ja
door janvandijken Nov 14, 2004 om 20:41
Huishouden & energie

Plafont

geachte mensen

zijn er mensen die ervaring hebben met plameco, en kan iemand mij een richtprijs geven, waar ik ongeveer rekening mee moet houden.

met vriendelijke groet,

j v d

22938 8 Rapporteer

cats
door cats - Nov 14, 2004 om 22:11
153 Antwoorden / 16 Vragen

U zou voor info een hier kunnen kijken:

http://www.plameco.nl/nl/doc2.htm

zijle027
door zijle027 - Nov 19, 2004 om 23:49
148 Antwoorden / 0 Vragen

Gaat het om een systeemplafond en zo ja van welk materiaal? Kunt/wilt u het zelf aanbrengen of door een gespecialiseerd bedrijf laten aanbrengen?

Vr. gr.

Aldert

ja
door janvandijken - Nov 19, 2004 om 23:52
3 Antwoorden / 1 Vragen

het gaat hierbij om een kunststof spanplafont deze moet je door specialisten laten inlegen.

men geeft bij planeco geen meter prijs, nu ben ik op zoek naar mensen die zo'n plafont hebben die mij kunnen vertellen wat deze ongeveer gaat kosten.

met vriendelijke groet, jan

cats
door cats - Nov 20, 2004 om 12:39
153 Antwoorden / 16 Vragen

Vreemd, op de site, die ik hierboven heb genoemd, lees ik dat men kostenloos prijsopgave verstrekt. Als u afspreekt, dat dit geheel vrijblijvend moet zijn, kunt u horen,wat het u gaat kosten.

zijle027
door zijle027 - Nov 20, 2004 om 12:48
148 Antwoorden / 0 Vragen

Hallo jvd,

Ik heb eens gekeken op internet maar de prijzen liggen ver uit elkaar om een goed beeld te krijgen.

U kunt het beste naar een bouwmaterialenhandel gaan die levert aan de aannemerij (dus niet Gamma of Karwei). Zij kunnen u op basis van uw wensen wel een indicatiegeven van de vierkante meter prijs (denk er aan te vragen of het incl. of excl. BTW is). U heeft dan de materiaalprijs en daar komt het aanbrengen dan nog bij.

Het zou me niet verbazen als het uiteindelijk zo'n 125,00 euro per vierkante meter gaat kosten inclusief alles.

Vr. gr.

Aldert

gabriele
door gabriele - Mar 25, 2013 om 21:12
107 Antwoorden / 2 Vragen

heb vandaag een offerte laten maken het ligt er helemaal aan wat je laat doen spotjes aan laten brengen en zo het is duur ,maar je hebt dan ook wel wat nooit meer witten ,maar gewoon afnemen!!! ik heb gespoten plafond op van die platen en dat krijg je echt nooit mooi er zitten bubbels in waar ik me al jaren aan erger dus laat ik het plaatsen alles inclusief met ophangen van alles en spotjes €4850 kamer inclusief keuken en spotjes en de lampen weer hangen zoals je zelf wilt plus soort draadje om je schilderijen aan te hangen moet zelf de lamellen 5cm inkorten want dta komt je plafond lager dus denk ook minder stookkosten??? en je kunt kleur kiezen die je wilt.

stacey
door stacey - Mar 25, 2013 om 21:17
10352 Antwoorden / 12 Vragen

[quote=gabriele schreef op maandag 25 mrt 2013, 21:12]
en je kunt kleur kiezen die je wilt.

Mooi, zal vraagsteller onderhand vast al wel gedaan hebben,
vraag is uit 2004

;-)

gabriele
door gabriele - Mar 25, 2013 om 21:30
107 Antwoorden / 2 Vragen

hahah beter laat dan nooit !!!!!!