mu
door mufassa Nov 4, 2003 om 11:18
Huishouden & energie

Inductie kookplaat

Wij hebben een Atag induktie kookplaat. Het bedieningspaneel is al verschillende keren defect geweest. De reparatie is erg duur. Naar mijn mening zit er een fout in de constuctie. Zijn er meer mensen die dit probleem hebben?

5021 25 Rapporteer

w.
door w.linders - Apr 16, 2004 om 11:52
9 Antwoorden / 0 Vragen

Ik heb totaal geen verstand van induktie kookplaten en heb er zelf ook geen.

Ik kan u wel vertellen dat een fabrikant altijd twee keer de kans heeft om een product te repareren. Gaat het vervolgens weer kapot (hetzelfde onderdeel) dan is hij u verplicht om het aankoopbedrag retour te geven of het hele apparaat te vervangen.

Voor meer informatie kunt u terecht op www.ombudsman.nl

no
door norman_1 - Apr 16, 2004 om 11:52
1 Antwoorden / 0 Vragen

Ik heb geen verklaring voor uw defect, wel weet ik dat er problemen kunnen onstaan indien een inductiekookplaat is ingebouwd in een keukenblad met een hoge rand. Deze rand is dan hoger dan 45 mm, bijvoorbeeld 60 of 80 mm. Indien een inductie kookplaat aan de voorzijde zijn warme lucht wegblaast kan deze geblokkeerd worden door deze hoge rand. Als u een normaal blad heeft met een dikte tussen 30 en 45 mm zou u hier geen last van mogen hebben.

vriendelijke groet,

Norman

su
door sunny_1 - Apr 16, 2004 om 11:52
18 Antwoorden / 0 Vragen

Kijk na of de aansluiting in de stekker of in het stopcontact goed is . Waarschijnlijk is hier een trillend contact.

su
door sunny_1 - Apr 16, 2004 om 11:52
18 Antwoorden / 0 Vragen

Kijk na of de aansluiting in de stekker of in het stopcontact goed is . Waarschijnlijk is hier een trillend contact.

su
door sunny_1 - Apr 16, 2004 om 11:52
18 Antwoorden / 0 Vragen

Kijk na of de aansluiting in de stekker of in het stopcontact goed is . Waarschijnlijk is hier een trillend contact.

su
door sunny_1 - Apr 16, 2004 om 11:52
18 Antwoorden / 0 Vragen

Kijk na of de aansluiting in de stekker of in het stopcontact goed is . Waarschijnlijk is hier een trillend contact.

mu
door mufassa - Apr 16, 2004 om 11:52
16 Antwoorden / 2 Vragen

De stekker is niet het probleem en ook het inbouwen niet. De nieuwere type hebben de bedieningstoetsen onder de glasplaat. Bij die van mij zitten de bedieningstoetsen in een apart paneel en dat paneel gaat steeds stuk

mu
door mufassa - Apr 16, 2004 om 11:52
16 Antwoorden / 2 Vragen

De stekker is niet het probleem en ook het inbouwen niet. De nieuwere type hebben de bedieningstoetsen onder de glasplaat. Bij die van mij zitten de bedieningstoetsen in een apart paneel en dat paneel gaat steeds stuk

mu
door mufassa - Apr 16, 2004 om 11:52
16 Antwoorden / 2 Vragen

De stekker is niet het probleem en ook het inbouwen niet. De nieuwere type hebben de bedieningstoetsen onder de glasplaat. Bij die van mij zitten de bedieningstoetsen in een apart paneel en dat paneel gaat steeds stuk

mu
door mufassa - Apr 16, 2004 om 11:52
16 Antwoorden / 2 Vragen

De stekker is niet het probleem en ook het inbouwen niet. De nieuwere type hebben de bedieningstoetsen onder de glasplaat. Bij die van mij zitten de bedieningstoetsen in een apart paneel en dat paneel gaat steeds stuk

mu
door mufassa - Apr 16, 2004 om 11:52
16 Antwoorden / 2 Vragen

De stekker is niet het probleem en ook het inbouwen niet. De nieuwere type hebben de bedieningstoetsen onder de glasplaat. Bij die van mij zitten de bedieningstoetsen in een apart paneel en dat paneel gaat steeds stuk

mu
door mufassa - Apr 16, 2004 om 11:52
16 Antwoorden / 2 Vragen

De stekker is niet het probleem en ook het inbouwen niet. De nieuwere type hebben de bedieningstoetsen onder de glasplaat. Bij die van mij zitten de bedieningstoetsen in een apart paneel en dat paneel gaat steeds stuk

mu
door mufassa - Apr 16, 2004 om 11:52
16 Antwoorden / 2 Vragen

De stekker is niet het probleem en ook het inbouwen niet. De nieuwere type hebben de bedieningstoetsen onder de glasplaat. Bij die van mij zitten de bedieningstoetsen in een apart paneel en dat paneel gaat steeds stuk

