cd
door cduden Jan 31, 2007 om 09:38
Huishouden & energie

Misterbed

Ik heb het volgende :

2 weken geleden hadden wij via internet een leuke peuterbed gezien bij misterbed ( www.misterbed.nl) er stond bij dat geen verkoper goedkoper is en dat het autobed normaal   € 569 kost maar bij hun € 499,-. ze hebben ook een showroom dus wij gaan kijken en bij aankomst bleek het bed behoorlijk in slechte staat te zijn en het zag er heel anders uit op internet( dus als wij hem ook zouden kopen hoe zou dan een nieuwe eruit zien nadat een peuter van bijna 3 er in geslapen heeft) en de showroom viel behoorlijk tegen want het was behoorlijk kleine showroom, wij hebben het bedje dus ook niet gekocht, we zijn verder gaan shoppen in utrecht en daar zagen wij het zelfde bedje maar dan voor € 450,- ( met verkoper!) dat was bij grado babyzaak in Utrecht, ook dit bed hebben wij trouwens niet gekocht.

Maar het volgende is er aan de hand : ze werken met een klantreactie op hun site, allemaal positieve berichten !! dus ik denk ik stuur ook wat in want ik ben er niet zo happy over, ik heb een nette reactie gestuurd over het feit dat het mij tegenviel maar die wordt niet geplaatst na 5 keer te hebben ingestuurd komen alleen de positieve berichten op hun site, dat vind ik wel misleiding .

zijn er meer mensen die slechte ervaringen hebben met misterbed en waarvan de reactie ook niet wordt geplaatst?

13987 14 Rapporteer

ve
door verwijderd - Jan 31, 2007 om 09:50
0 Antwoorden / 0 Vragen

Dag C. Duden,

wat u hier schetst gebeurt bij vele bedrijven. Alle positieve reacties worden wel geplaatst en de 'minder goede' worden geweerd. Het gaat hen alléén om de reclame voor hun zaak.

Maar zoals u zelf al ondervonden heeft, kunt u bij dit soort zaken beter niet kopen. Eigenlijk zou u bij elk bedrijf, wat de mogelijkheid biedt om een reactie te plaatsen, alles door moeten lezen. Staat er geen enkel minpuntje bij, kunt u er haast wel vanuit gaan, dat de 'negatieve zaken' eraf gehaald worden....... dus daar niet kopen!

U heeft in ieder geval, m.i., goed gehandeld (mede door uw ervaring), door er niets te kopen. Hopelijk verdwijnen dit soort zaken dan snel.

Gr. Hutch

ve
door verwijderd - Jan 31, 2007 om 12:38
0 Antwoorden / 0 Vragen

Dag cduden,

Ik heb even op andere sites gezocht maar ik kom misterbed (wat een naam!) nergens tegen. Dat bij commerciële sites negatie reviews niet worden geplaatst is eigenlijk heel logisch. Zo'n firma heeft geen enkele behoefte aan minder positieve berichten.

Vriendelijke groet, Read.

ve
door verwijderd - Jan 31, 2007 om 12:52
0 Antwoorden / 0 Vragen

Het is logisch dat zij op hun eigen site geen negative reviews plaatsen.
Verder bent u vrij om te kopen waar u wilt, en ook al is ergens het bed duurder, wil dat niets zeggen over de service.
Het bed in de showroom is een model om te bekijken en te proberen, deze worden doorgaans voor een bodemprijs verkocht, dus als u het bed had gekocht was er een nieuw bed geleverd,
Dus misschien achteraf niet duur, want service na de koop kan heel belangrijk zijn, en goedkoop kan dan duurkoop zijn.

ve
door verwijderd - Feb 7, 2007 om 00:45
0 Antwoorden / 0 Vragen

Alleeen de naam al: Misterbed!!

'k Maak mij sterk dat u bij een bedrijf zoals IKEA een stuk goedkoper uit kan zijn terwijl de kwaliteit + de eventuele garantieaanspraken zo dit nodig zou zijn een stuk gunstiger uit zal vallen dan zo'n Misterbed/Beter-Bed en dat soort zaken.

En natuurlijk zullen dat soort zaken met een eigen internetsite zo veel mogelijk de klachten weren.
Ook passen dit soort zaken vaak de truc toe om op sites zoals Tros Radar en Vara Kasse te reageren op klachten alsof hij/zij juist een zeer tevreden klant is. (anoniem uiteraard).

Heeft deze Vrije Vogel al erg vaak gemerkt zoals ook op slinkse wijze op sites als deze te verschijnen met een nepvraag die bedoeld is om een bepaald product onder de aandacht te brengen.

ve
door verwijderd - Feb 7, 2007 om 11:11
0 Antwoorden / 0 Vragen

...... waar wij dus door heen prikken. Met als gevolg: negatieve reclame!

