ge
door geraldinep Feb 1, 2016 om 15:39
Huishouden & energie

Is Oxxio in het jaar 2015 verbeterd na alle negatieve veralen van de afgelopen j

Deze maand ga ik overstappen van leverancier voor gas en licht. De voordeligste voor mij, bij de vergelijkings sites, komen bij Oxxio terecht. Daar zijn de afgelopen jaren nogal eens negative verhalen over geschreven. Is dat nu nog steeds zo en kan ik beter een andere leverancier nemen?

1249 4 Rapporteer

Topantwoord

tijger1
door tijger1 - Feb 1, 2016 om 15:54
42060 Antwoorden / 21 Vragen

Klachten gingen vaak over de "gratis" cadeautjes die men kreeg en de voorgespiegelde lage maandtermijnen.

Maar als u alles goed onderzocht hebt, ook de vaste lasten, zou ik niet weten waarom u niet zou overstappen als zij voor u gunstig uit de bus komen.

Het is overigens onverstandig een contract langer dan een jaar te nemen.

ge
door geraldinep Feb 1, 2016 om 15:59
14 Antwoorden / 4 Vragen

Bedankt Tijger voor het snelle antwoord. En ja ik stap elk jaar over, dan zit je altijd voordelig.

akkerdistel
door akkerdistel Feb 1, 2016 om 17:41
1790 Antwoorden / 3 Vragen

Neem aan dat je dat overstappen doet via een site waar je een extra bonus 'krijgt', anders heeft het niet zoveel zin.

marita567
door marita567 - Feb 1, 2016 om 15:57
1576 Antwoorden / 17 Vragen

hallo Geraldinep ,

Type eens in de zoekmachine ervaringen Oxxio en u zult er veel tegen komen , ik zelf heb er geen ervaring mee .

ge
door geraldinep Feb 1, 2016 om 16:29
14 Antwoorden / 4 Vragen

Bedankt voor de reactie op mijn vraag. Ga zeker even kijken.

heremietkreeft
door heremietkreeft - Feb 1, 2016 om 16:03
16885 Antwoorden / 202 Vragen

Bij OXXIO gingen de klachten niet alleen over kado's maar ook over het na een jaar 'drastisch' wijzigen van tarieven e.a. Er zijn geen signalen dat het verbeterd is maar ook niet dat het niet verbeterd is.
Heeft u er rekening mee gehouden dat als u vergelijkt u 'alles' moet beschouwen dus niet alleen het tarief van levering maar ook transportkosten, energiebelasting.

Gerry1969
door Gerry1969 - Feb 1, 2016 om 18:34
3449 Antwoorden / 25 Vragen

Hoi Geraldine,

Ik zit al 14 jaar bij Oxxio en ga nooit na een jaar voor een laptop of ander cadeau.
Ik bel ze ruim een maand voor afloop van mijn contract op en vraag welke scherpe prijs ze me kunnen bieden als ik nog een jaar blijf.
Tot op heden heb ik altijd goede concurrerende prijzen gehad. Daarom blijf ik lekker hangen.
Over de klachten...welke leverancier ik google van allemaal wordt je niet vrolijk als het om klachten(afhandeling) gaat. Dus zoek gewoon naar de beste prijzen.

Diewilik