ri
door rinus1625 Sep 24, 2005 om 23:31
Huishouden & energie

Ongevraagde overstap van leverancier

Ik heb per E-mail bij ENECO geinformeerd wat hun tarieven zijn. Ik heb duidelijk vermeld dat het om een offerte ging en geen aanmelding voor het leveren van energie. Wat schets mijn verbazing krijg na 2 weken een contract in de brieven bus. Hier stond in dat als ik niet akkoord ging met dit contract ik binnen 8 werkdagen dit schriftelijk kenbaar moest maken. Ik heb dit gedaan echter 2 weken na dit krijg ik van mijn huidige levernacier de mededeling dat het hun spijt dat ik een andere leverancier heb gekozen.

Gezien de problemen met dit soort zaken heeft er iemand een sugestie hoe ik hiermee moet omgaan?

455 3 Rapporteer

qiofanny
door qiofanny - Sep 24, 2005 om 23:59
8 Antwoorden / 5 Vragen

Mijn beste,

Een aangetekend schrijven aan eneco dat je je 'oude' provider opdracht hebt gegeven de verbinding weer te herstellen en het hebben van een rechtsbijstand verzekering vermelding doet wonderen.

Natuur moet je de vorige provider wel uitleggen hoe de vork in de steel zit en desnoods in die rechtsbijstandprocedure betrekken.

Veel succes!!  Groet Q.

qiofanny
door qiofanny - Sep 25, 2005 om 00:03
8 Antwoorden / 5 Vragen

P.s. Lees voor provider (sorry) "Leverancier"

me
door medewerkera - Sep 30, 2005 om 19:58
1 Antwoorden / 0 Vragen

Heb je de kopieën nog? Het emailtje bewaard en kopie van de brief?

Dan zou je het kunnen aangeven bij de geschillencommie en iig nog een keer opsturen naar de Eneco en natuurlijk de klantenservice opbellen..