kd
door kdlhc Feb 27, 2006 om 12:22
Huishouden & energie

Coulance regeling Essent

Omdat Essent een fout had gemaakt met de berekening van ons voorschotbedrag hebben zij ons benaderd voor een coulanceregeling. Dit hield in dat wij 10% korting zouden krijgen op de jaarafrekening. Jaarafrekening kwam: 290,- euro bijbetalen.Hier was geen 10% afgegaan. Ik gebeld... Deze 10% zou teruggestort worden zodra wij het bedrag hadden voldaan...U raadt het al.... Inmiddels bijna een jaar verder en nog steeds geen geld. Meerdere malen gebeld.Het is nog in behandeling... Laatst zeiden ze dat ze op zoek waren naar de betreffende brief. Heb ik ze verteld dat er nooit een brief verstuurd is geweest, maar dat Essent de mensen zelf telefonisch heeft benaderd. Oh.. dat wisten ze niet. En de afdeling die verantwoordelijk is voor deze regeling heeft geen telefoon(!!!?). Zij zijn alleen intern per mail te bereiken. Maar na 6 interne mailtjes begin ik de hoop op te geven. Wat is hier aan te doen...?   

1543 1 Rapporteer

Deze vraag is gesloten en kan niet meer worden beantwoord. Let op! Gesloten topics hebben een archieffunctie. De vragen sluiten mogelijk niet meer aan bij de huidige situatie en kunnen gedateerde informatie bevatten.

ma
door magicmaurits - Feb 28, 2006 om 21:53
1 Antwoorden / 0 Vragen
0

het is vaak een probleem om bij grote bedrijven in contact te komen met de juiste afdeling als het gaat om een bovenstaande situatie. Het is altijd aan te raden om een bevestiging van zo'n toezegging schriftelijk te krijgen. Het noteren van een naam van de medewerker die je hebt gesproken kan daarbij ook altijd belangrijk zijn. Ik weet niet in hoeverre je aanspraak kan maken op zo'n (telefonische?) toezegging. Misschien heb je een rechtsbijstand verzekering? succes.

Terug naar de vraag

Nieuw op Vraag & Beantwoord

jane55
jane55 - Sep 23, 2024 om 12:04
Geldzaken & recht

Verkeerde Lounge bank geleverd

Op 12 september, na 3 maanden wachttijd werd mijn bank bezorgd, helaas de verkeerde.
Direct doorgegeven aan het bedrijf, het zou uitgezocht worden, daarna nog verschillende keren gebeld, tot nu toe, 11 dagen verder, nog geen resultaat.
Wel werd er gezegd dat als zij de bank opnieuw gaan bestellen ik er weer 3 maanden op moet wachten.
Mijn vraag is, kan ik de koop ontbinden, omdat ik ... Lees meer

Ka
KassaTim - Sep 25, 2024 om 22:43
Geldzaken & recht

Kan een bedrijf mij na 2,5 jaar nog een factuur sturen?

Beste mensen van "Vraag & Beantwoord",

Ik zit met het volgende probleem: begin van het jaar 2022 tm 6 april 2022 heb ik een verbouwing gehad thuis. Hierbij is onder andere de badkamer vernieuwd. Het probleem gaat over de douchecabine die ik daarvoor gekocht heb.

Op donderdag 12 september 2024 (dus zo'n 2 jaar en 5 maanden nadat mijn verbouwing voltooid was) ontving ik ee ... Lees meer

El
Eline72 - Sep 27, 2024 om 10:37
Winkels & webshops

Webshop Salura

Hallo ik heb 6 september een spiegel besteld bij website Salura maar heb deze nooit ontvangen.  de site is nu ook niet meer bereikbaar. Ik had een track and tracé ontvangen en daar stond in dat de spiegel verzonden was vanuit China en in Nederland was aangekomen maar even later deed de track and trace het niet meer. Dit bedrijf zou in Amsterdam zitten en had alleen een website heb verschillende ... Lees meer