ko
door kokique Jun 10, 2005 om 15:38
Huishouden & energie

Energy+ matras

hallo

ik ben op zoek naar een goed en betaalbaar matras. nu heb ik een site gevonden van www.energy-plus.info . hun verhaal klinkt goed, maar wie heeft ervaring met dit bedrijf? en weet iemand hoe lang het al bestaat? ze zijn wel bekend bij CBW en thuiswinkel.nl waarborg.

alvast bedankt,

kokique

2671 38 Rapporteer

ve
door verwijderd - Jun 10, 2005 om 19:46
0 Antwoorden / 0 Vragen

Beste kokique,

Wanneer u een goede matras wilt hebben is goed advies noodzakelijk. Wanneer de verkoper de klant niet eens kan zien en spreken, en u onmogelijk een paar matrassen kunt uitproberen lijkt mij internet geen goed koopkanaal.

Mijn advies: Stap een goede winkel binnen en geef direct uw budget aan wanneer u niet direct op een matras van € 1000,- wilt gaan liggen. Vanaf 200 - 250 per eenpersoonsmatras kunt u al prima slapen !

ve
door verwijderd - Jun 28, 2005 om 20:35
0 Antwoorden / 0 Vragen

Beste Kokique,

Ik heb enige weken geleden voor mijn vrouw en mij een compleet slaapsysteem besteld bij Energy+. Alles werd keurig op de afgesproken tijd uitgeleverd. De producten mochten wij 30 dagen uitproberen. Waar vind je dat tegenwoordig? Het slaapsysteem bevalt ons zo goed dat wij na enkele nachten slapen besloten het te behouden. Energy+ vinden wij een echte aanrader.

Groeten,

Gerard uit Delft

ve
door verwijderd - Sep 3, 2006 om 11:50
0 Antwoorden / 0 Vragen

Hallo Men Gerard uit Delft en andere mensen .

Graag zou ik willen weten nu we enkele maanden verder zijn,of deze matrassen nog steeds goed bevallen,want ik overweeg nl ook om twee van deze matrassen te bestellen!Ik begrijp alleen niet dat u het een maand mocht uit proberen,want er staat op de site 14 dagen proef slapen!?

ve
door verwijderd - Sep 24, 2006 om 20:38
0 Antwoorden / 0 Vragen

Hallo,

Ik heb gisteren 2 matrassen besteld bij energy+. Ik mag ze volgens de info 14 dagen op proef gebruiken. Een afspraak voor levering moet nog gemaakt worden. Ik houd je op de hoogte wat mijn ervaring is met energy+.

ve
door verwijderd - Oct 18, 2006 om 09:58
0 Antwoorden / 0 Vragen

Heb je ondertussen een matras gekocht? eventueel bij energy+?

alvast bedankt

peter

ve
door verwijderd - Oct 18, 2006 om 10:51
0 Antwoorden / 0 Vragen

Hallo Peter,

volgende week krijg ik de matrassen binnen en begint het proefslapen. Ik laat mijn bevindingen weten.

ve
door verwijderd - Oct 18, 2006 om 10:57
0 Antwoorden / 0 Vragen

edwin kan je mij eens mailen op strong_pete@hotmail.com?

ve
door verwijderd - Oct 18, 2006 om 11:16
0 Antwoorden / 0 Vragen

Peter,

Ik hou het liever via Kassa zodat iedereen er wat aan heeft. Ik zie geen rede om hiervan af te wijken.

ve
door verwijderd - Oct 18, 2006 om 12:21
0 Antwoorden / 0 Vragen

edwin, voor mij geen probleem, ik had alleen veel vragen te stellen.

heb jij last van rugpijn? welke matras en bodem heb je nu?

ik heb sinds enkele maanden last van rugpijn en ben op zoek naar een goede matras en bodem, momenteel heb ik een auping netvering met latexmatras. Vandaar dat ik ook benieuwd ben naar jouw mening.

alvast bedankt

peter

ve
door verwijderd - Oct 18, 2006 om 12:56
0 Antwoorden / 0 Vragen

Naief?

Regelmnatig lees ik zeer positieve geluiden over een bepaald produkt maar deze blijken ook vaak geschreven door de verkoper of zijn medewerkers zelf.

Als er dan hier positieve berichten verschijnen over energy-matrassen dan heb ik daar mijn bedenkingen bij.

Immers, een (goed) matras kopp je nu eenmaal niet via het internet lijkt mij.

