ak
door akranen Oct 8, 2009 om 11:01
Huishouden & energie

Energie direct

Is het waar dat energie direct jaar/eindafrekeningen bewust vertraagd?

342 5 Rapporteer

ve
door verwijderd - Oct 8, 2009 om 11:06
0 Antwoorden / 0 Vragen

Nee dat klopt niet ook mijn leveranciers hebben meer dan een maand nodig om de afrekeningen testuren.

ve
door verwijderd - Oct 8, 2009 om 11:17
0 Antwoorden / 0 Vragen

Ik heb het over energie direct en 3 maanden.

ve
door verwijderd - Oct 8, 2009 om 11:24
0 Antwoorden / 0 Vragen

Heb je wel de eindafrekening van je netwerk beheerder gehad.?

Energie direkt faktureerd namelijk alleen de verbruiks kosten vermeerderd met de vaste lasten , overgens zijn de vastelasten bij hun 3 maar duurder dan alle andere leveranciers.

Je netbeheerder moet de meterstanden door geven aan energie direkt als daar iets fout gaat KAN energiedirelt ook geen eind afrekening sturen of ze moeten de meterstanden gaan schatten.

ve
door verwijderd - Oct 8, 2009 om 11:39
0 Antwoorden / 0 Vragen

netwerkkosten worden verrekend door E.D. en de meterstanden worden door de niewe leverancier doorgegeven.

ve
door verwijderd - Oct 8, 2009 om 17:17
0 Antwoorden / 0 Vragen

Dag akranen,

Voorzover ik weet staat daar 3 maanden voor.

Advies: kijk even in de voorwaarden.

Met vriendelijke groet, ReadAC.