ce
door celine30 Jan 29, 2005 om 21:49
Huishouden & energie

Prinses keuken

wie heeft er ook een keuken besteld bij prinses keukens in utrecht op de reactorweg 15 en heeft geconstateerd dat het bedrijf dicht is.

weet er iemand wat er aan de hand is of de firma officieel failliet is ?

kokm dus ook graag in contact met mensen die daar ook een keuken hebben gekocht en nu ook even niet weten hoe nu verder.

370 7 Rapporteer

ve
door verwijderd - Jan 30, 2005 om 19:13
0 Antwoorden / 0 Vragen

wij zijn ook benaderd met de mededeling dat ze de order wel wilden leveren, alleen dat gebeurd door een van de medewerkers die daar voorheen dus verkoper is geweest. die wil dus nog de keuken leveren. lijkt u dat een goed idee ?  mij dus niet.

ik weet niet of u ook een keuken heeft gekocht met atag apperatuur ? zo ja dan kan atag de order ook voor u overnemen en dat is toch een stukje veiliger indeze.

mijn idee indeze dus niet de keuken afnemen van ene van de medewerkers. ik weet niet hoe hoog uw aanbetaling dus is, misschien als u naar een andere keukenboer stapt en het daar verteld dat ze toch wat extras doen indeze .

ve
door verwijderd - Jan 30, 2005 om 19:14
0 Antwoorden / 0 Vragen

Goedemiddag,

Wij hebben (helaas) ook een keuken gekocht bij Prinses en tot mijn grote spijt wel een aanbetaling gedaan. (Aanbetalen doen wij dus nooit meer, wij wisten toen nog niet dat dat niet verplicht is!!!) Wij zijn 2 weken geleden gebeld door een medewerker van Prinses met de mededeling dat zij overgenomen zouden worden en wij zouden hier tzt bericht over krijgen. Wij hoefden ons geen zorgen te maken, want dezelfde keuken zou geleverd worden en de aanbetaling zou ook blijven staan. Ook gaf de medewerker aan dat we waarschijnlijk wel naar een andere locatie zouden moeten om de bestelling definitief te maken. Zorgen maken deden wij ons dus niet totdat ik gisteren op internet aan het snuffelen was en ik bij google Prinses intypte waardoor ik dus gelijk bij kassa terecht kwam. Ik schrok me wild, want ik was me dus van niets bewust. Nu ben ik dus ook erg benieuwd of ze idd. failliet zijn of dat ze zijn overgenomen en waar kunnen deze informatie aanvragen? (KvK?, comsumentenbond?)

Ik hoor graag van u.

ve
door verwijderd - Jan 30, 2005 om 21:03
0 Antwoorden / 0 Vragen

Zelf heb ik geen keuken gekocht, maar een goede bekende wel. Ook daar is de keuken niet op het afgesproken tijdstip geleverd en heeft de bedrijfsleider gezegd dat hij opnieuw gaat beginnen en met een week of 3/4 wel zou kunnen leveren.

Wat ik heb nagezocht is Prinses Keukens níet failliet.

Het gedane verhaal (door de bedrijfsleider) dat er een doorstart gemaakt gaat worden klinkt mij vreemd in de oren en ik ben er dan ook bang voor dat de "lopende  klanten" aan het lijntje gehouden worden.

Mijn advies is: ga naar uw rechtsbijstand-verzekering (of iemand anders met juridische kennis) en laat hen een (aangetekende) brief schrijven waarin zij namens u het bedrijf in gebreke stellen en een termijn geven om alsnog tot nakoming over te gaan. Na die gestelde termijn is het bedrijf in verzuim en heeft u recht op schadevergoeding (strikt volgens de regels dan). Zolang u niets onderneemt en u wordt wel aan het lijntje gehouden heeft u straks geen poot om op te staan. Wees alert en onderneem iets.

Succes.

ve
door verwijderd - Jan 31, 2005 om 14:57
0 Antwoorden / 0 Vragen

hallo,

ik heb vandaag (31 januari 2005) kontakt gezocht met www.keukenadvies.com waar je dus ook juridische vragen kunt stellen hoe nu verder met je keuken en de aanbetaling.

het is daar mogelijk zowel telefonisch als via e mail een vraag te stellen en wie weet bemiddelen ze ook voor je

het telefoonnummer is 06 111 101 17 maar kijk ook echt even op de site

ik ben heel erg benieuwd indeze , hou  me op de hoogte

ben trouwens vandaag nog even langs de reactorweg 15 in utrecht gereden en het zag er nog net zo verlaten uit als op zaterdag 15 januari 2005.

ve
door verwijderd - Feb 3, 2005 om 22:52
0 Antwoorden / 0 Vragen

misschien breng ik het cadeautje van de maand er is nog hoop.
er is iemand in keukenland die navraag doet bij alle klanten van
prinses misschien niet geheel onverstandig om die even te bellen.
wil je het tel,nr mail  mij even op gismo.2@home.nl

ve
door verwijderd - Feb 5, 2005 om 21:36
0 Antwoorden / 0 Vragen

wilt u mij het adres doorgeven waarop u vandaag 5-2-05 naar toe bent gegaan wij zijn op de amsterdamsestraatweg 656 wezen kijken en daar was geheel niks aangetroffen, een volledig leeg pand dat was een adres wat wij hadden vernomen waar ze naar toe zouden gaan. ik heb zelf tot op vandaag nog geen brief gehad van finesse keukenstudio

welk adres heeft u eigenlijk vandaag vezocht, mail me dat even naar prinsjansen@hotmail.com

ve
door verwijderd - Feb 6, 2005 om 18:04
0 Antwoorden / 0 Vragen

De keukenstudio is te vinden aan de amsterdamsestraatweg 656 D. Wij zijn daar van de week geweest, dus ik neem aan dat ze er nog steeds zitten.

Weet u reeds of we van de koop af kunnen? Wat ontzettend vreemd dat u helemaal geen brief van Finesse heeft ontvangen!!

Met vriendelijke groet.