Maar ja, dat is dus kennelijk ook uw keus.

De Vrije Vogel

ve
door verwijderd - Oct 18, 2006 om 13:00
0 Antwoorden / 0 Vragen

De enige manier om erachter te komen of de bedrijven hier positive sluik reclame maken is klachten te plaatsen, en als die persoon dan boos word, weet ik genoeg... maar er zijn er daardoor al 6 verwijderd, dus via de redactie van kassa.

zo lossen we dat dus op..  maar enkele tevreden is nog geen goede firma.., zelf heel tevreden met een aanbieding, maar durf niemand meer er na toe te sturen wegens..... juist heel veel problemen, dus ik had geluk.

ve
door verwijderd - Oct 18, 2006 om 13:11
0 Antwoorden / 0 Vragen

@grootvader2

 dat gevoel heb ik ook vooral als er op oude vragen ineens heelerg positieve reacties komen.

ve
door verwijderd - Oct 18, 2006 om 13:38
0 Antwoorden / 0 Vragen

Omdat mijn Norma matrassen al 10 jaar oud zijn en mijn vrouw er steeds slechter op slaapt zoek ik ook andere matrassen. Nauurlijk heb ik ook mijn bedenkingen bij internet aanbieders maar omdat ik het uit kan proberen en niet direct haast heb om matrassen aan te schaffen probeer ik het. Mijn bevindingen laat ik hier weten.

ve
door verwijderd - Oct 18, 2006 om 13:42
0 Antwoorden / 0 Vragen

Hallo,

Zo te lezen heeft u slechte ervaringen met energie+. Ik zou het opprijs stellen om te horen wat voor klachten u heeft. Dan kan ik dit meenemen in mijn oordeelvorming.

ve
door verwijderd - Oct 18, 2006 om 13:55
0 Antwoorden / 0 Vragen

Hallo allemaal,

Ik zat vier weken voor ditzelfde dilemma en heb dagenlang onderzoek gedaan. Ik heb een goed matras voor mijn rug nodig. Heb gelegen in de winkels op matrassen en tjonge wat een prijzen kleven daaraan vast. Navraag gedaan bij anderen en hun ervaring. Uiteindelijk kwam ik na prijs en kwaliteitsvergelijkingen uit bij neckerman blz. 597.

 Ik heb daar  een pocketmatras met 7 comfortzones, verspringend opgestelde verpakte pocketveren (300 veren m) besteld voor totaal € 298,-.(2x welke maat je ook kiest) Gewicht tot 110kg, dus daar kunnen wel 2 elaantjes op, haha. Ik slaap er prima op, goede steun. Misschien dat ik er volgend jaar nog een traagschuimoplegmatrasje bij koop, maar dat hoeft niet hoor, dat is meer persoonlijk. Dit kan prima zo. Nou had de aldi bij toeval net traagschuimkussens in de aanbieding dus die heb ik er bij gekocht en alles bij elkaar prima kwaliteit voor mooie prijs.

ve
door verwijderd - Nov 4, 2006 om 15:34
0 Antwoorden / 0 Vragen

Ik heb na 2 nachten slapen op de energy+ matrassen besloten de hele handel terug te sturen. Ten eerste zat er een hele aparte geur aan de matrassen. Ten tweede vond ik de matrassen te hard en ten derde viel er bij het uitpakken al een ventilatierooster af. Deze zijn zeer amateuristisch gemonteerd. Deze ventilatieroosters zijn overigens niet handig als je twee matrassen naast elkaar hebt liggen want dan komen ze precies tegen elkaar waardoor er een opening tussen de matrassen ontstaat. Geen energy plus meer voor mij.

Ik vond het wel prettig dat ik 14 dagen de matrassen uit kon proberen. Dit kan overigens bij Neckerman ook.

ve
door verwijderd - Dec 23, 2006 om 15:52
0 Antwoorden / 0 Vragen

Beste allemaal

Het idee achter de site van Energy+ is om de keuze voor een nieuw matras te vereenvoudigen. Wij menen dat velen op een zelfde type matras kunnen slapen mits deze matras maar voldoet aan een aantal voorwaarden. The Energy+ Company BV heeft een matras ontworpen welke volgens onze mening voldoet aan deze voorwaarden. Wij stellen iedereen gratis in de gelegenheid om de matras 14 dagen thuis uit te proberen. Na deze 14 dagen beslist u of u de matras wilt kopen of dat u de matras weer gratis op laat halen.

