na
door nancy24640 Aug 21, 2013 om 18:47
Huishouden & energie

Oxxio verkoper heeft ons misleid

De verkoper van oxxio heeft er voor gezorgd dat ik een verkeerde contract heb gekregen. Terwijl hij zelf en nog iemand er getuigen van was dat ik voor het contract met de i-pad ging en niet voor een budget contract. Nu 2 maanden later komt de fout naar boven en de verkoper doet nogal uit de hoogte door te melden dat ik dan maar over een jaar moet gaan over stappen en dan als nog voor de i-pad kan gaan. Hij heeft eerst zijn fout toe gegeven en daarna is het jammer voor mij en moet ik het hier maar mee doen. Na telefonische contact gehad te hebben met een andere medewerkster die mij kon vertellen dat deze vaak héél vaak voor komt en dat ze er op dit moment niets meer aan kunnen veranderen. Dus zit ik vast voor een jaar aan een contract die ik niet wou en de beloofde i-pad ja die koop ik maar in de winkel. Overstappen is dus niet altijd voordeliger!

1019 7 Rapporteer

Deze vraag is gesloten en kan niet meer worden beantwoord. Let op! Gesloten topics hebben een archieffunctie. De vragen sluiten mogelijk niet meer aan bij de huidige situatie en kunnen gedateerde informatie bevatten.

tijger1
door tijger1 - Aug 21, 2013 om 18:58
42060 Antwoorden / 21 Vragen
0

Wees blij dat u het budget abonnement hebt. Daarvan zijn de elektra en gasprijzen voordeliger. Voor die I-pad aanbieding zit u er ook jaren aan vast.

En hoe hebt u dat contract afgesloten? Telefonisch? En hebt u het contract dan niet toegestuurd gekregen?

dearagain
door dearagain - Aug 21, 2013 om 19:38
2462 Antwoorden / 7 Vragen
0

*advies: zet deze klacht ook op klachtenkompas.nl, de Consumentenbond leest dan mee

oxxioservice
door oxxioservice - Aug 23, 2013 om 15:32
62 Antwoorden / 0 Vragen
0

Geachte nancy24640,

Wij begrijpen dat het vervelend voor u is, dat u in de veronderstelling was dat u een iPad-overeenkomst was aangegaan, maar dat dit niet zo blijkt te zijn.

Wij wijzen u er echter op, dat u bij het aangaan van uw overeenkomst met Oxxio een welkomstpakket van ons heeft ontvangen, waarin stond aangegeven welke overeenkomst u met ons was aangegaan. Bovendien stond hierin vermeld, dat u binnen acht dagen uw overeenkomst met ons kon annuleren. U heeft geen gebruik gemaakt van deze mogelijkheid.

Het voordeel van uw Budgetovereenkomst, is natuurlijk wel, dat u de komende tijd bent verzekerd van de laagste tarieven voor stroom en gas.

Met vriendelijke groet,

Dicky
Oxxio Nederland bv

dearagain
door dearagain - Aug 23, 2013 om 17:44
2462 Antwoorden / 7 Vragen
0

[quote=oxxioservice schreef op vrijdag 23 aug 2013, 15:32]Geachte nancy24640,

Wij begrijpen dat het vervelend voor u is, dat u in de veronderstelling was dat u een iPad-overeenkomst was aangegaan, maar dat dit niet zo blijkt te zijn.

Wij wijzen u er echter op, dat u bij het aangaan van uw overeenkomst met Oxxio een welkomstpakket van ons heeft ontvangen, waarin stond aangegeven welke overeenkomst u met ons was aangegaan. Bovendien stond hierin vermeld, dat u binnen acht dagen uw overeenkomst met ons kon annuleren. U heeft geen gebruik gemaakt van deze mogelijkheid.

Het voordeel van uw Budgetovereenkomst, is natuurlijk wel, dat u de komende tijd bent verzekerd van de laagste tarieven voor stroom en gas.

