og
door ogwok Mar 11, 2012 om 14:09
Huishouden & energie

Pretium in Kassa 10 mrt. 2012

Eigenlijk te gek voor woorden dat na al die jaren Pretium Telecom van de heer H. Nyks nog steeds bezig is met praktijken die op de grens van oplichting balanceren.

Agressief, klantonvriendelijk en dat maar met één doel, namelijk mensen geld uit de zak kloppen.

En dan wordt deze heer (Nyks) nog een podium geboden om er bijv. onderuit te komen door te melden dat iemand het verkeerde telefoonnummer heeft opgegeven om de overstap te annuleren.

En dit speelt al jaren:
ZDNet...
Leugens.nl .....
Connextie.nl...

494 1 Rapporteer

stoppretium
door stoppretium - May 4, 2012 om 14:53
2 Antwoorden / 0 Vragen

Ik ben zojuist weer eens via de telefoon lastig gevallen door de wolven van Pretium.

We staan aangemeld bij het Bel Me Niet register, maar omdat Pretium ons jaren geleden ongevraagd, zonder toestemming en tegen onze wil verhuisde van KPN naar zichzelf beschouwen ze ons als een voormalig 'klant.'

Wij zijn nooit 'klant' van Pretium Telecom geweest en zullen dat nooit worden. Wij beschouwen hun herhaaldelijk bellen als terreur.

Ik schijft dit bericht in hoop dat het bij kan dragen aan eventuele juridische stappen tegen het bedrijf.