CONTRACT MET NUON
Afgelopen zaterdag kreeg ik een brief van NUON.
In de brief bieden ze aan de tarieven voor 1, 2 of 3 jaar tegen een vaste prijs te bevriezen dus geen prijsverhogingen
Wie heeft een advies doen of niet doen?
Het lijkt heel aantrekkelijk met al die stijgende energie prijzen
De prijzen gaan op dit moment al naar beneden, de afgelopen prijsverhogingen moeten toch een keertje stoppen.
Even wachten is het recept, kan altijd nog.
Oracle
Tja, wat is wijsheid. Aan de ene kant leg je jezelf wel voor een bepaalde periode vast. En je zou kunnen denken, dat wanneer de energieprijzen weer gaan dalen, je wellicht een paar jaar teveel betaalt voor de afgenomen energie. Van andere kant mag je er van uitgaan, dat de energieprijzen alleen maar verder zullen stijgen (kijk alvast maar naar de stijging, die in 2006 weer zal plaatsvinden). Dus als je nu de komende jaren nergie af kunt nemen tegen "bevroren" tarieven, kan dat gunstig zijn. En zeg nu zelf: hoe vaak stap je over van 1 energieleverancier naar een andere? Niet vaak of nooit, toch.
Vergelijk die zogenaamde bevroren tarieven tegen de geldende tarieven (daarbij rekening houdend met de stijging van de energieprijzen volgend jaar), dan weet je of het de moeite waard is.
Groet, Miguel.
Gisteren ben ik telefonisch benaderd door Nuon over die vaste energieprijs voor 3 jaar vast. Na de schriftelijke bevestiging heb ik nog een week de tijd om het contract weer ongedaan te maken. Weet niet wat te doen. Heel graag (nog) wat meningen en/of suggesties. Alvast bedankt. Met vr. gr. Margaret.
ik ben op deze manier ook begonnen met nuon en heb ongelooflijk veel problemen met deze leverancier. ik ben een anderhalf jaar geleden verhuisd en heb sindsdien alleen maar gezeur met nuon. omdat ik dat gezeur beu was heb ik mijn contract opgezegd en ben ik weer teruggegaan bij mijn oude leverancier. ik heb een jaar niets meer van nuon gehoord tot juni j.l.. toen werd er plots een voorschot ingehouden van juni 2005. ik was toen al reeds een jaar geen klant meer. na meerdere telefoontjes en brieven die ik gestuurd heb hebben ze mij toch een incasso bureau ingeschakeld. ondanks dat ik mijn brieven heb gekopierd van mijn opzegging en ze meerdere malen samen met mijn brieven heb meegestuurd naar nuon .ik krijg ze maar niet duidelijk gemaakt dat ik al een jaar geen klant meer ben van hun. ik heb inmiddels ook contact met het incasso bureau gehad en de kopieen van mijn opzegging naar hen gestuurd zodat zij dit voor mij uit gaan zoeken. ik ben zeer benieuwd hoe dit gaat aflopen. ik vertel u dit verhaal om u duidelijk te maken dat nuon zeker niet zo klantvriendelijk is als ze doen overkomen!!!!!!!!!!!!!!! ik geef u daarom de raad om zeker niet met nuon in zee te gaan. groetjes en succes ermee barbara
Hallo,
U wordt een contract aangeboden. Als u dan voor het aflopen van de contractstermijn er van af wil zal dit hoogstwaarschijnlijk gepaard gaan met een fikse boete. Wellicht dat u hier bij de Nuon nadere informatie over kan vragen.
Bovendien stapt u met dit contract over op groene stroom (voor zover u dit al niet hebt).
Groet, Jochem Jofel
Nieuw op Vraag & Beantwoord
Refund mails alitalia???
Nu, na meer als twee jaar na het faillissement van Alitalia krijg ik een reactie van Alitalia mbt een refund voor twee geannuleerde tickets.
Men vraagt hiervoor een copie van mijn ID en mijn bankgegevens.
ik vertrouw dit niet helemaal.
Zijn er meer mensen die een mail hebben gehad of ervaring hiermee hebben?
Lees meer
Filmbox bij kpn
Ik kreeg een mail van KPN dat filmbox nu bij hun op kanaal 50 zit,natuurlijk meteen gaan kijken,maar het werkt nog niet
Me wel afgevraagd,moet je hier nu extra voor gaan betalen?
Net zoals bij netflix?
Voor mij heel onduidelijk,want daar heb ik geen zin in,heb al 4 van dit soort,gewoon betaald
Lees meer
AirBNB
Ik heb een boeking gemaakt via AIRBNB, die moet je vervolgens meteen betalen anders vervalt de boeking.
De knop van het betalen deed het niet. En daarom heb ik handmatig geld overgemaakt naar AIRBNB.
Ik heb een boekingsnummer en ik heb een rekeningnummer van hen.
Echter doordat de betaalknop niet is gebruikt is de boeking geannuleerd. Zij hebben mijn geld niet op de correcte m
...
Lees meer
Populair in Huishouden & Energie
Maar 1 radiator in gebruik
Ik woon in een gezinswoning, met beneden een woonkamer+keuken en boven een slaapkamer, badkamer, en werkkamer.
Ik heb het niet snel koud, dus is de gemiddelde temperatuur in de woning laag, en staan de meeste radiatoren uit. Als ik aan het werk ben in de werkkamer, zet ik de verwarming 10 minuten aan en dan is het warm voor twee uur, zonder de rest van het huis op te warmen.
Is dit
...
Lees meer
Hoe krijg ik de stank uit de afvoer van de douche?
Onze afvoerput van de douche stinkt behoorlijk naar bederf. Hij loopt wel goed door en we hebben al van alles geprobeerd. Niets helpt. In dezelfde ruimte is er niks aan de hand met de afvoer van het bad en wastafel. Ook in de rest van het huis hebben we geen problemen met afvoer of riool. Wie heeft de oplossing? Lees meer
Muizenbestrijding, wat helpt wel en niet??
Sinds kort woon en werk ik in Amsterdam. Daar ben ik erg blij mee.
Maar wat ik geregeld hoor van collega's en vrienden en zelf ervaar is echt een overlast in deze grote stad: muizen!
Veel gezocht op internet en rondgevraagd om er vanaf te komen maar er word gezegd; ze deinzen nergens meer voor terug...Dat kan toch niet? Weet iemand een tip waardoor we ze op afstand kunnen houden? (natuu
...
Lees meer