ge
door geraldinep Feb 1, 2016 om 15:39
Huishouden & energie

Is Oxxio in het jaar 2015 verbeterd na alle negatieve veralen van de afgelopen j

Deze maand ga ik overstappen van leverancier voor gas en licht. De voordeligste voor mij, bij de vergelijkings sites, komen bij Oxxio terecht. Daar zijn de afgelopen jaren nogal eens negative verhalen over geschreven. Is dat nu nog steeds zo en kan ik beter een andere leverancier nemen?

1249 4 Rapporteer

Deze vraag is gesloten en kan niet meer worden beantwoord. Let op! Gesloten topics hebben een archieffunctie. De vragen sluiten mogelijk niet meer aan bij de huidige situatie en kunnen gedateerde informatie bevatten.

Topantwoord

tijger1
door tijger1 - Feb 1, 2016 om 15:54
42060 Antwoorden / 21 Vragen
11

Klachten gingen vaak over de "gratis" cadeautjes die men kreeg en de voorgespiegelde lage maandtermijnen. 

Maar als u alles goed onderzocht hebt, ook de vaste lasten, zou ik niet weten waarom u niet zou overstappen als zij voor u gunstig uit de bus komen.

Het is overigens onverstandig een contract langer dan een jaar te nemen.

ge
door geraldinep Feb 1, 2016 om 15:59
14 Antwoorden / 4 Vragen

Bedankt Tijger voor het snelle antwoord. En ja ik stap elk jaar over, dan zit je altijd voordelig.

akkerdistel
door akkerdistel Feb 1, 2016 om 17:41
1790 Antwoorden / 3 Vragen

Neem aan dat je dat overstappen doet via een site waar je een extra bonus 'krijgt', anders heeft het niet zoveel zin.

marita567
door marita567 - Feb 1, 2016 om 15:57
1576 Antwoorden / 17 Vragen
0

hallo Geraldinep , 

Type eens in de zoekmachine ervaringen Oxxio en u zult er veel tegen komen , ik zelf heb er geen ervaring mee .

ge
door geraldinep Feb 1, 2016 om 16:29
14 Antwoorden / 4 Vragen

Bedankt voor de reactie op mijn vraag. Ga zeker even kijken.

heremietkreeft
door heremietkreeft - Feb 1, 2016 om 16:03
16885 Antwoorden / 202 Vragen
1

Bij OXXIO gingen de klachten niet alleen over kado's maar ook over het na een jaar 'drastisch' wijzigen van tarieven e.a. Er zijn geen signalen dat het verbeterd is maar ook niet dat het niet verbeterd is.
Heeft u er rekening mee gehouden dat als u vergelijkt u 'alles' moet beschouwen dus niet alleen het tarief van levering maar ook transportkosten, energiebelasting.

Gerry1969
door Gerry1969 - Feb 1, 2016 om 18:34
3449 Antwoorden / 25 Vragen
0

Hoi Geraldine,

Ik zit al 14 jaar bij Oxxio en ga nooit na een jaar voor een laptop of ander cadeau.
Ik bel ze ruim een maand voor afloop van mijn contract op en vraag welke scherpe prijs ze me kunnen bieden als ik nog een jaar blijf.
Tot op heden heb ik altijd goede concurrerende prijzen gehad. Daarom blijf ik lekker hangen.
Over de klachten...welke leverancier ik google van allemaal wordt je niet vrolijk als het om klachten(afhandeling) gaat. Dus zoek gewoon naar de beste prijzen.

Diewilik

Terug naar de vraag

Nieuw op Vraag & Beantwoord

Mikske10
Mikske10 - May 15, 2024 om 16:07
Winkels & webshops

Webwinkel

Ik heb dinsdag 7 mei 2024 een tafellamp besteld.
Ik heb een bevestigingsmail van Bol.Com ontvangen.
De lamp zou de dag erna, maar uiterlijk 10 mei bezorgd worden.

Nu blijkt na diverse keren bellen met Bol.com., dat er iets fout is gegaan bij het verzenden. 
Bol.com belde mij hierover terug en ze konden niks anders dan mijn bestelling annuleren en dan zou ik de lamp g ... Lees meer

wi
witteke - May 16, 2024 om 12:47
Geldzaken & recht

Sns 2008 afschrift

Mijn stiefmoeder is overleden
En nu beginnen dus de problemen,ik heb een hele lieve stiefzus trouwens
Mijn vader is sinds 2008 dood
En om een heel lang verhaal kort te maken,mijn erfdeel gaat over wat er op 2008 op de rekening van mijn vader en zijn vrouw stond op het moment van overlijden,volgens hun testamenten
Dat moet nu dus verrekend worden

En we gaan er echt ge ... Lees meer

Fr
Fred Mennen - Apr 17, 2024 om 13:07
Geldzaken & recht

Post.NL geeft je geen mogelijkheid om je Post.NL afhaalpunt te wijzigen. Dit wor

Wanneer je een pakket ontvangt via Post.NL kun je alleen je afhaalpunt wijziggen bij de bestelling.
Als ontvanger kun je niet via de Post.NL App en de Klantenservice niet je afhaalpunt van Post.NL bepalen.
Post.NL doet dit voor jou en wel via je postcode.
Als ontvanger kun je dat niet zelf bepalen.
Wel bij het plaatsen van je bestelling bij de verzender.
Je mag dus als ont ... Lees meer