Seats and Sofa's
Op 14 Febr: werd mijn bankstel thuis bezorgd
Na het uitpakken was het bankstel onacceptabel het vertoonde veel mankementen ..
Wij hebben gelijk gereageerd . wij moesten de foto's opsturen per mail.
Wij kregen daarna een brief waarin we binnen 5 dagen de coupon moesten ondertekenen op moesten sturen... en ZELF het bankstel op 28 Maart brengen naar Seats and Sofas in Sliedrecht.
Terwijl we 149 Euro's hadden betaald voor vervoer kosten
Nu komen die kosten volgens S&S voor onze rekening
Dus 300 Euro voor het vervoer + een snipperdag
Kan dat zomaar ?
Het is een bankstel van 2300 Euro , kan je toch wel wat service verwachten..
Hallo,
Niet bij hun dus.
Bijna oplichters zijn het.
Voer hier rechts boven, in het zoekvak, maar eens die fijne firma in.
U zult dan begrijpen dat er voor u een lijdensweg gaat volgen.
Zonde van uw €2300.
Reken er maar vast op dat het nooit opgelost gaat worden.
Ze laten u {natuurlijk na veel bellen van uw zijde} het bankstel ook weer ophalen en zullen vervolgens beweren dat u het zelf beschadigd en kapot gemaakt heeft.
Had u maar eerst eens eventjes op het www gekeken.
Veel succes en geduld, poltol.
Er zijn geen algemene voorwaarden van deze bankverkopers te vinden op het internet, ook niet volgens andere zoekers. Wel is bekend, dat S&S een door de klant geregelde haal en breng service hanteert, ook in geval van problemen/garantie/reparatie. En ze zijn geen lid van geschillencommissie's, dus .......
Kan me niet voorstellen dat je als je 2300 euro te besteden hebt voor een bank, je koopt bij dit flutbedrijf en niet bij een bedrijf dat is aangesloten bij het CBW.
Bovendien staat het internet al jaren vol met klachten over dit bedrijf.
Ook ik wens jullie veel sterkte.
Hallo Sonjaatje,er zijn nog mensen die verkopers vertrouwen ook bij S&S wij hebben vijf jaar terug ook een twee en driezits gekocht, geniet er nog elke dag van en deze was ook niet goedkoop, zou er na alle meldeingen op deze site nog geen slaapzak meer kopen, geluk gehad neem ik aan. Hen.2
Ik heb al stappen ondernomen , ben in contact met de Consumentenbond, foto's gemaakt per email verzonden
Nu een aangetekende brief gestuurd
Krijg ik geen gunstig antwoord... dat weer een aangetekende brief wegens wangedrag dat ik de koopsom terug kan eisen
@ Sonjaatje
Je hebt gelijk w.b je reactie
Wij hadden nog niet eens erg in dat er een CWB bestaat
Je gaat overal kijken en je ziet een bankstel naar je zin
Ons niet laten verleiden door mooie praatjes ...
Maar ja ...als je alles van tevoren weet..
Zelfs bij bonafide bedrijven kan je de mist ingaan
(lees ik nu ook achteraf)
Het word weer eens tijd dat Kassa/Radar weer eens alles onder de aandacht gaat brengen
Ik vraag me eigenlijk af: Kunnen hun zomaar verder gaan met die praktijken
Dat snap ik dan weer niet
Dag hr. of mevr. Gijzen,
ik kreeg al de kriebels toen ik alleen al het onderwerp zag staan in de lijst: 'Seats and Sofa's'.......
Het eerste wat ik dacht: nee he, weer iemand die erin getrapt is..... jammer!
Onvoorstelbaar hoe dit malafide 'bedrijf' maar door gaat! Buiten dat snap ik ook niet dat er uberhaupt iemand nog naar dit ***bedrijf gaat.
Maar goed, het leed is al geschied. U heeft een kapitale fout gemaakt, door bij dit 'bedrijf' iets te kopen. Hier waarschuwen wij al vele jaren voor.
S&S is gewoon wettelijk verplicht om dat te leveren wat er overeen gekomen is. Dus een goed bankstel wat aan de verwachtingen voldoet. En zij moeten ook dat bankstel bij u thuis ophalen en het juiste/goede bankstel weer bij u afleveren.
Maar probeert u dat maar eens voor elkaar te krijgen bij dit [edit redactie] bedrijf. Knap als u dat zonder problemen lukt!
In het verleden heb ik ook al eens getracht, om hen zover te bewegen, om hier te reageren. Maar zoals de meeste malafide ondernemingen durven zij dat niet. Dus het zijn ook nog eens echte lafaards!!
S&S is niet aangesloten bij enige brancheorganisatie (wat ook niet te verwachten is bij dit soort 'bedrijven'), dus als u uw recht wilt halen, zult u naar de kantonrechter moeten stappen. Als u goed 'gebekt' bent, heeft u ook geen advocaat nodig.
Houd een dagboek bij, waarin u alles zeer precies noteert, bijv. met wie u wat besproken heeft op welke dag en welk tijdstip.
Maar duidelijke foto's van dat bankstel . . .. enz.enz.
Het beste is om te beginnen met het versturen van een aangetekende brief, met ontvangstbevestiging, waarin u hen sommeert om dat bankstel op te halen (op hun kosten uiteraard) en een bankstel af te leveren, die is overeen gekomen.
Niet dat hen dat wat uitmaakt, zij zullen toch niet onder de indruk komen van aangetekende stukken (die zullen zij wel dagelijks krijgen met hun allerbelabberste 'service'..... eigenlijk totaal geen service), maar dit kunt u dan eventueel later in een zaak tegen hen gebruiken.
