Misterbed
Ik heb het volgende :
2 weken geleden hadden wij via internet een leuke peuterbed gezien bij misterbed ( www.misterbed.nl) er stond bij dat geen verkoper goedkoper is en dat het autobed normaal € 569 kost maar bij hun € 499,-. ze hebben ook een showroom dus wij gaan kijken en bij aankomst bleek het bed behoorlijk in slechte staat te zijn en het zag er heel anders uit op internet( dus als wij hem ook zouden kopen hoe zou dan een nieuwe eruit zien nadat een peuter van bijna 3 er in geslapen heeft) en de showroom viel behoorlijk tegen want het was behoorlijk kleine showroom, wij hebben het bedje dus ook niet gekocht, we zijn verder gaan shoppen in utrecht en daar zagen wij het zelfde bedje maar dan voor € 450,- ( met verkoper!) dat was bij grado babyzaak in Utrecht, ook dit bed hebben wij trouwens niet gekocht.
Maar het volgende is er aan de hand : ze werken met een klantreactie op hun site, allemaal positieve berichten !! dus ik denk ik stuur ook wat in want ik ben er niet zo happy over, ik heb een nette reactie gestuurd over het feit dat het mij tegenviel maar die wordt niet geplaatst na 5 keer te hebben ingestuurd komen alleen de positieve berichten op hun site, dat vind ik wel misleiding .
zijn er meer mensen die slechte ervaringen hebben met misterbed en waarvan de reactie ook niet wordt geplaatst?
Dag C. Duden,
wat u hier schetst gebeurt bij vele bedrijven. Alle positieve reacties worden wel geplaatst en de 'minder goede' worden geweerd. Het gaat hen alléén om de reclame voor hun zaak.
Maar zoals u zelf al ondervonden heeft, kunt u bij dit soort zaken beter niet kopen. Eigenlijk zou u bij elk bedrijf, wat de mogelijkheid biedt om een reactie te plaatsen, alles door moeten lezen. Staat er geen enkel minpuntje bij, kunt u er haast wel vanuit gaan, dat de 'negatieve zaken' eraf gehaald worden....... dus daar niet kopen!
U heeft in ieder geval, m.i., goed gehandeld (mede door uw ervaring), door er niets te kopen. Hopelijk verdwijnen dit soort zaken dan snel.
Gr. Hutch
Dag cduden,
Ik heb even op andere sites gezocht maar ik kom misterbed (wat een naam!) nergens tegen. Dat bij commerciële sites negatie reviews niet worden geplaatst is eigenlijk heel logisch. Zo'n firma heeft geen enkele behoefte aan minder positieve berichten.
Vriendelijke groet, Read.
Het is logisch dat zij op hun eigen site geen negative reviews plaatsen.
Verder bent u vrij om te kopen waar u wilt, en ook al is ergens het bed duurder, wil dat niets zeggen over de service.
Het bed in de showroom is een model om te bekijken en te proberen, deze worden doorgaans voor een bodemprijs verkocht, dus als u het bed had gekocht was er een nieuw bed geleverd,
Dus misschien achteraf niet duur, want service na de koop kan heel belangrijk zijn, en goedkoop kan dan duurkoop zijn.
Alleeen de naam al: Misterbed!!
'k Maak mij sterk dat u bij een bedrijf zoals IKEA een stuk goedkoper uit kan zijn terwijl de kwaliteit + de eventuele garantieaanspraken zo dit nodig zou zijn een stuk gunstiger uit zal vallen dan zo'n Misterbed/Beter-Bed en dat soort zaken.
En natuurlijk zullen dat soort zaken met een eigen internetsite zo veel mogelijk de klachten weren.
Ook passen dit soort zaken vaak de truc toe om op sites zoals Tros Radar en Vara Kasse te reageren op klachten alsof hij/zij juist een zeer tevreden klant is. (anoniem uiteraard).
Heeft deze Vrije Vogel al erg vaak gemerkt zoals ook op slinkse wijze op sites als deze te verschijnen met een nepvraag die bedoeld is om een bepaald product onder de aandacht te brengen.
Wij hebben een paar weken geleden een buro en een kast besteld bij misterbed en wil even zeggen dat het ons heel goed bevallen is. Het is heel netjes bezorgd en er werd ons verteld, mocht er wat beschadigd zijn konden we contakt opnemen met misterbed en werd alles in orde gemaakt. Maar alles was super in orde. Er zit een goede beschrijving bij het produkt. Een volgende keer durven wij zo weer wat te bestellen.
