re
door reitsmafiets Aug 27, 2008 om 12:01
Huishouden & energie

Ongedierte: loopvisjes?

Hallo, Ik kom regelmatig in de woning 'ongedierte' tegen wat eruit ziet als een visje maar poten heeft en snel beweegt. Wat zijn dit voor beestjes en hoe kan ik ze het best bestrijden

Groet

R

296 7 Rapporteer

ve
door verwijderd - Aug 27, 2008 om 12:18
0 Antwoorden / 0 Vragen

Dag reitsma,

Zie:

Zie deze site

Sukses en groeten, Read3.

ve
door verwijderd - Aug 27, 2008 om 12:36
0 Antwoorden / 0 Vragen

Ik heb al de adviezen van die site opgevolgd en hun starpakket gebruikt maar bij mij heeft het helaas niet geholpen.

Ben erg nieuwsgierig naar andere (mogelijke) oplossingen

ve
door verwijderd - Aug 27, 2008 om 19:55
0 Antwoorden / 0 Vragen

Dag reitsmafiets,

Google op "zilvervisjes", er is veel over geschreven. Er zal vast wel een goeie remedie tussen zitten.

Sukses.

ve
door verwijderd - Aug 27, 2008 om 20:35
0 Antwoorden / 0 Vragen

@reitsmafiets

Heb forum site gevonden met allerhande ellende met/over de visjes. Persoonlijk: een beetje boel om allemaal door te lezen, maar indien u interesse heb .... knock yourself out.

Bestrijding zilvervisjes

O.a. Vangen: doorgesneden beetje uitgeholde aardappel 's nachts in een open plastic zakje, op de plaats zetten waar ze zitten.

Ze gaan dood als de luchtvochtigheid minder is dan 50%. Bij zonnig weer, veel ventileren. 's Winters de cv een graadje hoger ........

Succes

ve
door verwijderd - Aug 28, 2008 om 21:42
0 Antwoorden / 0 Vragen
ve
door verwijderd - Aug 28, 2008 om 21:58
0 Antwoorden / 0 Vragen

@punkje

Hahahaa!!!  Hij's leuk!!!

GETVERDEMME, klik um gauw weg ..... krijg je jeuk van als je er te lang naar kijkt ..........

ve
door verwijderd - Aug 28, 2008 om 22:32
0 Antwoorden / 0 Vragen

Dag reitsmafiets,

Er zijn 2 soorten van deze oerbeestjes: zilvervisjes en ovenvisjes. Ze lijken zo op elkaar dat ik het verschil niet kan zien.
De eerste houd van een vochtig milieu en de tweede van droog warm milieu. Welke van de twee boeken opvreet weet ik niet. Mogelijk allebeide.

Hardware ERror MAN.