on
door onsument Mar 16, 2020 om 23:00
Huishouden & energie
Is gaslicht.com / Ben Woldring wel eerlijk?

Op de site van gaslicht.com / oprichter Ben Woldring worden premies aangeboden die exclusief zouden zijn voor deze site.

Kijk je op andere sites, zoals energievergelijker, dan kom je exact dezelfde premies tegen.

Dan klopt het toch niet dat gaslicht.com doet alsof de premies exclusief voor haar site gelden!

Is dit wel helemaal eerlijk?

2869 12 Rapporteer

heremietkreeft
door heremietkreeft - Mar 16, 2020 om 23:14
16959 Antwoorden / 202 Vragen

Wat is eerlijk en wat is oneerlijk. Ook Ben Woldring heeft een verdienmodel dat hij benut met dit soort opomerkingen en als die zoals u zegt inderdaaad misleidend zijn is het een kwestie van voorleggen, zie: Misleidende reclame en er niet mee in zee gaan. Het lijkt mij dan inderdaad ook niet eerlijk.

diumenge
door diumenge - Mar 16, 2020 om 23:22
11969 Antwoorden / 15 Vragen

Waar staat dat die premies exclusief voor gaslicht.com gelden? Exacte link graag.

on
door onsument - Mar 16, 2020 om 23:33
19 Antwoorden / 13 Vragen

Klik maar op de premie van de site van Ben. En zie de bijgevoegde foto. (Toegevoegd bij 1e bericht)

tijger1
door tijger1 - Mar 16, 2020 om 23:37
42060 Antwoorden / 21 Vragen

Premies? U bent een beetje abuis. Dat zijn geen premies.

Dan gaat u toch naar een andere energievergelijker?

on
door onsument - Mar 16, 2020 om 23:39
19 Antwoorden / 13 Vragen

AAnbieding via energievergelijker 190 Euro premie bij Oxxio

on
door onsument - Mar 16, 2020 om 23:42
19 Antwoorden / 13 Vragen

Aanbieding via Ben : ook 190 euro premie bij Oxxio (Zogenaamd exclusief voor Ben).

Ik zou niet weten waarom ik dit soort welkomstgeschenken geen premie zou noemen.

TIGER 1 bekijk de foto's maar eens.

diumenge
door diumenge - Mar 16, 2020 om 23:45
11969 Antwoorden / 15 Vragen

Ik zie inderdaad op energievergelijker exact dezelfde premies, dus exclusief zijn ze zeker niet.

Echter er staat "Welkomstpremie, bonus of korting exclusief via Gaslicht.com. Voor meer details zie de actievoorwaarden." En de NS kortingscode lijkt wel exclusief voor gaslicht te zijn. Dus het zal juridisch wel dicht zitten.

panter22
door panter22 - Mar 17, 2020 om 08:44
6599 Antwoorden / Vragen

Als je even verder leest,  is de €20 kortingscode bij de NS voordeelwinkel exclusief voor gaslicht.com.
Via Gaslicht.com krijgt u nog eens 20 euro extra korting, deze kunt u inwisselen bij een orderwaarde van minimaal 40 euro.
Let op! In verband met het coronavirus zijn de aanbiedingen in de NS Spoordeelwinkel tijdelijk niet beschikbaar. Om ervoor te zorgen dat u na de coronacrisis alsnog uw uitje kunt kiezen is de inlevertermijn van de kortingscodes verlengd t/m 31 juli 2020.
https://www.gaslicht.com/
e

https://www.ns.nl/spoordeelwinkel/corona-faq.html

gerbera
door gerbera - Mar 17, 2020 om 13:59
7459 Antwoorden / 14 Vragen

Ook de welkomstpremie klopt niet, bij Ox... staat die nu op € 230,- , dus gebruik de site van gaslicht om te vergelijken,al dan niet met gratis treinkaart, en verder op de site van uw keuze kijken.

on
door onsument - Mar 17, 2020 om 14:25
19 Antwoorden / 13 Vragen

GERBERA ; ik heb net nog weer gekeken maar kom niet op een premie van 230 maar nog steed 190 Euro. Voor de andere reageerders, ik rijd milieuvriendelijk op LPG, dus een treinkaartje is voor mij niet interssant, Zeker niet in corona-tijd, Bovendien ben je dan toch weer extra geld kwijt.

Verder valt mij op dat TIGER1 en GERBERA de vraag waar het mee begon kennelijk niet hebben begrepen. Het gaat mij puur om de zogenaamde exclusiviteit van de energiepremie's.

Je krijgt dit ook te zien als je klikt op de 190 Euro bonus van de energieleverancier. Gaslicht.com beweert dus dat de korting in dit geval van oxxio exclusief is voor gaslicht.com. Dezelfde korting krijg je ook via energievergelijker. Dus............!

gerbera
door gerbera Mar 18, 2020 om 10:31
7459 Antwoorden / 14 Vragen

Nou ik snap best waar het over gaat, dat exclusief slaat op de NS premie die alleen door gaslicht gegeven wordt. En dat is al een paar keer geschreven dus hoef ik dat niet te herhalen. En wat de vergelijking betreft zijn ze wel degelijk eerlijk.

tijger1
door tijger1 - Mar 17, 2020 om 14:38
42060 Antwoorden / 21 Vragen

Dan sluit u toch gewoon rechtstreeks bij die energieleverancier een contract af. Krijgt u geen premie, geen bonus en gedn kaartje voor de trein. Hoeft u zich daar ook het hoofd niet meer over te breken.

audb
door audb - Mar 18, 2020 om 10:40
1668 Antwoorden / 5 Vragen

Ga vergelijken bij meerdere site`s en negeer aub OXXINO die zijn gewoon duur.