bi
door billyjean31 Mar 15, 2004 om 20:40
Huishouden & energie

Eneco

hallo mijn probleem is als zo vele hier voor mij ik heb in november 2002 nieuwe meters gekregen. eind oktober zin de meters opgenomen voor de eindafrekening en die warenals volgt EL 1 laag 3290. EL 2 hoog 2844. gas 4251.
dat was al hoog want we moesten ruim 1800 euro bij betalen Na verschillende keren contact te hebben gehad met de klantenservice zonder oplossing zijn we zelf de meterstanden op gaan nemen. de eerste keer op 12 december wat bleek we hadden in 6 weken tijd ruim 2000 kwh verbruikt en de gas meter was terug gelopen wat kan ik hier aan doen? er is iemand hier bij vraag en antwoordt die een telefoon nummer heeft door gegeven gledt dat ook voor eneco want dat was van nuon en al die klachten die ik hier lees is daar nu helemaal niets aan te doen hebben we dan geen enkel recht wie o wie weet antwoordt
alvast bedankt groetjes Elly van Slooten Baarn

536 2 Rapporteer

Deze vraag is gesloten en kan niet meer worden beantwoord. Let op! Gesloten topics hebben een archieffunctie. De vragen sluiten mogelijk niet meer aan bij de huidige situatie en kunnen gedateerde informatie bevatten.

ve
door verwijderd - Apr 16, 2004 om 13:02
0 Antwoorden / 0 Vragen
0

Dat telefoon nummer is alleen voor Nuon klanten, van Eneco weet ik helaas niks.

Groeten: Gery

ve
door verwijderd - Apr 16, 2004 om 13:02
0 Antwoorden / 0 Vragen
0

2000 kWh in 6 weken is enorm veel. Een tip die ik altijd aan klanten geeft (nee geen Eneco) is om ALLE stekkers die in huis aanwezig zijn uit het stopcontact te halen. Vergeet hierbij bij niet evt. apparaten in schuur of kelder. Na een paar minuutjes moet de meter volledig stil gaan staan. Als dat niet het geval is er of iets met de meter aan de hand of er wordt afgetapt. U kunt dan beginnen om Eneco te bellen met de mededeling dat u vermoedt dat uw meter kapot is. De storingsdienst komt dan als het goed is langs om e.e.a. te controleren. Staat de meter wel stil dan kunt u 1 voor 1 alle stekkers weer in het stopcontact steken. Kijk daarbij tussen door steeds op de meter. Het kan zijn dat bij 1 apparaat (bijv. een oude vrieskist) de meter in eens veel sneller gaat lopen. Dan is de boosdoener dat apparaat, u kunt er dan voor kiezen deze te vervangen. Een gasmeter die terugloopt lijkt mij zo wie zo een telefoontje naar de storingsdienst waard.

Terug naar de vraag

Nieuw op Vraag & Beantwoord

mahadma
mahadma - Sep 23, 2024 om 10:57
Computers & telefonie

Vara-kassa op android werkt niet

Vraag en beantwoord op mobiel (android) werkt niet op 2 verschillende telefoons. Na 3 vragen te kunnen zien werkt "Toon meer actuele vragen" niet,Na toon meer en je wil inloggen kom je in het scherm (Zie je geen inlogschermpje verschijnen ? Klik dan op de knop hier onder) Witte letters op rode achtergrond Inloggen of registrene, Dit werkt ook niet. Lees meer

Rob van Damme
Rob van Damme - Sep 22, 2024 om 23:14
Auto & vervoer

Dealhunter Lidl aanklagen

Ik heb een elektrische fiets besteld bij Dealhunter Lidl maar hij is niet geleverd en ik heb er voor betaald een bedrag van €99,95 en ik heb van hun de bevestiging gekregen dat hij betaald is maar geen leveringsdatum gekregen wanneer hij zou geleverd worden en ik wacht er nog steeds op en de Lidl benaderd maar die konden mij niet helpen en ze konden de bestelling niet achterhalen. Mijn vraag is ... Lees meer