Geen addertjes onder het gras, geen verborgen kosten. Het bezorgen, proefslapen en het eventueel oplaten halen is gratis. Energy+ is aangesloten bij het CBW en de Thuiswinkel organisatie.

Op deze wijze probeert Energy+ op een eerlijke en transparante manier matrassen te verkopen zonder dat de consument het risiso loopt dat de matras niet bevalt.

Iedereen die denkt dat dit niet mogelijk is, nodig ik graag uit op de site.

www.energy-plus.info

Met vriendelijke groet,

The Energy+ Company BV

Hans Veenman

ve
door verwijderd - Dec 26, 2006 om 20:40
0 Antwoorden / 0 Vragen

Een matras kopen is heel persoonlijk. Ik slaap nu al een paar maanden op een Energy+ matras. Ik ben een tevreden slaper. Het voordeel van proefslapen heb ik heel belangrijk gevonden. Bij Energy+ had ik het gevoel niets te kunnen verliezen. Bevalt de matras niet, dan wordt alles weer gratis opgehaald.

Ronald de Jong

ve
door verwijderd - Jan 2, 2008 om 19:18
0 Antwoorden / 0 Vragen

Hee, dat is toevallig, de persoon die als laatste een "onafhankelijk" bericht heeft achter gelaten, heeft dezelfde naam als de costumer support van Energy Plus: Ronald de Jong. kijk maar op deze link:
http://energy-plus.info/v2/nl/forum/index.php

niet helemaal fair om net te doen alsof je onafhankelijk bent en andere forumlezers op een valsspoor probeert te brengen... Embarassed

ve
door verwijderd - Jan 2, 2008 om 19:43
0 Antwoorden / 0 Vragen

Gezien de datum van firma en daarna is het na november in dec geplaatst vermoedelijk wegens negative berichten....

wel een beetje laat na de vraag uit zomer 2005  dus of ze nog rustig slapen?

ve
door verwijderd - Jan 2, 2008 om 19:55
0 Antwoorden / 0 Vragen

Buiten de datum om..... op 02-01-2008 een reactie plaatsen en..... op 02-01-2008 weer: 'INACTIEVE GEBRUIKER'.

ve
door verwijderd - Jan 2, 2008 om 19:56
0 Antwoorden / 0 Vragen

'INACTIEVE GEBRUIKER'

ve
door verwijderd - Jan 2, 2008 om 20:00
0 Antwoorden / 0 Vragen

verwijderd de redactie de vragen niet als ze een bepaalde tijd niet beantwoord worden?

ve
door verwijderd - Jan 2, 2008 om 20:08
0 Antwoorden / 0 Vragen

Deze Inactieve is vermoedelijk iemand die hier met een IP blokkade van de Vara het opnieuw probeerde... dus Hutch, je hebt gelijk..
maar ik heb nog niet gekeken of deze de Jong daar werkelijk werkte....

ve
door verwijderd - Jan 3, 2008 om 00:14
0 Antwoorden / 0 Vragen

Geachte bezoeker van het Kassa forum,

Energy+ heeft het helemaal niet nodig om u op een vals spoor te brengen zoals wordt verondersteld. U kunt zelf vaststellen dat onze onderneming altijd open en onder eigen naam reageert op forumberichten. Deze wijze van communiceren werkt in de praktijk het beste.

Publieke fora zoals die van Radar en Kassa vervullen een belangrijke functie. Maar aan dergelijke fora kleeft helaas ook een nadeel. Iedereen die dat wil kan onder een verzonnen naam een verzonnen bericht plaatsen. Dit kan tot verwarring en verkeerde conclusies leiden, zoals nu weer blijkt. Het bericht van 26 december 2006 is namelijk niet van ons bedrijf afkomstig.

Onze onderneming beschikt over een eigen forum. Hier kunnen klanten vragen stellen en hun mening geven over onze producten en diensten. Wij nodigen de lezers van het Radar forum uit een bezoek te brengen aan het Energy+ forum. Ga daarvoor naar www.energy-plus.info en klik op Energy+ forum.

