ib
door iborst Jun 3, 2008 om 13:09
Huishouden & energie

Mat laminaat

Weet iemand of er mat laminaat te verkrijgen is? Wij zijn op zoek naar een natuurlijke, lichte (we denken aan wit eiken of essen oid) laminaat vloer, maar willen absoluut geen glimmende vloer. Ik zag al wel wat informatie op internet over vloeren van het merk 'Alloc' heeft iemand hier toevallig ervaring mee?

Alvast bedankt!

1546 4 Rapporteer

kiran
door kiran - Jun 3, 2008 om 13:31
2791 Antwoorden / 0 Vragen

Hallo iborst

Geen ervaring met Alloc.

Maar misschien een tip? Ik was vorige week bij de Kwantum. Misschien niet een voor de hand liggende winkel om laminaat bij aan te schaffen? Ik zag daar inderdaad wit (niet al te glimmend) eiken laminaat. Ook in plavuismotief. Zo op het eerste gezicht vond ik het mooi en heel apart. Kijken kost niks ... dus?

Groet, en succes met wat u besluit, kiran

cu
door curacao - Jul 27, 2008 om 18:47
7 Antwoorden / 1 Vragen

laminaat van Meister Melango is mat.

edwardus
door edwardus - Jul 27, 2008 om 19:53
6844 Antwoorden / 14 Vragen

Zelf heb ik Balterio, glimt ook niet zo. Verschillende uitvoeringen (met of zonder V-groef, met of zonder voelbaar reliƫf). Dit is een goede kwaliteit laminaat. Alleen wat gevoelig voor vallende harde/scherpe voorwerpen, dat zal met alle laminaat wel zo zijn.

wolfenjong
door wolfenjong - Jul 27, 2008 om 20:22
859 Antwoorden / 10 Vragen

Hallo

Alloc ken ik niet, heb zelf nu anderhalf jaar laminaat van Can Do  laminaat XXL 12 mm dik er in liggen, hebben ze ook in licht eiken mat met houtstructuur en V groef rondom, klappert ook niet, bevalt mij prima.

Gr.