ci
door ciepie Aug 10, 2007 om 17:15
Huishouden & energie

ONGEWENSTE POST ONDANKS NEE/JASTICKER

Ik kreeg voor de zoveelste keer van een bezorger die niet kan lezen wat folders in de bus. De obscure restaurants, mannen die je toekomst kunnen voorspellen belanden meteen in de krantenbak. Nu betrof het echter AH en de GAMMA. Weet iemand waar je kunt klagen ? Voorheen was er een telefoonnummer dat je kon bellen, maar ik kan niets vinden. Infofilter is alleen voor telefoon en mail.

Wie kan mij helpen ??

673 5 Rapporteer

ve
door verwijderd - Aug 10, 2007 om 17:20
0 Antwoorden / 0 Vragen

AH en Gamma worden hier (midden limburg)door tnt post bezorgd dus controleer dat eerst eens.

ve
door verwijderd - Aug 10, 2007 om 17:35
0 Antwoorden / 0 Vragen

U heeft te maken met een postbode van TNT post die niet beter weet dan dat hij de post moet bezorgen. Die bezorger let niet op de sticker. Dus een klacht naar TNT Post maar of het zal helpen, ik denk het niet.  Gewoon weggooien dus en u niet ergeren.

ve
door verwijderd - Aug 10, 2007 om 18:03
0 Antwoorden / 0 Vragen

Hoi, een ja/nee sticker zou voldoende moeten zijn. Vaak wordt er reclame aangeboden. Postcode loterij is daar een ster in. Standaard aan de bewoners van dit adres. In vakantietijd nemen scholieren het over en pleuren overal maar de reclame in, lange halen gauw thuis. U kunt de folders even door lezen en daar staat vaak de verspreider op, deze vereren met een telefoontje en de desbetreffende bezorger wordt op de vingers getikt.

Ronny.

ve
door verwijderd - Aug 10, 2007 om 23:40
0 Antwoorden / 0 Vragen

De folders van AH en Gamma worden al enige tijd door TNT bezorgd maar ook zij dienen zich aan de afspraak te houden die gemaakt is wat betreft de Ja/Nee sticker.

Moest even zoeken maar er stond me inderdaad iets van bij dat je wel degelijk recht van spreken hebt als deze sticker genegeerd wordt.

Ga naar de volgende link en lees, nagenoeg alles wordt daar vermeld.
Ongewenst reclamedrukwerk met de ja/nee sticker

Mocht dit alles geen resultaat geven dan kan je zelfs nog aangifte doen, dat zijn de afspraken die gemaakt zijn voor wat betreft deze sticker.

Succes en groet,
Uncle Willy

ve
door verwijderd - Mar 28, 2008 om 18:29
0 Antwoorden / 0 Vragen

Hallo allemaal,

Ik wil even reageren op de ja/nee sticker voor op de brievenbus.
Ik heb deze tot 3x ( a 0,25 per minuut) toe aangevraagd op het daarvoor bestemde tel. nr 0900 2025 095

Moet de sticker nog krijgen.

tip.....
Ga naar het gemeentehuis, en haal er eentje GRATIS op.

Wat de bovenstaande mail betreft:
Je kunt er weinig aan doen. Je moet weten voor welk verspreidingsbedrijf de folderloper werkt. dan kan je daar klagen.

Groeten Basko