gu
door gumani Sep 11, 2017 om 19:17
Huishouden & energie

Keuken machine.

Wil graag een goede machine kopen omdat ik veel vlaaien en wafels bak .kan me iemand adviseren aan hoeveel watt moet ik denken,
zodat hij het zwaardere werk aankan,Ga in de prijs niet hoger dan 150 euro.
mvg Gumani.

16974 10 Rapporteer

edrick3
door edrick3 - Sep 11, 2017 om 19:20
27632 Antwoorden / 85 Vragen

Wat versta je/ bedoel je met: een goede keukenmachine?

Je bedoelt dit? (bron: wikipedia):
KeukenmachineEen keukenmachine is een elektrisch apparaat dat een aantal in de keuken voorkomende karweitjes kan automatiseren. De machine kan hakken, bijvoorbeeld om een ui te snipperen, mengen voor het maken van deeg en beslag, en mixen. Keukenmachines zijn ook bekend onder de Engelse naam 'food processor'.

Even googlen naar een vergelijkingssite: https://duckduckgo.com/?q=keukenmachine&t=ffab&ia=web

wo
door woutjewachtmans Sep 11, 2017 om 22:14
22 Antwoorden / Vragen

Googlen met duckduckgo hoe doe je dat ??

marita5
door marita5 - Sep 11, 2017 om 19:30
11521 Antwoorden / 15 Vragen

Hallo Gumani ,

Misschien heeft u hier iets aan , kunt u ook de revieuws lezen , klik op de rode regel .

https://www.besteproduct.nl/keukenmachines/?priceMin=&priceMax=&sort=11&page=1

tenormin
door tenormin - Sep 11, 2017 om 19:31
16836 Antwoorden / 108 Vragen

Ik zou zeggen: google eens: u weet uiteindelijk waar u naar op zoek bent.
https://www.keukenmachineshop.nl/advies/keukenmachines.html

sjjoppy
door sjjoppy - Sep 11, 2017 om 19:38
7195 Antwoorden / 3 Vragen

En dan is er nog kieskeurig
KLIK

Gerry1969
door Gerry1969 - Sep 11, 2017 om 20:41
3449 Antwoorden / 25 Vragen

KitchenAid is top maar voor 150 euro koopt u alleen de mengkom
In uw prijsklasse is Geen goede keukenmachine te koop, sorry

ar
door arnojansen - Sep 11, 2017 om 21:31
11 Antwoorden / 3 Vragen

2 weken geleden heeft mijn vrouw bij de webshop van LIDL een Silvercrest Professionele keukenmachine 1300 watt gekocht. Prijs 103,-- euro incl verzending.
(exclusief = euro 99,99)Echt alleen gekocht voor het "zwaardere" werk zoals brooddeeg. Kijk maar op de webshop van LIDL. We kunnen er niets negatief over schrijven.

Ge
door Genee Sep 11, 2017 om 21:49
1509 Antwoorden / 1 Vragen

Hopelijk bent u over een jaar nog tevreden.

Gerry1969
door Gerry1969 Sep 12, 2017 om 11:03
3449 Antwoorden / 25 Vragen

Een professionele? Noemt u mij eens 2 bakkers of andere bedrijven die dit ding professioneel gebruiken voor honderden baksels per week
Wat ik al schreef een mengkom kost al meer

Ge
door Genee - Sep 11, 2017 om 22:42
1509 Antwoorden / 1 Vragen

Het gaat niet zo zeer om het electrisch vermogen meer om de overbrenging van motor naar de kneedhaken.
Kitchenaid Artisan b.v. heeft een vermogen van 300W en behoort toch tot de top van de keukenmachines.
Wanneer u iets zoekt voor €150 zou ik eens kijken naar een Kenwood.
Kijk ook naar de kwaliteit van de (kneed)haken.
Lees gebruikservaringen op b.v. Coolblue.

jo
door jorisw - Sep 12, 2017 om 07:31
4340 Antwoorden / 1 Vragen

Ik zou het budget iets oprekken en op zoek gaan naar een goede tweedehandsmachine. Een echt goede machine met wat vermogen vind je niet voor 150 euro.

panter22
door panter22 Sep 12, 2017 om 12:47
6599 Antwoorden / Vragen

Ik geef de voorkeur aan een slechte tweedehands.

di
door dickster - Sep 13, 2017 om 12:48
69 Antwoorden / 2 Vragen

www.lidl-shop.nl verkoopt ook goede en betaalbare keukenmachines. voer in het zoekvak gewoon even keukenmachine in.