si
door sievie Jun 13, 2007 om 15:28
Huishouden & energie

Ervaringen met Remeha Avanta cv ketel

Geacht forum heeft iemand ervaring met de Remeha Avanta cv combiketel (gesloten systeem)

Deze ketel word mij aangeraden maar hoor graag een onafhankelijk oordeel uit ervaring.

6772 3 Rapporteer

heremietkreeft
door heremietkreeft - Jun 13, 2007 om 16:49
16966 Antwoorden / 202 Vragen

het is een goed systeem maar zo zijn er ook andere. Vraag offertes etc bij een aantal verwarmingsspecialisten en vergelijk het aanbod qua prijs en kwaliteit. Is er iemand in uw omgeving die lid is van de consumentenbond en er mogelijk al een produktvergelijking is geweest?

poltol
door poltol - Jun 13, 2007 om 19:15
3885 Antwoorden / 22 Vragen

Sievie,

Wellicht heb je al op http://www.remeha.nl/ gekeken. Ik heb geen ervaring met dit merk maar ga er maar van uit dat er geen echt slechte ketels bestaan. Heb je al eens contact opgenomen met je energie leverancier? Die hebben vaak mooie aanbiedingen met leuke korting. Ze lopen er niet mee te koop maar vragen kan nooit kwaad. Bij de test van de consumentenbond staat de REMEHA op de tweede plaats. €1450.

Succes, Poltol

dr
door dreamworks - Jun 20, 2007 om 13:09
22 Antwoorden / 9 Vragen

hallo

Als medewerker van een installatie bedrijf even een reactie.

Elk bedrijf werkt meestal met een paar merken cv ketels waar ze zelf goede ervaringen mee hebben.ons bedrijf werkt met 3 verschillende merken. merk en type zijn gebonden aan budget en warmte/warmwater vraag.wij werken met nefit,daalderop,en remeha.

De avanta is een kleine en compacte combiketel met voor zijn afmetingen veel vermogen en een hoge cw waarde (warm water cappaciteit ) over het algemeen is ons bedrijf tevreden over deze ketel.enig nadeel is ook het kleine formaat want voor onderhoud zit alles dicht bij elkaar. bij de quinta is dat wat ruimer.

Remeha is qua merk goed (ook de service afdeling) dus aanschaf van deze ketel zal geen slechte beslissing zijn.

vriendelijke groet

marijn