Frank Sc
door Frank Sc Dec 28, 2023 om 18:14
Huishouden & energie

Ik heb een brief van Pluto BV Termination Experts n.a.v. een opzegging bij Eigen

Ik heb een brief van Pluto BV Termination Experts n.a.v. een opzegging bij vereniging Eigen Huis. Ik was in de veronderstelling dat ik dit via het contactformulier van Eigen Huis deed, maar nu doet deze partij zich voor alsof zij een brief hebben geschreven voor mij, incl. kosten en aanmanning. Kent iemand deze firma?

11905 17 Rapporteer
ju
door juliomariner - Dec 28, 2023 om 18:33
1371 Antwoorden / 2 Vragen

Er zijn diverse van dit soort bedrijfjes actief op internet.
Bij de meeste staat wel dat er kosten aan verbonden zijn (op hun site vermelden ze €30,00) maar de meeste mensen.lezen niet goed maar vullen direct het formulier in en drukken op verzenden.
Hoe bent u op de site gekomen want ik moest echt gericht googlen om ze te vinden.

Henk De Zevende
door Henk De Zevende - Dec 28, 2023 om 18:43
2247 Antwoorden / Vragen

Dus u hebt opdracht gegeven voor die brief en die is dus ook gestuurd. Waar ziet u een grond niet te hoeven betalen?

mahadma
door mahadma - Dec 28, 2023 om 19:14
11708 Antwoorden / 51 Vragen

U heeft een buro opdracht gegeven om uw lidmaatschap door hen op te laten zeggen. Dat mag mitts er duidelijk vermeld staat dat u gaat betalen. En u heeft uw bankrekening moeten opgeven zodat ze kunnen incasseren. U zult moeten betalen, anders wordt het alleen maar duurder.

sira
door sira - Dec 28, 2023 om 19:19
2522 Antwoorden / 24 Vragen

Wat ik ook intyp, ik kom niet uit bij Pluto bv Termination Experts, uitsluitend op links van VEH. Ik moet, zoals Julimariner al zegt, gericht op de naam zoeken, en als ik naar de site ga dan wordt die door Kaspersky geblokkeerd als zijnde onbetrouwbaar.

Knap dat u de site heeft gevonden en vreemd dat u niet gewoon Vereniging Eigen Huis intypt, zodat u op hun eigen site komt

In ieder geval heeft u op de site van Pluto opdracht gegeven om VEH op te zeggen en dat zult u moeten betalen. Doe dat wel op tijd, want de kosten kunnen alleen maar hoger worden. Als de deurwaarder langs moet komen, had u beter lid kunnen blijven.
Gratis werk voor u verrichten doet niemand, hooguit familie, vrienden of kennissen.

Als u in de toekomst weer iets wilt opzeggen, ga dan gewoon naar de site van de instantie die u wilt opzeggen. Dat is een stuk goedkoper.

sjjoppy
door sjjoppy - Dec 28, 2023 om 19:36
7343 Antwoorden / 3 Vragen
sira
door sira Dec 29, 2023 om 12:42
2522 Antwoorden / 24 Vragen

Maar allemaal reviews van mensen (lees: opdrachtgevers) die zelf in de fout zijn gegaan door niet te lezen.

wi
door wilhelmina59 - Dec 28, 2023 om 20:35
547 Antwoorden / 0 Vragen

Mij Fire Fox adviseert ook om de bovengenoemde site niet te bezoeken. Blijkbaar blokkert uw browser niet voldoende.

tenormin
door tenormin Dec 28, 2023 om 20:56
16927 Antwoorden / 108 Vragen

Ook ik kom niet op die site: alle alarmbellen lijken bij mij, FF, af te gaan. Normaliter kan ik het nog wel verklaren als men als ADV bovenaan komt, in dit geval: ik kom dus gelukkig nergens. Eigenlijk knap dat u wel zover gekomen bent.

Ch
door Chantal2800 - Jan 3, 2024 om 11:55
1 Antwoorden / Vragen

Wij hebben hetzelfde. Opzegging vispas zoon via e-mail naar sportvisserij.nl gestuurd, nu zegt termination expert dit voor ons te hebben gedaan, en dreigt met incasso kosten.

We hebben vanmorgen aangifte bij de politie gedaan.

(check bij sportvisserij Nederland; alleen onze e-mail ontvangen, geen brief van andere partij)

gerbera
door gerbera - Sep 4, 2024 om 16:43
7455 Antwoorden / 14 Vragen

U heeft op internet gezocht naar opzeggen en daar krijgt u allerlei bureautjes die dit voor u doen, daarbij heeft u op betreffende pagina niet verder gekeken want daar staat op dat er kosten aan verbonden zijn.

