ka
door kassaronald Jun 10, 2004 om 19:05
Huishouden & energie

Schade na installatie

onze pelgrim vaatwasser is in de garantieperiode diverse malen gemaakt. na de gar (5jr) ging de machine weer stuk en bood pelgrim ons voor 395€ een nieuwe aan incl montage. Na de montage bleek er een aansluiting niet goed vast te zitten waardoor er schade ontstond aan de kastjes van onze keuken. De monteur van pelgrim is de zaak wezen bekijken en heeft hetzelfde geconstateerd. Nu bijna 2 maanden later laat pelgrim weten dit door te geven aan haar montage bedrijf. Wij mogen niet over gaan tot rep.of bestelling van onderdelen. mijn vraag: is pelgrim aansprakelijk of de montagefirma?

403 1 Rapporteer

skymaster
door skymaster - Jun 10, 2004 om 21:42
10 Antwoorden / 0 Vragen

U heeft een overeenkomst gesloten met Pelgrim en niet met de montage firma en zoals ik het in uw vraag lezen kan neemt Pelgrim ook de verantwoordelijkheid hiervoor.