El
door Els_2 Oct 27, 2017 om 12:30
Huishouden & energie

Seniorenvoordeelpas is dit te vertrouwen?

Betr. dit onderwerp kwam plotseling deze reklame voorbij, interessant maar klinkt mij in de oren als : "te mooi om waar te zijn"" , is hier al iets over bekend?

1508 6 Rapporteer

tijger1
door tijger1 - Oct 27, 2017 om 12:33
42060 Antwoorden / 21 Vragen

Toets bij zoek een vraag, onder menu, Seniorenvoordeelpas in, zet een pot koffie, en ga een dag lezen.

Cookies
door Cookies - Oct 27, 2017 om 12:34
13336 Antwoorden / 36 Vragen

Naar mijn mening weggegooid geld. Google eens op seniorenvoordeelpas of gebruik de zoekfunctie van dit forum.

marita5
door marita5 - Oct 27, 2017 om 13:58
11521 Antwoorden / 15 Vragen

Hallo Els ,

Bezint voordat ge begint .

Lees deze informatie eens door , klik op de rode regel .

https://kassa.bnnvara.nl/vraag-beantwoord/vraag/geldzaken-recht/seniorenvoordeelpas-is-deze-site-betrouwbaar

me
door mein33 - Oct 27, 2017 om 15:10
5658 Antwoorden / 28 Vragen

Te vertrouwen ?   NEE !!   Eenvoudiger is het niet te benoemen.
Alsu even gezocht had dan had u een overrompelende hoeveelheid aan info gevonden.

ne
door neodutchio - Oct 27, 2017 om 15:27
5157 Antwoorden / 12 Vragen

Te mooi om waar te zijn, en dan toch nog de vraag stellen hier?
Ja, hier is al meer over bekend. Had u verder nog vragen?

panter22
door panter22 - Oct 27, 2017 om 16:11
6599 Antwoorden / Vragen

Voordat je van plan bent zo'n pas aan te schaffen, kun je beter even kijken of je zoveel (internet)aankopen doet, dat de pas je voordeel oplevert. Stel je bent van plan een nieuw bed te kopen bij Beter Bed, dan krijg je 10% korting . Eerst even kijken hoe het werkt en dan een pas kopen. Doe je die aankoop, dan heb je die pas er al uit en de rest is voordeel.
Koop je nooit wat op internet, ga je niet naar een restaurant en boek je nooit een reisje, dan heb je niets aan zo'n pas.

tijger1
door tijger1 Oct 27, 2017 om 17:48
42060 Antwoorden / 21 Vragen

Als je bij Beter Bed een bed koopt, krijg je daar sowieso 10% of nog wel meer korting.

Ik had in het begin van het jaar een bed uitgezocht via internet, maar wilde hem uiteraard ook nog wel in het echt zien, dus naar Beter Bed toe. Daar stond dat type wat ik wilde toevallig. Toen ik zei dat dat mijn keus was via internet, kreeg ik hem in de winkel met 15% korting, zonder daar om te vragen.

panter22
door panter22 Oct 27, 2017 om 18:21
6599 Antwoorden / Vragen

Dat was nog eens geluk hebben. Het is een keus die je maakt om zo'n pas aan te schaffen. En als het een miskoop blijkt te zijn, €23,95 voor een jaar, dat is te overzien, Even smikkelen bij Mac Donalds dan ben je het bedrag ook kwijt.Alleen je moet wel op tijd opzeggen, want anders zit je er weer een jaar aan vast.