Met vriendelijke groeten,

Directie The Energy+ Company B.V.

ve
door verwijderd - Mar 4, 2008 om 22:10
0 Antwoorden / 0 Vragen

Tsjongejonge, na het lezen van deze thread en die bij radar:

http://forum.trosradar.nl/viewtopic.php?t=37963

moest ik toch even een toepasselijke gebruikersnaam aanmaken en reageren. De mensen van Energy+ blijken namelijk niet alleen uiterst onbetrouwbaar maar ook nog vrij dom, door medewerkers onder hun eigen naam ongegeneerd sluikreclame te laten posten. Wat dhr. Veenman hierboven glashard loopt te ontkennen n.a.v. de reactie van "Ronald de Jong", is dus wel degelijk waar aangezien ik deze week, op zoek zijnde naar een nieuw matras, vriendelijk per e-mail te woord ben gestaan door Eddy de Gunst van Energy+. En wat zie ik tot mijn verbazing in de thread bij radar:

teamdegunst

Geplaatst op 26 Feb 2006 18:01 door Verstuur mail teamdegunst

Hoi Tom,

Mijn buren hebben een matras besteld bij Energy+. Hun ervaringen zijn positief. Wij overwegen nu zelf ook om ze aan te schaffen. Ze zijn aangesloten bij het CBW en bij de thuiswinkel organisatie. Dan moet het volgens mij wel ok zijn.

Groeten
Eddy

Voor mij geen Energy+ dus. Eenieder die mijn e-mail uitwisseling met behulpzame Eddy wil lezen, forward ik deze met plezier!

John Adrichem

ve
door verwijderd - Mar 5, 2008 om 19:36
0 Antwoorden / 0 Vragen

Geachte heer Adrichem,

De reactie waaraan u refereert is meer dan 2 jaar oud. In deze periode heeft onze onderneming duizenden matrassen en aanverwante artikelen aan consumenten geleverd. Het moet ook u opgevallen zijn dat op de fora van bijvoorbeeld Kassa en Radar geen negatieve berichten over onze dienstverlening en onze producten zijn verschenen. Kennelijk zijn onze klanten zeer tevreden over onze prestaties.

Op onze website treft u een link aan naar het Energy+ forum. Als u de mening wilt horen van onze klanten, dan is een bezoek aan dit forum zeker de moeite waard.

Hoogachtend,

Directie The Energy+ Company

ve
door verwijderd - Mar 8, 2008 om 16:00
0 Antwoorden / 0 Vragen

Beste heer Veenman,

Op dit forum zijn, naast de reactie van "ronalddejong", blijkbaar in 2006 al 6 nepreacties van Energy+ medewerkers verwijderd. Wat betreft de afwezigheid van negatieve berichten zoals u beweerd, een reactie op het radar forum:

"Geplaatst op 01 Nov 2006 09:29 door KLAASJED

--------------------------------------------------------------------------------

Ik heb een heleboel ellende achter de rug met een bestelling bij energy plus.
als eerste werd er 1 goede set geleverd, maar het 2e matras bleek een te kleine maat te zijn.
Vervolgens kregen we na 1,5 week een vervangend matras op de juiste maat. Alleen bleek bij het uitpakken dat dit martas hartsikke smerig was en ook stonk. Bij ons bestaat het zeer zware vermoeden dat we een 2e hands matras hebben gekregen. Man gebeld, en uiteindelijk teruggebeld. Matras is opgehaald, alleen hadden ze geen neiuwe in dezelfde maat staan. na 2 weken op een luchtbedje te hebben geslapen kwam dan eindelijk de nieuwe matras. wat bleek, wederom een smerig stinkend matras.
omdat ik het zo zat was ben ik uiteindelijk accoord gegaan met een minimale verlaging op de totaal nota. maar als bedankje heeft de beste man binnen afzienbare tijd een incasso buro op ons dak gestuurd, waardoor we nu op peperdure matrassen slapen.

voor ons is energy+ een hele koude kermis geweest, ook voor de kinderbedden die we dit jaar gaan vervangen komt er absoluut geen energy+ in huis. "

Klinkt niet echt positief, zou ik zeggen.

Wat uw eigen forum betreft. Als u bereid bent de publieke forums van Radar en Kassa te vervuilen met onzinreacties over ervaringen met Energy+, wat zou u er dan van weerhouden om niet hetzelfde te doen op uw eigen forum? Helemaal niets. Uw zogenaamde open forum wordt hiermee volledig onbetrouwbaar.

