ak
door akranen Oct 8, 2009 om 11:01
Huishouden & energie

Energie direct

Is het waar dat energie direct jaar/eindafrekeningen bewust vertraagd?

342 5 Rapporteer

Deze vraag is gesloten en kan niet meer worden beantwoord. Let op! Gesloten topics hebben een archieffunctie. De vragen sluiten mogelijk niet meer aan bij de huidige situatie en kunnen gedateerde informatie bevatten.

ve
door verwijderd - Oct 8, 2009 om 11:06
0 Antwoorden / 0 Vragen
0

Nee dat klopt niet ook mijn leveranciers hebben meer dan een maand nodig om de afrekeningen testuren.

ve
door verwijderd - Oct 8, 2009 om 11:17
0 Antwoorden / 0 Vragen
0

Ik heb het over energie direct en 3 maanden.

ve
door verwijderd - Oct 8, 2009 om 11:24
0 Antwoorden / 0 Vragen
0

Heb je wel de eindafrekening van je netwerk beheerder gehad.?


Energie direkt faktureerd namelijk alleen de verbruiks kosten vermeerderd met de vaste lasten , overgens zijn de vastelasten bij hun 3 maar duurder dan alle andere leveranciers.


Je netbeheerder moet de meterstanden door geven aan energie direkt als daar iets fout gaat KAN energiedirelt ook geen eind afrekening sturen of ze moeten de meterstanden gaan schatten.

ve
door verwijderd - Oct 8, 2009 om 11:39
0 Antwoorden / 0 Vragen
0

netwerkkosten worden verrekend door E.D. en de meterstanden worden door de niewe leverancier doorgegeven.

ve
door verwijderd - Oct 8, 2009 om 17:17
0 Antwoorden / 0 Vragen
0

Dag akranen,


Voorzover ik weet staat daar 3 maanden voor.


Advies: kijk even in de voorwaarden.


Met vriendelijke groet, ReadAC.

Terug naar de vraag

Nieuw op Vraag & Beantwoord

wi
wim koelewijn - May 29, 2024 om 13:18
Huishouden & energie

Waspods het meest onzinnige bedenksel...

Ben ik de enige die vindt dat de waspods, met 3 of 4 verschillende  gescheiden ingrediënten het grootst mogelijke onzinbedenksel is?
Met moeite gescheiden in zo'n pod gepropt  en komt dan in de wasmachine binnen no- time weer bij elkaar zodra het omhulsel is gesmolten..en in verhouding giga-duur !! Lees meer

opaplop
opaplop - May 28, 2024 om 13:41
Winkels & webshops

AH

Heb bij AH via internet spullen besteld voor een bedrag van € 355.00 en alles is retour gegaan, nu zou ik maar € 133.00 terug krijgen, wat niet genoeg is natuurlijk. heb al vele keren naar de klantenservice gebeld, wat als heel veel moeite kost, om het uit te leggen. ook heb ik een klacht weer via internet ingediend bij AH, ze zeiden dat ze wat terug gestort hadden. Is niet waar.

Be ... Lees meer

Ja
Janssen1954 - May 29, 2024 om 12:31
Geldzaken & recht

Klacht over Spectrum vve beheer Nederweert

Deze beheerder van onze VVE weigert antwoord te geven op vragen betreffende de boekingen van kosten in de administratie en het bestuur is het met hem eens. Terwijl hij dit volgens de reglementen en de wet verplicht is. En de communicatie met deze beheerder Spectrum vve beheer is slecht tot zeer slecht te noemen.
... Lees meer