Gr. Hutch

ve
door verwijderd - Oct 23, 2008 om 20:32
0 Antwoorden / 0 Vragen

Wij hebben een paar weken geleden een buro en een kast besteld bij misterbed en wil even zeggen dat het ons heel goed bevallen is. Het is heel netjes bezorgd en er werd ons verteld, mocht er wat beschadigd zijn konden we contakt opnemen met misterbed en werd alles in orde gemaakt. Maar alles was super in orde. Er zit een goede beschrijving bij het produkt. Een volgende keer durven wij zo weer wat te bestellen.

Anneke

ve
door verwijderd - Jan 15, 2009 om 17:53
0 Antwoorden / 0 Vragen

Helaas heb ik mezelf niet via het Internet goed geïnformeerd over Misterbed.

Als ik dit wel had gedaan had ik nooit bij deze firma een kast gekocht. De levering was prima maar toen de heren van mistebed weg waren kwam ik erachter dat de kast op diverse plaatsen was beschadigd. Hierover heb ik Misterbed geïnformeerd, die mij gelijk liet weten dat dit niet zijn verantwoording was. Volgens deze verkoper was ik zelf verantwoordelijk voor deze beschadiging. Natuurlijk kon dit niet want de kast stond nog geen uur. Later heb ik nogmaals Misterbed gebeld maar meneer ging gelijk als een beest tekeer, als alleenstaande vrouw voelde ik me behoorlijk geïntimideerd.

ve
door verwijderd - Jan 15, 2009 om 18:33
0 Antwoorden / 0 Vragen

kijk ook eens onder de volgende url

http://kassa.vara.nl/portal_scr=forum_dialoog&cat=745&frm=296135

ve
door verwijderd - Jan 15, 2009 om 18:42
0 Antwoorden / 0 Vragen

Dag lamis,

Als je je bedreigd voelt, kun je altijd een gemotiveerde klacht indienen bij de Geschillencommissie Wonen.

Sukses, Read.

ve
door verwijderd - Jan 15, 2009 om 21:29
0 Antwoorden / 0 Vragen

Tja..... over malafide bedrijven gesproken........

ve
door verwijderd - Jan 15, 2009 om 21:58
0 Antwoorden / 0 Vragen

@hutch,

Daar heb je dus wel gelijk in. Het lijkt de laatste tijd steeds ruwer te worden. Kijk ook eens naar het programma "DAS je goed recht". De verhaler wordt vrijwel altijd (soms letterlijk) de zaak uit geknikkerd.

Met collegiale groet, Read/Ton.

ve
door verwijderd - Apr 14, 2009 om 19:46
0 Antwoorden / 0 Vragen

Ik had dit forum gelezen nadat ik bij misterbed een bed heb gekocht. Eerst baalde ik hierdoor wel wat, maar ik ik had tenslotte al besteld.
Ik wil daarom toch wel melden dat bij mij alles prima is verlopen en ik totaal geen ervaring heb met een botte verkoper. De levering ging exact volgens wat afgesproken was en er wordt ook vriendelijk bij vermeld dat bij enige beschadiging ik gewoon contact met hen kon opnemen.
Kortom, bed staat volledig en onbeschadigd in elkaar en mijn zoontje is hier dolgelukkig mee.

een gelukkige ECHTE klant .

ve
door verwijderd - Aug 6, 2009 om 19:09
0 Antwoorden / 0 Vragen

Nou , wij hebben ook een halfhoogslaper gekocht met glijbaan tent enz. wij zijn eerst gaan kijken in de showroom en werden daar goed ontvangen , we konden drinken wat we wilden en zelf daar in de koelkast pakken , we hebben het bed gezien daar en het was echt van stevig dik kwaliteits grenen hout , scheelde de helft met een bed van flexa bij andere winkels , en toen we het bed thuis bezorgd kregen zagen we op de doos dat dit bed uit denemarken kwam , dus de zelfde degelijke kwaliteit als flexa (ook uit denemarken) maar dan voor de helft minder  in prijs .Nou schrijven sommige mensen dat ze een bed kopen bij ikea nou ik wil daar gratis nog geen bed van , waaibomen kwaliteit met spaanplaattroep . dus wat ik wil zeggen ik heb echt een goede ervaing met misterbed .

ve
door verwijderd - Jan 19, 2010 om 11:31
0 Antwoorden / 0 Vragen

Beste leden,

Ik heb in 2008 een hoogslaper gekocht, met een koepel en tent, gauw volgden nog meer meubels voor mijn zoontje omdat ik er ten eerste best tevreden was totdat....de koepel het begaf. De koepel zit nl vast met 2 metalen bogen die een stuk stof gespannen moet houden maar dit idee werkt niet op lange termijn. Dit moet steeds opnieuw aangespannen worden en opnieuw tegen het bed geschroefd. Je raad al hoe het na een paar kees schroeven eruit gaat zien??! Ik was hier dus niet blij mee en belde Misterbed op, of het hun bekend was dat dit dus niet werkt zo. Ik ben uitgeblaft dat het oorzaak lag aan mijn cultuur en dat het typisch buitenlands was. vervolgens werd de hoorn erop gegooid toen ik hier op wou reageren.

Klant is koning todat het niet om een bstelling gaat...