zevenkamp
door zevenkamp Nov 29, 2023 om 08:23
Huishouden & energie

Eneco

wacht al 4 maanden op monteur van eneco
geen monteur beschikbaar waar ik woon in rotterdam

2937 9 Rapporteer
sjjoppy
door sjjoppy - Nov 29, 2023 om 09:54
7195 Antwoorden / 3 Vragen

Kan zijn dat Eneco op sollicitatie wacht omdat er te weinig monteurs zijn.

https://www.werkenbijeneco.nl/monteurs

Hier enkele reviews waar u zich bij aan kunt sluiten.

https://www.energievergelijk.nl/energieleverancier/eneco

marita5
door marita5 - Nov 29, 2023 om 10:28
11519 Antwoorden / 15 Vragen

Hallo Zevenkamp ,

U heeft een klacht geplaatst op Trustpilot , plaats ook een klacht op FB , daar reageert Eneco .

https://www.facebook.com/EnecoNederland/?locale=nl_NL

Mabelle
door Mabelle - Nov 29, 2023 om 11:03
427 Antwoorden / 1 Vragen

Serieus @redactie? Nou vooruit dan maar...: TS, wat is je vraag? Of Kassa je kan helpen? Of wij je kunnen helpen? Of er iemand een monteur weet? Of dat zomaar kan? Hoe je de belbus kunt bereiken? Waar je een klacht kunt indienen? Of je het juridisch loket kunt inschakelen?

Redacteur
door Redacteur Nov 29, 2023 om 16:24
1055 Antwoorden / 62 Vragen

Ja, serieus ; )

Henk De Zevende
door Henk De Zevende - Nov 29, 2023 om 11:23
2069 Antwoorden / Vragen

Monteurs komen over het algemeen met een busje en zijn daarmee behoorlijk mobiel, waarom ze dan precies in uw wijk niet beschikbaar zouden zijn is onverklaarbaar.

mo
door mof - Nov 29, 2023 om 12:21
3619 Antwoorden / 3 Vragen

Dit hangt af van de personeelsbeschikbaarheid en van de ernst van uw probleem. Dat eerste is een probleem in deze tijden, dat tweede kan ik niet beoordelen, want u geeft niet aan waarvoor u een monteur van Eneco nodig hebt.

ro
door ronny530 - Nov 30, 2023 om 12:10
2784 Antwoorden / 41 Vragen

Waar wacht u op want dat blijft onduidelijk?
Voor een kop koffie komt een Eneco monteur sowieso niet aan huis en voor niet spoedeisende storingen geldt een wachttijd.