ga
door gansje Oct 30, 2008 om 15:37
Huishouden & energie

Penningmeester van de VVE

Hallo.

Is er iemand die de juiste taken kan omschrijven van de penningmeester die door ons is aangesteld ( een eigen bewoner) van de VVE.

gansje

829 2 Rapporteer

astoria
door astoria - Oct 30, 2008 om 15:54
362 Antwoorden / 55 Vragen

Hoi Gansje , De belangrijkste taak is goed met de centjes om gaan , hoe goed .Dat kunt u via een kas commissie van minimaal drie personen een keer per jaar controleren . Succes Fred

astoria
door astoria - Oct 30, 2008 om 16:00
362 Antwoorden / 55 Vragen

http://www.woonplusvvebeheer.nl   ga maar eens naar deze site.

  Dan hebt u en de andere bewoners een compleet overzicht  Fred