John Adrichem

ve
door verwijderd - Mar 8, 2008 om 16:09
0 Antwoorden / 0 Vragen

john we zijn 3 jaar verder de vraag was van 2005

ve
door verwijderd - Mar 8, 2008 om 18:26
0 Antwoorden / 0 Vragen

Geachte heer Adrichem,

Zoals u zelf aangeeft zijn er op het forum van Radar geen tot weinig negatieve reacties te vinden over ons bedrijf. Dat moet u toch geruststellen. Wij beschouwen dit gegeven als een groot compliment.

Onze producten zijn inmiddels in 4 Europese landen verkrijgbaar. Het succes van de onderneming wordt gerealiserd door de hoge kwaliteit van de producten, de meer dan uitstekende service en niet te vergeten onze attractieve prijzen.

Het voorbeeld dat u aanhaalt dateert al weer van 1 november 2006, bijna 1,5 jaar geleden. Hierbij willen wij opmerken dat de gerapporteerde klacht door ons bedrijf volledig is hersteld. De klant heeft daarna zelf aangegeven de matrassen te willen behouden. Als de klant na diverse aanmaningen de rekening niet betaalt, wordt de vordering overgedragen aan een incassoburo. Dat is standaard procedure binnen onze onderneming.

Een van de grote voordelen van Energy+ is dat de klant gratis 14 dagen kan proefslapen, thuis in de vertrouwde omgeving. Een vooruitbetaling wordt niet verlangd. Is de klant om welke reden dan ook niet tevreden, dan halen wij de goederen weer gratis op. Dit is de eerst stap op weg naar tevreden klanten.

Uw opmerking over de objectiviteit van ons forum laten wij geheel voor uw rekening. Onze klanten en bezoekers van het forum zijn zeer goed in staat om fake berichten van echte berichten te onderscheiden. U mag de bezoekers van het Energy+ forum niet onderschatten. Wij nemen hen in ieder geval zeer serieus.

Heeft u verder nog vragen of opmerkingen voor ons, dan staan wij u graag te woord. Wij zijn er voor u.

Met vriendelijke groeten,

Directie The Energy+ Company B.V.

ve
door verwijderd - Mar 8, 2008 om 19:03
0 Antwoorden / 0 Vragen

Aan:

Directie The Energy+ Company B.V.

t.a.v. hansveerman,

Uw verweer roept bij mij verschillende vragen op. Ik zal mij beperken tot de volgende:

Wat gebeurt er met de matrassen waarop uw potentiële klanten 14 dagen hebben proef geslapen en die matrassen vervolgens NIET kopen??? Worden die uit hygiënisch oogpunt vernietigd???

Met vriendelijke groet, Read3.

ve
door verwijderd - Aug 31, 2009 om 15:04
0 Antwoorden / 0 Vragen

Beste mensen,

Het klopt inderdaad wat de mijnheer hierboven beweerd. Ik heb een tijdje bij het bedrijf gewerkt. er kwamen met grote regelmaat matrassen retour na het proef slapen. Deze werden gewoon weer als nieuw verkocht, alleen als er een vlek zichtbaar was kwam er een nieuwe buitenhoes om de matras. kortom je ligt in de vuiligheid van een ander. Dit gebeurde echt vaak. Evenals de reacties op de verschillende forums, maar dit was reeds door meerdere mensen opgemerkt. ik zou me echt tien keer bedenken alvorens ik daar een matras zou kopen.

Piet

ve
door verwijderd - Aug 31, 2009 om 15:19
0 Antwoorden / 0 Vragen

@geweest:

Topic is uit 2005. Laatste reactie uit 2008. Diep moeten graven zeker?

ve
door verwijderd - Sep 1, 2009 om 13:12
0 Antwoorden / 0 Vragen

Geachte lezers van het Kassa forum,

De retourgenomen matrassen en kussens blijven bij onze logistieke dienstverlener achter en worden verkocht aan een opkoper buiten onze bestaande marken. Met andere woorden deze producten worden niet teruggezonden naar onze fabriek voor hergebruik. Lattenbodems die terug uit de markt komen, worden verkocht via zogenaamde outlet stores. Deze producten zijn doorgaans licht beschadigd.

Elke product dat wij voor het proefslapen uitleveren is volledig nieuw. Overigens kan de klant dit eenvoudig zelf vaststellen.

Het aantal matrassen dat wij retour krijgen is beperkt. Meer dan 90% van onze klanten besluit het matras na 14 dagen proefslapen aan te schaffen. In het geval het matras niet aan de verwachtingen voldoet, dan treden wij in overleg met de klant. De klant kan dan kiezen voor een alternatief of wij halen de geleverde goederen weer op. In het geval wij bijvoorbeeld het matras omruilen, dan kan de klant uiteraard weer 14 dagen gratis proefslapen.

