to
door tohadusa Oct 3, 2004 om 10:56
Huishouden & energie

Matrasssen

We zijn van plan een pocket matras te kopen,nu hebben we de keus tussen een afdekking van comforschuim sg 30 en een van hr koudschuimafdekking sg 45 wat duurder is allebei 300  zesslag veren, wie weet de verschillen uit te leggen en met welke doen we verstandig aan om te kopen ?

311 1 Rapporteer

user123
door user123 - Oct 5, 2004 om 01:51
1346 Antwoorden / 3 Vragen

Aan de hand van specificaties een matras kiezen is niet verstandig. Probeer beide matrassen uitgebreid en kies de matras welke u het meest comfortabel vind liggen. Naast het soortelijk gewicht van het polyether is ook de dikte, conformiteit en kwaliteit van het schuim bepalend.

Een matras is net als een gerecht, er zijn erg veel ingredienten en de combinatie bepaalt of u het lekker vindt.