Heel veel sterkte verder met dit ***'bedrijf'....
Gr. Hutch
......Het word weer eens tijd dat Kassa/Radar weer eens alles onder de aandacht gaat brengen. Ik vraag me eigenlijk af: Kunnen hun zomaar verder gaan met die praktijken. Dat snap ik dan weer niet.......
Hoe vaak S&S al niet negatief in het nieuws is geweest, is niet te vinden. Maar zoals hen.2 schrijft, de Nederlanders blijven zich vergapen aan het prijsplaatje en kijken dan vaak niet verder dan hun neus lang is. Geen keurmerk, geen geschillencommissie, slechte naam, maar toch daar kopen ............... en dan komen er problemen, en dan pas gaat men googelen en blijkt dat dit allemaal bekend was. Maar ach, dat gebeurd mij toch niet ............... Dit is niet persoonlijk voor TS bedoeld, maar mensen, kijk uit voordat je ergens iets koopt van € 2.300,00. Neem de moeite om even te googelen, Dat is niet waterdicht, maar voorkomt wel veel problemen.
Beste DGijzen,
Triest dat u er ook bent ingewandeld om iets te kopen bij dit dubieuze bedrijf. Overigens is er via TV, internet ect. al vele malen voor gewaarschuwd om niet bij dit bedrijf te kopen. Het woord service heeft voor hun een totaal andere betekenis dan wat u van een normaal bedrijf zou verwachten. Overigens zijn ze totaal niet goedkoop, ook moeilijk te vergelijken want wat daar te koop wordt aangeboden kom je domweg nergens anders tegen. Wat je ook betaald, het is altijd teveel, met een beetje doorpraten is er zo een procent of 30 van af te praten, maar goed, dan heb je nog steeds troep. De familie Poppeliers, want daar is het van, hebben alleen op zondag normen en waarden, voor de rest van de week liggen de zaken wat anders. Sterkte in de strijd in elk geval
Ik heb een beroepsverleden als meubel-woningstoffeerder en kan dus meepraten over kwaliteit. Voor 2300 euro kun je een heel goed bankstel kopen en hoef je dus niet naar Seats en Sofa's. Ik ben daar louter uit nieuwsgierigheid wel eens geweest. Je kunt daar soms heel goedkoop en krijgt bij een bankstel ook nog een volledig pakket huishoudelijke elektrische apparatuur mee. Net als het bankstel ook niet van de beste soort.....Niet naar S&S dus. Voor 2300 euro kun je overal terecht en heb je ook nog garantie. Vervelende Amerikaanse verkooppmethoden hebben ze bij S&S. Zodra je binnenkomt word je verwelkomd door een verkoper, die je dan de gehele weg door de winkel als een schaduw volgt. Natuurlijk, want hij krijgt provisie wanneer hij iets verkoopt. Van kwaliteit weet hij niks.... hij zegt maar wat, ik spreek uit ervaring. Eigenlijk is het een wonder dat deze Amerikaanse firma nog steeds bestaat in ons land.
Nieuw op Vraag & Beantwoord
DPD levert product beschadigd af en laat het verder afweten
Een verzending van mij via DPD is beschadigd aangekomen. Heb dat bij DPD gemeld op een daarvoor bedoeld formulier op hun website. Kreeg direct een casenummer en 2 dagen later het bericht dat ik voor een claim bij Sendcloud moest zijn die voor DPD onderzoek doet. Op de website van Sendcloud moest je echter inloggen met een (bedrijfs)account, ander contact was niet mogelijk en kwam ik dus geen met ... Lees meer
Is botox gevaarlijk voor rimpels
Is botox voor rimpels ongevaarlijk en hebt het nadelen Lees meer
FOUTEN OP DE KASSA BON BIJ DE VOMAR
Waarom komt het geregeld voor bij de Vomar dat de prijzen niet kloppen op de kassa bon .
Vaakt zijn de aanbiedingen niet verwerkt.
Afgelopen zondag drie klanten bij de kassa waar het weer niet klopte .
Waarom doet de Vomar hier niets mee ?
Lees meer
Populair in Huishouden & Energie
Maar 1 radiator in gebruik
Ik woon in een gezinswoning, met beneden een woonkamer+keuken en boven een slaapkamer, badkamer, en werkkamer.
Ik heb het niet snel koud, dus is de gemiddelde temperatuur in de woning laag, en staan de meeste radiatoren uit. Als ik aan het werk ben in de werkkamer, zet ik de verwarming 10 minuten aan en dan is het warm voor twee uur, zonder de rest van het huis op te warmen.
Is dit
...
Lees meer
Hoe krijg ik de stank uit de afvoer van de douche?
Onze afvoerput van de douche stinkt behoorlijk naar bederf. Hij loopt wel goed door en we hebben al van alles geprobeerd. Niets helpt. In dezelfde ruimte is er niks aan de hand met de afvoer van het bad en wastafel. Ook in de rest van het huis hebben we geen problemen met afvoer of riool. Wie heeft de oplossing? Lees meer
Muizenbestrijding, wat helpt wel en niet??
Sinds kort woon en werk ik in Amsterdam. Daar ben ik erg blij mee.
Maar wat ik geregeld hoor van collega's en vrienden en zelf ervaar is echt een overlast in deze grote stad: muizen!
Veel gezocht op internet en rondgevraagd om er vanaf te komen maar er word gezegd; ze deinzen nergens meer voor terug...Dat kan toch niet? Weet iemand een tip waardoor we ze op afstand kunnen houden? (natuu
...
Lees meer