te
door telemaatje Sep 14, 2005 om 22:08
Huishouden & energie

CONTRACT MET NUON

Afgelopen zaterdag kreeg ik een brief van NUON.


In de brief bieden ze aan de tarieven voor 1, 2 of 3 jaar tegen een vaste prijs te bevriezen dus geen prijsverhogingen


Wie heeft een advies doen of niet doen?


Het lijkt heel aantrekkelijk met al die stijgende energie prijzen  


  

326 5 Rapporteer

Deze vraag is gesloten en kan niet meer worden beantwoord. Let op! Gesloten topics hebben een archieffunctie. De vragen sluiten mogelijk niet meer aan bij de huidige situatie en kunnen gedateerde informatie bevatten.

ve
door verwijderd - Sep 14, 2005 om 22:24
0 Antwoorden / 0 Vragen
0

De prijzen gaan op dit moment al naar beneden, de afgelopen prijsverhogingen moeten toch een keertje stoppen.


Even wachten is het recept, kan altijd nog.


Oracle

ve
door verwijderd - Sep 14, 2005 om 22:26
0 Antwoorden / 0 Vragen
0

Tja, wat is wijsheid. Aan de ene kant leg je jezelf wel voor een bepaalde periode vast. En je zou kunnen denken, dat wanneer de energieprijzen weer gaan dalen, je wellicht een paar jaar teveel betaalt voor de afgenomen energie. Van andere kant mag je er van uitgaan, dat de energieprijzen alleen maar verder zullen stijgen (kijk alvast maar naar de stijging, die in 2006 weer zal plaatsvinden). Dus als je nu de komende jaren nergie af kunt nemen tegen "bevroren" tarieven, kan dat gunstig zijn. En zeg nu zelf: hoe vaak stap je over van 1 energieleverancier naar een andere? Niet vaak of nooit, toch.


Vergelijk die zogenaamde bevroren tarieven tegen de geldende tarieven (daarbij rekening houdend met de stijging van de energieprijzen volgend jaar), dan weet je of het de moeite waard is.


 


Groet, Miguel.

ve
door verwijderd - Oct 5, 2005 om 12:21
0 Antwoorden / 0 Vragen
0

Gisteren ben ik telefonisch benaderd door Nuon over die vaste energieprijs voor 3 jaar vast. Na de schriftelijke bevestiging heb ik nog een week de tijd om het contract weer ongedaan te maken. Weet niet wat te doen. Heel graag (nog) wat meningen en/of suggesties.   Alvast bedankt. Met vr. gr. Margaret. 


 

ve
door verwijderd - Oct 17, 2005 om 09:36
0 Antwoorden / 0 Vragen
0

ik ben op deze manier ook begonnen met nuon en heb ongelooflijk veel problemen met deze leverancier. ik ben een anderhalf jaar geleden verhuisd en heb sindsdien alleen maar gezeur met nuon. omdat ik dat gezeur beu was heb ik mijn contract opgezegd en ben ik weer teruggegaan bij mijn oude leverancier. ik heb een jaar niets meer van nuon gehoord tot juni j.l.. toen werd er plots een voorschot ingehouden van juni 2005. ik was toen al reeds een jaar geen klant meer. na meerdere telefoontjes en brieven die ik gestuurd heb hebben ze mij toch een incasso bureau ingeschakeld. ondanks dat ik mijn brieven heb gekopierd van mijn opzegging en ze meerdere malen samen met mijn brieven heb meegestuurd naar nuon .ik krijg  ze maar niet duidelijk gemaakt dat ik al een jaar geen klant meer ben van hun.  ik heb inmiddels ook contact met het incasso bureau gehad en de kopieen van mijn opzegging naar hen gestuurd zodat zij dit voor mij uit gaan zoeken. ik ben zeer benieuwd hoe dit gaat aflopen. ik vertel u dit verhaal om u duidelijk te maken dat nuon zeker niet zo klantvriendelijk is als ze doen overkomen!!!!!!!!!!!!!!!  ik geef u daarom de raad om zeker niet met nuon in zee te gaan. groetjes en succes ermee   barbara

ve
door verwijderd - Oct 17, 2005 om 10:06
0 Antwoorden / 0 Vragen
0

Hallo,


U wordt een contract aangeboden. Als u dan voor het aflopen van de contractstermijn er van af wil zal dit hoogstwaarschijnlijk gepaard gaan met een fikse boete. Wellicht dat u hier bij de Nuon nadere informatie over kan vragen.


Bovendien stapt u met dit contract over op groene stroom (voor zover u dit al niet hebt).


Groet, Jochem Jofel

Terug naar de vraag

Nieuw op Vraag & Beantwoord

ha
halicaphi - Oct 6, 2024 om 11:13
Vakantie & reizen

Refund mails alitalia???

Nu, na meer als twee jaar na het faillissement van Alitalia krijg ik een reactie van Alitalia mbt een refund voor twee geannuleerde tickets.
Men vraagt hiervoor een copie van mijn ID en mijn bankgegevens.
ik vertrouw dit niet helemaal.
Zijn er meer mensen die een mail hebben gehad of ervaring hiermee hebben? Lees meer

wi
witteke - Oct 5, 2024 om 22:45
Elektronica & tv

Filmbox bij kpn

Ik kreeg een mail van KPN dat filmbox nu bij hun op kanaal 50 zit,natuurlijk meteen gaan kijken,maar het werkt nog niet
Me wel afgevraagd,moet je hier nu extra voor gaan betalen?
Net zoals bij netflix?
Voor mij heel onduidelijk,want daar heb ik geen zin in,heb al 4 van dit soort,gewoon betaald Lees meer

su
susaneggen - Oct 1, 2024 om 12:02
Vakantie & reizen

AirBNB

Ik heb een boeking gemaakt via AIRBNB, die moet je vervolgens meteen betalen anders vervalt de boeking.
De knop van het betalen deed het niet. En daarom heb ik handmatig geld overgemaakt naar AIRBNB.
Ik heb een boekingsnummer en ik heb een rekeningnummer van hen.

Echter doordat de betaalknop niet is gebruikt is de boeking geannuleerd. Zij hebben mijn geld niet op de correcte m ... Lees meer