dr
door dryad Dec 19, 2006 om 21:20
Huishouden & energie

Kan iemand mij helpen met NUON?

Ik heb een groot probleem met NUON. Ze willen 1: dat ik 2 keer voor termijn november betalen Vaag verhaal: zou eerst om jaarafrekening gaan, maar nu hebben ze, volgens eigen zeggen, een tweede keer een schatting gemaakt voor november! en, 2. of ik even en een dubbele termijn november PLUS aanmaningskosten PLUS jaarafrekening willen betalen voor 29 december! Lang verhaal kort: ik ben nu al bijna 15 euro kwijt aan telefoonkosten, er staat een klacht open bij ze en TOCH STUREN ZE ME TOT 2 KEER EEN AANMANING! Misscien iets voor KASSA  naar te kijken.


225 1 Rapporteer

Deze vraag is gesloten en kan niet meer worden beantwoord. Let op! Gesloten topics hebben een archieffunctie. De vragen sluiten mogelijk niet meer aan bij de huidige situatie en kunnen gedateerde informatie bevatten.

libra15
door libra15 - Dec 19, 2006 om 22:08
116 Antwoorden / 6 Vragen
0

Dag dryad.


Inderdaad een vaag verhaal. Hebben ze u niet verteld wat de reden is om u 2x de november termijn te laten betalen? En dan nog dit. Aanmaningen krijg je alleen als het termijnbedrag voor een betreffende datum niet is voldaan. Kijk, de eindafrekening krijgt iedereen. Of, je krijgt geld terug (wat wordt verrekend met de nieuwe termijn) of je moet bijbetalen. Maar dat zal u wel bekend zijn.


mvg. 

Terug naar de vraag

Nieuw op Vraag & Beantwoord

Op
Opgezwolle - Jul 4, 2024 om 23:49
Geldzaken & recht

Verhuurder komt na sleuteloverdracht pas met gebreken

Verhuurder en ik hebben samen een ronde gemaakt door het appartement of alles oke was voor sleuteloverdracht door einde huurperiode. Hier heeft hij alleen aangegeven dat de plinten vastgezet moesten worden. Verder geen op of aanmerkingen gehoord.  Na onze check al de sleutels ingeleverd en achteraf komt die met een waslijst aan punten die gerenoveerd/hersteld moeten worden op mijn kosten. Zoals d ... Lees meer

ma
mauriceW73 - Jul 8, 2024 om 11:45
Huishouden & energie

Wat is de beste plaats voor een rookmelder en hoeveel per verdieping?

Is het aan te raden om op elke slaapkamer of vertrek een rookmelder te monteren en wat is de beste plaats aan het plafond?? Bij de deur ? In het midden?? Lees meer

Bl
BlueSee - Jul 8, 2024 om 20:31
Huishouden & energie

Karcher: service zeer slecht

De service bij Karcher is zeer slecht: er wordt niet gereageerd, ook na diverse herinneringen. Indien je belt sta je meer dan 45 minuten in de wacht. Ik wil een kappotte baterij vervangen maar tot op heden niet gelukt (4 weken wachttijd). De diverse revieuws van Karcher zijn dramatisch dus er is iets aan de hand. Lees meer