ri
door rinus1625 Sep 24, 2005 om 23:31
Huishouden & energie

Ongevraagde overstap van leverancier

Ik heb per E-mail bij ENECO geinformeerd wat hun tarieven zijn. Ik heb duidelijk vermeld dat het om een offerte ging en geen aanmelding voor het leveren van energie. Wat schets mijn verbazing krijg na 2 weken een contract in de brieven bus. Hier stond in dat als ik niet akkoord ging met dit contract ik binnen 8 werkdagen dit schriftelijk kenbaar moest maken. Ik heb dit gedaan echter 2 weken na dit krijg ik van mijn huidige levernacier de mededeling dat het hun spijt dat ik een andere leverancier heb gekozen.


Gezien de problemen met dit soort zaken heeft er iemand een sugestie hoe ik hiermee moet omgaan?


 


 

455 3 Rapporteer

Deze vraag is gesloten en kan niet meer worden beantwoord. Let op! Gesloten topics hebben een archieffunctie. De vragen sluiten mogelijk niet meer aan bij de huidige situatie en kunnen gedateerde informatie bevatten.

qiofanny
door qiofanny - Sep 24, 2005 om 23:59
8 Antwoorden / 5 Vragen
0

Mijn beste,


Een aangetekend schrijven aan eneco dat je je 'oude' provider opdracht hebt gegeven de verbinding weer te herstellen en het hebben van een rechtsbijstand verzekering vermelding doet wonderen.


Natuur moet je de vorige provider wel uitleggen hoe de vork in de steel zit en desnoods in die rechtsbijstandprocedure betrekken.


Veel succes!!  Groet Q.

qiofanny
door qiofanny - Sep 25, 2005 om 00:03
8 Antwoorden / 5 Vragen
0

P.s. Lees voor provider (sorry) "Leverancier"

me
door medewerkera - Sep 30, 2005 om 19:58
1 Antwoorden / 0 Vragen
0

Heb je de kopieën nog? Het emailtje bewaard en kopie van de brief?


Dan zou je het kunnen aangeven bij de geschillencommie en iig nog een keer opsturen naar de Eneco en natuurlijk de klantenservice opbellen..


 

Terug naar de vraag

Nieuw op Vraag & Beantwoord

Ho
Houtwerf10 - Sep 21, 2024 om 19:40
Auto & vervoer

OV saldo verlopen card online terugvragen

OV saldo verlopen card online terugvragen lukt van geen kant. Je komt in een cirkel terecht, steeds kom je weer uit aan het begin. Lees meer

Frank Sc
Frank Sc - Dec 28, 2023 om 18:14
Huishouden & energie

Ik heb een brief van Pluto BV Termination Experts n.a.v. een opzegging bij Eigen

Ik heb een brief van Pluto BV Termination Experts n.a.v. een opzegging bij vereniging Eigen Huis. Ik was in de veronderstelling dat ik dit via het contactformulier van Eigen Huis deed, maar nu doet deze partij zich voor alsof zij een brief hebben geschreven voor mij, incl. kosten en aanmanning. Kent iemand deze firma? ... Lees meer

Be
Benni - Sep 17, 2024 om 13:25
Huishouden & energie

Moet een winkel je ook helpen als de garantie verlopen is

Hallo,

Wij hebben een plisségordijn gekocht bij Kwantum. Die hield ons lang aan het lijntje wat betreft reparatie. Toen kwam de aap uit de mouw: de garantie was verlopen (met 3 maanden). Maar dat was nog niet alles. Toen we vroegen of er een (uiteraard betaalde) monteur kon komen, werd dit geweigerd. De monteur repareert "immers" enkel binnen de garantietermijn?

Wij vinden d ... Lees meer