wel dat hij ook dezelfde broodmix heeft gebruikt.

Ik heb nu echter de broodmachine zelf naar Panasonic gebracht. Wat mij het meest irriteert van deze winkel, is dat zij mij niet serieus nemen. Enkele jaren geleden ben ik met een electrische rice-cooker teruggegaan, weliswaar kort voor verstrijken van de garantiedatum. De rijst bakte wat aan. Antwoord van Swaak in Oegstgeest (zelfde winkel) aan mijn echtgenoot die de cooker kwam halen: ach meneer, indische mensen houden meer van aangebakte rijst!!! Het is dus kennelijk gewoonte van Swaak (ook in Leiden en Leiderdorp) om zoveel mogelijk klachten zelf af te handelen terecht of onterecht.

ja
door janruby - May 21, 2004 om 09:21
3 Antwoorden / 1 Vragen

Voor alle duidelijkheid aanvullend: met "deze winkel" bedoel ik uiteraard de verkopende winkel Swaak in Oegstgeest (en NIET Panasonic)!!