Anneke
Helaas heb ik mezelf niet via het Internet goed geïnformeerd over Misterbed.
Als ik dit wel had gedaan had ik nooit bij deze firma een kast gekocht. De levering was prima maar toen de heren van mistebed weg waren kwam ik erachter dat de kast op diverse plaatsen was beschadigd. Hierover heb ik Misterbed geïnformeerd, die mij gelijk liet weten dat dit niet zijn verantwoording was. Volgens deze verkoper was ik zelf verantwoordelijk voor deze beschadiging. Natuurlijk kon dit niet want de kast stond nog geen uur. Later heb ik nogmaals Misterbed gebeld maar meneer ging gelijk als een beest tekeer, als alleenstaande vrouw voelde ik me behoorlijk geïntimideerd.
kijk ook eens onder de volgende url
http://kassa.vara.nl/portal_scr=forum_dialoog&cat=745&frm=296135
Dag lamis,
Als je je bedreigd voelt, kun je altijd een gemotiveerde klacht indienen bij de Geschillencommissie Wonen.
Sukses, Read.
Nieuw op Vraag & Beantwoord
Webshop Salura
Hallo ik heb 6 september een spiegel besteld bij website Salura maar heb deze nooit ontvangen. de site is nu ook niet meer bereikbaar. Ik had een track and tracé ontvangen en daar stond in dat de spiegel verzonden was vanuit China en in Nederland was aangekomen maar even later deed de track and trace het niet meer. Dit bedrijf zou in Amsterdam zitten en had alleen een website heb verschillende ... Lees meer
Verkeerde Lounge bank geleverd
Op 12 september, na 3 maanden wachttijd werd mijn bank bezorgd, helaas de verkeerde.
Direct doorgegeven aan het bedrijf, het zou uitgezocht worden, daarna nog verschillende keren gebeld, tot nu toe, 11 dagen verder, nog geen resultaat.
Wel werd er gezegd dat als zij de bank opnieuw gaan bestellen ik er weer 3 maanden op moet wachten.
Mijn vraag is, kan ik de koop ontbinden, omdat ik
...
Lees meer
Wie is ook opgelicht door scooterrijbewijs.nl? Bedrijf reageert niet...
Mijn zoon wilde binnen enkele weken zijn scooter rijbewijs halen. Deed navraag bij het bedrijf over de beloftes op de site. Na aanmelding bleek dat er maanden tussen theorie en praktijk examen gaan zitten. Hij zou moeten bijbetalen, maar dan nog lukt het niet binnen zijn planning. Hij vroeg hen alles te annuleren en zijn geld terug te storten. De servicedesk medewerker gaf echter geen antwoord op ... Lees meer
Populair in Huishouden & Energie
Maar 1 radiator in gebruik
Ik woon in een gezinswoning, met beneden een woonkamer+keuken en boven een slaapkamer, badkamer, en werkkamer.
Ik heb het niet snel koud, dus is de gemiddelde temperatuur in de woning laag, en staan de meeste radiatoren uit. Als ik aan het werk ben in de werkkamer, zet ik de verwarming 10 minuten aan en dan is het warm voor twee uur, zonder de rest van het huis op te warmen.
Is dit
...
Lees meer
Hoe krijg ik de stank uit de afvoer van de douche?
Onze afvoerput van de douche stinkt behoorlijk naar bederf. Hij loopt wel goed door en we hebben al van alles geprobeerd. Niets helpt. In dezelfde ruimte is er niks aan de hand met de afvoer van het bad en wastafel. Ook in de rest van het huis hebben we geen problemen met afvoer of riool. Wie heeft de oplossing? Lees meer
Muizenbestrijding, wat helpt wel en niet??
Sinds kort woon en werk ik in Amsterdam. Daar ben ik erg blij mee.
Maar wat ik geregeld hoor van collega's en vrienden en zelf ervaar is echt een overlast in deze grote stad: muizen!
Veel gezocht op internet en rondgevraagd om er vanaf te komen maar er word gezegd; ze deinzen nergens meer voor terug...Dat kan toch niet? Weet iemand een tip waardoor we ze op afstand kunnen houden? (natuu
...
Lees meer