an
door annemijn_1 Aug 27, 2007 om 16:05
Huishouden & energie

Geurtjes kattenbak

Ooit las ik ergens een tip om geurtjes uit een kattenbak te verdrijven met iets wat je bij de drogist kan kopen.Maar wat?Ik weet het niet meer maar zou het graag willen weten,wie kan mij helpen?

923 6 Rapporteer

ve
door verwijderd - Aug 27, 2007 om 16:38
0 Antwoorden / 0 Vragen

HG heweft een kattenbaksspray. HG producten zijn verkrijgbaar bij een zeer grote kruidenier en diverse Doe-het-zelf winkels. Anders is het via internet te bestellen. Google op kattenbakgeur.

Vladja

ve
door verwijderd - Aug 27, 2007 om 16:49
0 Antwoorden / 0 Vragen

Annemijn,

Dit moet wel het juiste antwoord zijn!
Kijk maar eens naar z'n snuitje!
't Lijkt mij een wijze kater.

Hoewel ik wel weet dat een ander soort kattegrit en wellicht wat vaker verschonen ook kan helpen.

De Vrije Vogel
Die te hoog zit voor katten.
hoewel, voor een wijze kater?

ve
door verwijderd - Aug 27, 2007 om 17:00
0 Antwoorden / 0 Vragen

Vrije vogel,

Voor vogels zien alle katten er waarschijnlijk hetzelfde uit. Gezien het "fijne" snuitje is het een poes, helaas wel of leesbrillenleeftijd.

Vladja

ve
door verwijderd - Aug 27, 2007 om 17:56
0 Antwoorden / 0 Vragen

Je kan ook bovenop  de kattenbak  een sinaasappel met daarin gstoken kruidnagelen leggen helpt ook .
Misschien nog goedkoper ??

ve
door verwijderd - Aug 27, 2007 om 22:21
0 Antwoorden / 0 Vragen

Als je de kat ook blikvoer te eten geeft zou ik daar om te beginnen eens mee stoppen, alleen droogvoer scheelt een heleboel stank vanuit de kattenbak. Is nog gezonder voor de kat/poes ook.

Allerlei geurtjes om geurtjes weg te werken geloven wij niet zo in, groetjes van,

Uncle Willy en

ve
door verwijderd - Aug 31, 2007 om 19:26
0 Antwoorden / 0 Vragen

Droog voer en 1 plasje en poes zat naast haar bak (gevuld uit rood bruine zak Gimpet Biokat) te wachten. Ze wees me terecht. Ik kocht geurvreter in 2 kleuren blauwe zak van Beaphar. Dat zal je bedoelen, plakte het grote gat deels met pleister af en haalde spraydoekje langs de bakposten. Als een vorstin stapte ze binnen controleerde, staart omhoog en liep dan blij naar balkon.

Dierenwinkel ging weg. Nieuwe soort en ik ben perplex. Extreme Classic. Grote! doorzichtige zak met groter grijs gruis. Doe er eeuwigheid mee. Maakt stevige ballen, absoluut geurloos. Op de zak bovenin de hoek rondje met blad + Canada. De poten ruiken vaag naar talkpoeder. Poes is zó blij dat ze wel 3 plasjes doet en dat zelfs komt vertellen. Deze raskat is heel erg voor schoon. Haast te! Niks nog beaphar.....( ik heb zakken over) én dat was niet voordelig.

Succes met de zoektocht. Doet een kat het er naast, dan heb je echt een toekomstprobleem.

Probleem is dat volgens mij heeft elke winkel zijn eigen leverancier/contract heeft.

Praatje miauw, daar zijn toch vele sites voor.......