Met vriendelijke groet,

Dicky
Oxxio Nederland bv



*de verkoper heeft in eerste instantie de klant bedrogen

*en wordt in 2de instantie nog eens door OXXIO (in de persoon van Dicky) dunnetjes afgedroogd

*schande!

jw
door jwester - Jun 13, 2015 om 13:16
1 Antwoorden / 0 Vragen
0

Beste mensen,

Ik ben op zoek naar een leverancier en Oxxio treft me als interessant. Ik ben dus nu aan het kijken of er veel meldingen zijn van boze klanten e.d.

Nou moet ik heel eerlijk zijn: als ik het bovenstaande lees dan krijg ik niet de indruk dat Oxxio de kwaaie piet is:

- Als ze u een abonnement hadden willen "aansmeren" dan had u waarschijnlijk tegen uw wil met een iPad gezeten in plaats van andersom. Het is niet erg logisch om een goedkoper abbonnement te willen verkopen

- De dame die hier namens Oxxio het woord doet, doet dat volgens mij om Oxxio te verdedigen, niet om nog eens "na te trappen" ofzo.

Ik zie namelijk helemaal niet in wat Oxx dan fo t heeft gedaan. En ook net waarom 8 dagen na het verschiijnen van een verkeede bestelliing Nancy nog niet aan de bel had getrokken.

Kan je wel boos gaan schelden op een website,. maar ik denk dat je toch echt even bij jezelf te rade moet gaan. Enfin succes verder.

tijger1
door tijger1 - Jun 13, 2015 om 13:21
42060 Antwoorden / 21 Vragen
0

@jwester

Datum van het topic gezien? Al twee jaar oud.

Veel succes met het zoeken naar een energieboxen.

ho
door hopetobehelping - Jun 13, 2015 om 17:04
1289 Antwoorden / 0 Vragen
0

Beste jwester,

succes met uw keuze voor een nieuwe energie leverancier.
Ik adviseer u om bij uw keuze ook te letten op het vast recht per produkt, klik hier.
Het vastrecht is bij Oxxio vele malen meer dan bij menig andere energieleverancier. De 'gratis' ipad, tablet of wat dan ook betaalt u (zonder dat u het weet) zelf door de veel hogere vastrecht kosten.

Terug naar de vraag

Nieuw op Vraag & Beantwoord

wi
witteke - Oct 5, 2024 om 22:45
Elektronica & tv

Filmbox bij kpn

Ik kreeg een mail van KPN dat filmbox nu bij hun op kanaal 50 zit,natuurlijk meteen gaan kijken,maar het werkt nog niet
Me wel afgevraagd,moet je hier nu extra voor gaan betalen?
Net zoals bij netflix?
Voor mij heel onduidelijk,want daar heb ik geen zin in,heb al 4 van dit soort,gewoon betaald Lees meer

su
susaneggen - Oct 1, 2024 om 12:02
Vakantie & reizen

AirBNB

Ik heb een boeking gemaakt via AIRBNB, die moet je vervolgens meteen betalen anders vervalt de boeking.
De knop van het betalen deed het niet. En daarom heb ik handmatig geld overgemaakt naar AIRBNB.
Ik heb een boekingsnummer en ik heb een rekeningnummer van hen.

Echter doordat de betaalknop niet is gebruikt is de boeking geannuleerd. Zij hebben mijn geld niet op de correcte m ... Lees meer

ha
halicaphi - Oct 6, 2024 om 11:13
Vakantie & reizen

Refund mails alitalia???

Nu, na meer als twee jaar na het faillissement van Alitalia krijg ik een reactie van Alitalia mbt een refund voor twee geannuleerde tickets.
Men vraagt hiervoor een copie van mijn ID en mijn bankgegevens.
ik vertrouw dit niet helemaal.
Zijn er meer mensen die een mail hebben gehad of ervaring hiermee hebben? Lees meer