na
door naam12 Aug 21, 2009 om 21:45
Huishouden & energie

Mijn muis

hallo ik ben lisa en ik heb een vraag over mijn want als ik hem oppak dan lijkt het of tie niest stuur me snel een vraag treug van lisa

703 7 Rapporteer

kiran
door kiran - Aug 21, 2009 om 22:14
2791 Antwoorden / 0 Vragen

Hallo Lisa

Je muis-vraag staat zowel onder Huisdieren als onder PC. Dus: is 't een echte muis met een staart of een pc muis aan een draadje.

Als 't een beestje is: krabt hij/zij zich ook als hij in zijn hokje zit? En zit er misschien zaagsel in? Sommige beestjes zijn daar allergisch voor. Met andere woorden: die kunnen daar niet zo goed tegen. Zij gaan dan inderdaad niezen, krijgen een loopneus .......

In dat geval kan je misschien eens proberen een ander ondergrondje te kopen. Bijvoorbeeld: korrels in plaats van zaagsel.

Pc muis: heb wel eens van een vliegende muis gehoord, maar eentje die piept ...... misschien dat een beetje olie of levertraan dan helpt??? ;-)

Succes met welke muis dan ook!   Dag!

fo
door forummuis - Aug 21, 2009 om 22:53
14 Antwoorden / 0 Vragen

Ziet je muis er verder gezond uit?

Als hij alleen niest is het mogelijk inderdaad de bodembedekking en
zou je eens een andere bedekking kunnen proberen.

Ziet je muis er ziek uit. bijvoorbeeld een bolle rug en een zware ademhaling dan heeft hij waarschijnlijk een infectie of ontsteking aan de luchtwegen of longen en moet je er zo snel mogelijk mee naar de dierenarts voor antibiotica.

stacey
door stacey - Aug 22, 2009 om 12:19
10352 Antwoorden / 12 Vragen

Denk dat Lisa op de verkeerde site ingelogd is ;-)

Als 3e vraag over muis;

--kan iemand helpen met sims2 huisdieren--

stacey
door stacey - Aug 22, 2009 om 12:22
10352 Antwoorden / 12 Vragen

                         The Sims 2

jos-euro
door jos-euro - Aug 22, 2009 om 15:16
244 Antwoorden / 91 Vragen

Lijkt veel op de Mexicaanse griep. Ik zou Tamiflu proberen!
Succes, Jos

na
door naam12 - Aug 22, 2009 om 18:52
1 Antwoorden / 3 Vragen

ik heb sims 1,2,3 ik weet heel veel over sims dus van lisa

kenwel2
door kenwel2 - Aug 22, 2009 om 19:52
1574 Antwoorden / 13 Vragen

Lisa: "Beter een muis in de hand, dan meerdere los in het land"

kw eens... :-)