yv
door yvet Oct 31, 2005 om 18:53
Huishouden & energie

RWE

Heeft iemand ervaring met RWE. Ze belde mij vanavond en heb gezegd dat ik er over na wil denken, op zich goed aanbod vandaar.

392 5 Rapporteer

ve
door verwijderd - Nov 3, 2005 om 13:19
0 Antwoorden / 0 Vragen

Over groene leveranciers hoor je regelmatig niet zo frisse praktijken.

Alhoewel die bedrijven er wel verantwoordelijk voor blijven, zie ik de
werving van nieuwe klanten los van de wel- of niet prettige relatie
daarna.

Als je tijdens je 'vrijblijvend' telefoongesprek (persoonlijke)
gegevens hebt verstrek (aan een wildvreemde), mag je je al een beetje
zorgen gaan maken over de vrijblijvendheid van het aanbod.

Drommels snel reageren als er dingen gebeuren die je niet wil.

Over de tarieven of de fijne aanbieding van RWE kan ik weinig zeggen.

RWE heeft mijn belangstelling in ieder geval niet.

Kijk bijv. eens op: www.energieprijzen.nl

ve
door verwijderd - Apr 3, 2008 om 12:16
0 Antwoorden / 0 Vragen

hallo yvet.

rwe is een goede en ervaren organisatie. ze bestaan al 80 jaar en op dit moment zitten ze in de top 3 van europa. niet alleen que prijs, maar ook qua sercive en overzichtelijke rekeningen.

ze kunnen uw goedkope prijzen bieden, omdat men namelijk geen reclame maakt over bv heeeelee iritante babbelbakfietsen!

als het geen betrouwbaar bedrijf was, had rwe ook al geen 80 jaar bestaan.

als u er voor kiest om bij rwe de prijzen vast te zetten, heeft u ene goede keuze gemaakt.

kijk anders even op www.rwe.nl daar vind u alle algemene info.

ve
door verwijderd - Apr 3, 2008 om 12:49
0 Antwoorden / 0 Vragen

Sneeuwvlok,

We weten nu wel dat je de PR voor RWE regelt. Houd eens op met al die oude vragen naar boven te halen. Deze is van 31.10.2005.

Dit is de zoveelste oude vraag die opgespit wordt over RWE en van een positief jasje voorzien moet worden.

Hier zit echt niemand op te wachten en het vervuilt de rubriek.

Bovendien wordt het langzamerhand lachwekkend. De medewerker van RWE, die het bedrijf ophemelt in allerlei oude kwesties.  Ook steeds ongeloofwaardiger, dat een bedrijf zich op deze wijze opstelt.  Wat gebeurt er namelijk: lang vergeten negatieve ervaringen worden voor het voetlicht geplaatst. Daar helpt geen sussende PR  tegen.

Vladja

ve
door verwijderd - Apr 3, 2008 om 12:59
0 Antwoorden / 0 Vragen

RWE betrouwbaar? Laat me niet lachen ik heb bewijzen van het tegendeel.

ve
door verwijderd - Apr 20, 2008 om 15:05
0 Antwoorden / 0 Vragen

Vladja,

ik heb al gezegt dat ik niet naar de datum had gekeken.

en ik loop rwe niet op te hemelen, zo vat u het op omdat uzelf er negatief er over denkt.

nogmaals sorry dat ik niet naar de datum heb gekeken.
maar ik probeer het gewoon aan de klanten uit te leggen hoe het zit en wat er misschien is misgegaan. ook al zijn het oude vragen( want ook DIE komen tegenwoordig nog voor, dus is het wel zo handig om het antwoord er op te weten,  ja toch?)

toch hoop ik sommige van u verder verder heb kunnen helpen, in het geval met rwe, of waar dan ook.