mu
door mufassa - Apr 16, 2004 om 11:52
16 Antwoorden / 2 Vragen

De stekker is niet het probleem en ook het inbouwen niet. De nieuwere type hebben de bedieningstoetsen onder de glasplaat. Bij die van mij zitten de bedieningstoetsen in een apart paneel en dat paneel gaat steeds stuk

mu
door mufassa - Apr 16, 2004 om 11:52
16 Antwoorden / 2 Vragen

De stekker is niet het probleem en ook het inbouwen niet. De nieuwere type hebben de bedieningstoetsen onder de glasplaat. Bij die van mij zitten de bedieningstoetsen in een apart paneel en dat paneel gaat steeds stuk

mu
door mufassa - Apr 16, 2004 om 11:52
16 Antwoorden / 2 Vragen

De stekker is niet het probleem en ook het inbouwen niet. De nieuwere type hebben de bedieningstoetsen onder de glasplaat. Bij die van mij zitten de bedieningstoetsen in een apart paneel en dat paneel gaat steeds stuk

mu
door mufassa - Apr 16, 2004 om 11:52
16 Antwoorden / 2 Vragen

De stekker is niet het probleem en ook het inbouwen niet. De nieuwere type hebben de bedieningstoetsen onder de glasplaat. Bij die van mij zitten de bedieningstoetsen in een apart paneel en dat paneel gaat steeds stuk

mu
door mufassa - Apr 16, 2004 om 11:52
16 Antwoorden / 2 Vragen

De stekker is niet het probleem en ook het inbouwen niet. De nieuwere type hebben de bedieningstoetsen onder de glasplaat. Bij die van mij zitten de bedieningstoetsen in een apart paneel en dat paneel gaat steeds stuk

mu
door mufassa - Apr 16, 2004 om 11:52
16 Antwoorden / 2 Vragen

De stekker is niet het probleem en ook het inbouwen niet. De nieuwere type hebben de bedieningstoetsen onder de glasplaat. Bij die van mij zitten de bedieningstoetsen in een apart paneel en dat paneel gaat steeds stuk

mu
door mufassa - Apr 16, 2004 om 11:52
16 Antwoorden / 2 Vragen

De stekker is niet het probleem en ook het inbouwen niet. De nieuwere type hebben de bedieningstoetsen onder de glasplaat. Bij die van mij zitten de bedieningstoetsen in een apart paneel en dat paneel gaat steeds stuk

mu
door mufassa - Apr 16, 2004 om 11:52
16 Antwoorden / 2 Vragen

Het ligt niet aan de stekker of iets dergelijks. Het gaat om het bedieningspaneel. Bij de nieuwere types liggen de bedieningsknoppen onder de glasplaat bij die van mij is er een apart bedieningspaneel voor de plaat en dat gaat stuk. Met name de tiptoetsen.

me
door melrit - Apr 16, 2004 om 11:52
2 Antwoorden / 0 Vragen

door mijn ervaring als keuken monteur weet ik dat er voor inductie en keramische kookplaaten van atag tegenwoordig een advies uit gaat om deze niet meer aan het blad vast te zetten omdat er in het verleden diverse klachten kwamen over deze inbouwapp. door de hitte van deze platen wil de glasplaat wel eens los laten van de metalen onderkant. hierdoor kunnen er dus diverse storingen ontstaan. mijn advies is dus om te kijken of de kookplaat is vastgezet en als dit het geval is te kijken of de plaat loslaat van het metalen ondergedeelte. is dit het geval dan kunt u zich met deze klacht melden bij atag en lijkt het mij redelijk dat zij u een nieuwe kookplaat leveren. als deze dan wordt geplaatst niet vast zetten aan het blad.

mu
door mufassa - Apr 16, 2004 om 11:52
16 Antwoorden / 2 Vragen

De plaat zit niet vast het probleem zit in de losse bedieningspaneel vooraan de plaat. De nieuwere modellen hebben de bedieningsknoppen onder de glasplaat

ba
door basixs - Apr 16, 2004 om 11:52
4 Antwoorden / 0 Vragen

U kunt met uw klacht naar de leverancier of fabrikant omdat het hier een voor de wet 'verborgen gebrek' gaat. Deze vorm van gebreken is alleen zichtbaar bij gebruik. Optisch bent u niet in stata geweest te zien dat het apperaat niet goed functioneerd. De leverancier zal u dus een oplossing moeten bieden voor het door u gevonden probleem, omdat uj juridisch gezien in uw recht staat

ra
door rammie - Nov 16, 2009 om 15:52
1 Antwoorden / 0 Vragen

ja hoor ik hen een fhilips gekocht werkt goed hoor