ma
door marleen1947 Nov 30, 2009 om 14:56
Huishouden & energie

Schilder

ik had via de kuswebsite een schilder.

deze heeft zijn werk niet netjes gedaan.

hij heeft mij al 2x beloofd dat hij het in orde kwam maken, maar hoor niks meer van hem

462 5 Rapporteer

ve
door verwijderd - Nov 30, 2009 om 15:10
0 Antwoorden / 0 Vragen

Heeft u al betaald? Zo ja dan heeft u geen been om of te staan u bent nu afhankelijk van zijn goodwil.
U kunt wel een slechte referentie opgeven op de klussite.
Groet Valerius.

ve
door verwijderd - Nov 30, 2009 om 15:21
0 Antwoorden / 0 Vragen

@marleen1947

Is de klusser een particulier 'mannetje' dan zal het lastig worden hem op zijn verplichtingen te wijzen, en alsnog uit te voeren.

Is het een bedrijf dan kan u nog proberen met een te schrijven brief om alsnog verhaal te halen.
klik hier (aanpassen)

ve
door verwijderd - Nov 30, 2009 om 15:51
0 Antwoorden / 0 Vragen

Dag marleen1947,

Advies: kijk even of deze schilder lid is van een brancereniging. Zo ja, dan kun je daar een klacht indienen. Zo nee, dan zou je hem kunnen aanschrijven en in die brief kunnen vermelden dat je het werk door een derde laat bijwerken op zijn kosten. Stuur die brief wél aangetekend en met bewijs van ontvangst.

Sukses en met vriendelijke groet.

ve
door verwijderd - Nov 30, 2009 om 16:06
0 Antwoorden / 0 Vragen

@marleen

ik schreef: ......lid is van een brancereniging.

dat moet zijn:

.......lid is van een branchevereniging.

Groetjes ReadAC.

ve
door verwijderd - Oct 21, 2010 om 15:45
0 Antwoorden / 0 Vragen

nou dat is dan geen schilder te noemen ,

een echte schilder leverd zijn werk goed af , en laat wat van zich horen .
ik mag toch hopen dat je niet betaald heb .
en neem nooit zomaar een schilder aan zonder dat het een savantis erkent diploma / keurmerk ( voor schilders ) heeft .

www.savantis.nl voor erkende schilders bedrijven