En dit staat gewoon in het ledenblad onder ledenservice incl. de opzegtermijn.

eigenhuis.nl/ehm-opzeggen of een brief sturen naar Vereniging Eigen Huis, t.a.v. Ledenservice. Postbus 735 AS Amersfoort.

Thijs12
door Thijs12 - Sep 4, 2024 om 17:11
601 Antwoorden / Vragen

Pluto zal inmiddels wel zijn geld hebben.

rj
door rjw - Sep 4, 2024 om 18:34
3360 Antwoorden / 5 Vragen

Waarom denk je dat je hebt opgezegd via de site vab VEH? Wat moest je allemaal invullen?

Re
door Reinier182 - Sep 4, 2024 om 19:24
232 Antwoorden / Vragen

Heb ook wel eens bij het opzeggen gebruik gemaakt van dit soort bedrijven en hebben het netjes geregeld en waren duidelijk wat het kost. Ik snap niet dat mensen hier steeds verrast worden bij mij was alles duidelijk wat het zou kosten als ik het via hun doe. Beter gelijk betalen want aanmaningen maakt het alleen maar duurder. Ben je zeker dat ze je willen oplichten dan een jurist zoeken en advies vragen voor de juiste stappen.

marita5
door marita5 - Sep 4, 2024 om 19:44
11642 Antwoorden / 15 Vragen

1 ) De vraag is 8 maanden oud , zal inmiddels wel opgelost zijn .

Wat kost het om een opzegbrief te versturen via Termination Experts?

We hanteren een vaste prijs van 32 euro voor het opstellen, printen en verzenden van jouw opzegbrief

Gebruiken regelmatig nieuwe BV`s , maar de oprichters zijn steeds dezelfde .

marinus74
door marinus74 - Sep 12, 2024 om 13:18
1 Antwoorden / Vragen

ik heb maandag mijn visvergunning op willen zeggen, dat heb ik gedaan via sportvisserij Nederland.
En kwam zonder het echt in de gaten te hebben op een opzeg site terecht.
nu zie ik na het opzeggen dat dit is overgenomen door Termination Experts  en dat ik nu 32 euro moet gaan betalen voor het zenden van een opzeg brief ik voel mij behoorlijk opgelicht. vooral om dat je het op het moment van opzeggen daar nog geen idee van hebt.  ik vind dat dit ongeoorloofd is dat Marinus

sira
door sira Sep 13, 2024 om 21:06
2522 Antwoorden / 24 Vragen

U bent helemaal niet opgelicht, hoe komt u daarbij?
In de eerste plaats heeft uzelf niet gekeken of u op de juiste site zat en in de tweede plaats geeft u een bedrijf opdracht om werkzaamheden te verrichten die u zelf had kunnen doen. Ieder bedrijf rekent kosten voor hun werkzaamheden, logisch.
U kunt beter zo snel mogelijk betalen, want de kosten worden alleen maar hoger, zelfs hoger dan de prijs van een visvergunning.

Ik heb geen visvergunning, want ik vis niet, maar als ik op internet visvergunning opzeggen, kom ik uit bij de site van Sportvisserij Nederland, waarin uitgebreid wordt uitgelegd hoe je de vergunning moet opzeggen.
https://www.sportvisserijnederland.nl/over-ons/contact/veelgestelde-vragen/163/hoe-kan-ik-de-vispas-opzeggen.html

Door niet goed op te letten of te lezen, gaat het nu over een simpele kwestie voor een bedrag waar overheen te komen is, maar het kan in de toekomst ook een keer flink misgaan.

gerbera
door gerbera Sep 15, 2024 om 12:51
7455 Antwoorden / 14 Vragen

U bent niet opgelicht maar heeft gewoon niet goed gekeken. Alleen al als u op de adresbalk had gekeken had u kunnen zien dat u niet op de site van de sportvisserij stond maar op die van Termination. U heeft gezocht naar opzeggen.... en vervolgens der eerste de beste aangeklikt die bovenaan stond. Even doorscrollen en u was de officiële site van de sportvisserij tegengekomen.

gerbera
door gerbera - Sep 13, 2024 om 22:19
7455 Antwoorden / 14 Vragen

Probleem is dat mensen niet goed kijken als men op internet zoekt naar ........opzeggen. Er verschijnt dan een hele lijst met opzegbureaus en zonder te kijken klikt men veelal op de eerste terwijl iets verder de orginele site staat waar u wilt opzeggen.

Ikbal
door Ikbal - Sep 21, 2024 om 14:12
1 Antwoorden / Vragen

Wat u meemaakt, maak ik ook precies mee....

Thijs12
door Thijs12 Sep 21, 2024 om 17:16
601 Antwoorden / Vragen

Dan heb je ondertussen begrepen dat je toch moet betalen en in het vervolg beter opletten.