Dat een waardevol forum als Kassa en Radar het risico loopt oneigenlijk gebruikt te worden, toont het bericht van de heer Piet van 31.08.2009 weer eens aan. Een persoon met de naam Piet is voor onze onderneming niet werkzaam geweest. Gelukkig weten de bezoekers van het Kassa forum door dit soort berichten heen te prikken.

Bent u geïnteresseerd in de mening van onze klanten? Ga dan ook eens naar www.energy-plus.info en klik op klantenforum. Wij kijken uit naar uw bezoek.

Met vriendelijke groeten,

Directie The Energy+ Company B.V.

ve
door verwijderd - Sep 4, 2009 om 15:19
0 Antwoorden / 0 Vragen

Geachte directie van Energy plus,

De naam Piet is een pseudoniem, wat dat is hoef ik jullie niet uit te leggen. De talloze pseudoniemen welke jullie gebruiken, zijn echt niet meer bij te houden. Waarom zou dit op jullie eigen forum anders zijn? kom heren we weten allemaal wel beter.

<SCRIPT language=javascript>

ve
door verwijderd - Sep 5, 2009 om 09:00
0 Antwoorden / 0 Vragen

Geachte heer "Piet",

Als u een een fatsoenlijk mens bent, dan maakt u zich bekend. Het is nogal onbeschoft om van alles te suggereren vanuit een pseudoniem. Zo is het voor andere wel serieuze klanten niet mogelijk om een oordeel te vormen. Ik stel voor dat u zich bekend maakt en dat de firma Energy+ vervolgens een reactie geeft. Indien dit niet mogelijk is dan ga ik er vanuit dat u slechts op zoek bent naar sensatie.

F. ter Horst

Wassenaar

ve
door verwijderd - Sep 7, 2009 om 11:26
0 Antwoorden / 0 Vragen

Geachte "F ter Horst"

Dit is waarschijnlijk weer een zoveelste pseudoniem, maar dat maakt niet uit. Het enige wat ik wil melden is de waarheid. Ik suggereer derhalve niets. ik heb het over feiten. Als je ergens gewerkt hebt ken je de ins en outs van een bedrijf, zo simpel is het. Mensen kunnen en mogen mijn waarnemingen in twijfel trekken, ik weet hoe het zit. Evenals de heren Eddy en Peter (directie van Energy plus)

ve
door verwijderd - Sep 8, 2009 om 00:03
0 Antwoorden / 0 Vragen

Beste lezers van het Kassa forum,

Het lijkt er op dat de berichten van de heer " Piet" aanleiding zijn voor het voeren van een discussie over anoniem reageren op het internet. De bezoeker van het Kassa forum is naar onze mening meer gebaat bij een berichtgeving over de producten en diensten van Energy+.

Een anoniem bericht verliest aan betrouwbaarheid omdat mensen die anoniem reageren zich kunnen voordoen als iemand anders. Hierdoor is het ook niet mogelijk om te achterhalen binnen welke context deze persoon reageert. Je weet namelijk niet wie die persoon is en welke "pet" men op heeft.

Daar onze onderneming ook een eigen forum aanbiedt, en ook op dit forum anonieme berichten worden geplaatst, willen wij de regels die onze redactie hanteert met u delen.

Anoniem reageren kan leiden tot ongenuanceerde, aanstootgevende of nog erger kwetsende uitspraken. De schrijver van dergelijke uitspraken lijkt zijn anonimiteit te gebruiken om geen verantwoordelijkheid te hoeven nemen voor zijn of haar woorden. Dergelijke berichten worden van het Energy+ forum geweerd.

Natuurlijk zijn niet alle anonieme reacties kwaadaardig van aard. Namelijk als de reactie echt iets toevoegd aan de discussie en een duidelijk standpunt inneemt. Als de berichtgever dan ook nog voor helder en niet kwetsend taalgebruik heeft gekozen, zal het anonieme bericht altijd op het Energy+ forum worden geplaatst.

Wij blijven benieuwd naar uw mening en dan vooral die over onze producten en service. Uw mening en ervaring telt, niet alleen voor ons maar ook voor de lezers van het Kassa forum.

Met vriendelijke groeten,

Directie The Energy+ Company B.V.