ml
door mlvh Aug 13, 2006 om 23:04
Huishouden & energie

Garantie neckerman

wie heeft er wel eens met de service van neckerman te maken gehad? wij zitten met 3 van de 4 kapotte eetkamerstoelen  maar hebben het idee dat we lang aan het lijntje worden gehouden.   zelfs de man die over de klachten gaat was dus zogenaamd met vakantie. maar eindelijk hebben we een formulier gekregen na vele telefoontjes met zoveel wachten voor u.nu na een goede week nog geen reactie op het formulier.

387 4 Rapporteer

ve
door verwijderd - Aug 14, 2006 om 12:32
0 Antwoorden / 0 Vragen

Hoi,

Wat voor eetkamer stoelen betreft het ?!

Ik heb net zelf ook eetkamerstoelen bij ze gekocht ....

Daar was ook een en ander mis mee al bij levering en dat werd snel en zonder mankeren omgeruild.

Over het algemeen hebben ze goede service bij klachten, maar gaat soms wel langs elkaar heen, vraag wie je gesproken hebt en vraag daarna als het lukt steeds naar dezelfde persoon dan gaat het wat vlotter.

Het is vakantieperiode dus mogelijk dat het daardoor vertraging oploopt, maar maak je niet gelijk ongerust, mijn ervaring bij hun is dat alles netjes opgelost wordt.

Stuur ze anders mail dan heb je ook afspraken zwart op wit.

Succes,

ve
door verwijderd - Aug 14, 2006 om 13:19
0 Antwoorden / 0 Vragen

Wegens mooie foto's maar je ziet niet of de kwaliteit werkelijk zo goed is, soms lijkt het degelijk, maar ook andersom, ik twijfelde, maar het was beter als op foto, maar meestal kun je beter ook het in een gewone winkel kopen, want er zijn stoelen bij Kwantum, ook erg goedkoop, de goedkoopste vond ik sterkere constuctie, en beter zitten als de duurste, deze waren wel mooier, maar zitten voor geen meter, keihard, en verkeerde zithouding, en nog matige afwerking onderzijde, die blijkbaar alleen door mij word bekeken, ik wil altijd alles, dus ook anderzijde, of nietjes bij duren, en degelijke schroeven bij goedkoopste, dus nu kan ik lekker en voordelig zitten, maar de andere vond ik vele malen mooier, maar daar zijn stoelen niet voor,

Die zit.

ve
door verwijderd - Aug 14, 2006 om 22:39
0 Antwoorden / 0 Vragen

wat voor stoelen?het zijn metalen frame's met zwartleren zitting en rug.en juist de lasbevestiging van de steunen van de zitting zijn gescheurd op de lasnaad daarvan enkele weken stonden die zelfde stoelen in de aanbieding voor honderd euro de twee.  maar we hebben ze al weer anderhalf jaar,en bedankt voor je reactie.

ve
door verwijderd - Aug 14, 2006 om 23:26
0 Antwoorden / 0 Vragen

Lasnaden kan een goede lasser beoordelen, eventueel vanaf foto's dus dat is meestal al zichtbaar of het  goed gelast is, of bakken zonder Croma, zoals de chef werkplaats het wel eens noemt, het zijn dan wel geen stoelen, maar goed laswerkt blijft heel, en slechte lassen blijven altijd zichtbaar, ook na de breuk.

Ik vind echter de zitpositie belangrijker, heb zelf houten, en de nerf is daarbij belangrijk, net als de lijmverbindingen maar die zijn minder zichtbaar, net als de nerf als ze geverft en niet gelakt zijn.

Bij metaal kun je meestal gewoon door de lak heen kijken of de las goed of matig is.

Maar voor particulieren zonder ervaring, even een ervaren monteur of lasser vragen naar de overige te kijken. Nu heb je nog garantie, en straks misschien alleen maar huisvuil....