genux
door genux May 12, 2007 om 11:16
Huishouden & energie

Serku lozijnen

Wie heeft er ervaring met het bdrijf SERKU welke kunstofkozijnen levert en plaasts. Ik heb gezocht op internet maar ik kan weinig vinden over dit bedrijf. Hun eigen webpage is under constuction.

Gaarne positieve of negieve reacties. Wij overwegen namelijk om ons gehele huis van konstofkozijnen te voorzien door deze firma.

10066 8 Rapporteer

ve
door verwijderd - May 12, 2007 om 11:40
0 Antwoorden / 0 Vragen

Meestal als de website onderc onstuction is dan heb ik altijd het idee dat er wat aan de hand is.

Een website kan n.l. buiten internet om opgezet en dan de oud gewoon vervangen, dus meestal is er wat anders aan de hand.

Voorlopig niet mee in zee gaan totdat je 100% zekerheih hebt.

Met vr. groet Valerius

ve
door verwijderd - May 12, 2007 om 15:51
0 Antwoorden / 0 Vragen

Dat gevoel had ik ook al. Deze firma heeft bij de buren een offerte gemaakt die ver onder de "normale"prijs ligt. En dan ben je als Jan de Hollander benieuwd, waarom deze firma het zo goedkoop kan aanbieden.

ve
door verwijderd - May 12, 2007 om 16:34
0 Antwoorden / 0 Vragen

Ver onder de normale prijs dan zou ik gelijk de boel al wantrouwen begin er dan maar niet aan of stel dat u pas betaaldt als het tot u volle tevredenheid is verricht zwart op wit en getekend!!

Groet Valerius

ve
door verwijderd - May 12, 2007 om 16:49
0 Antwoorden / 0 Vragen

Wachtaf wat de buren doen.

ve
door verwijderd - May 29, 2007 om 23:25
0 Antwoorden / 0 Vragen

Wij hebben afgelopen jaar ook kozijnen en een prachtige dakkapel laten plaatsen door SERKU. De samenwerking is ons prima bevallen.

Mooie kwaliteit geplaatst door hard werkende mannen.

Wij zijn zeer tevreden over het resultaat en bij ons in de straat zijn meer mensen vol tevredenheid in zee gegaan met dit bedrijf.

Succes met de "verbouwing".

ve
door verwijderd - Nov 15, 2007 om 14:25
0 Antwoorden / 0 Vragen

Hoi Genux,

Wij hebben afgelopen voorjaar hebben wij een groot stuk bij ons huis aan laten bouwen door de firma Serku. Ik kan je vertellen dat ik een geweldige ervaring heb gehad met dit bedrijf. Niets was ze teveel, ze hebben alles precies zo afgeleverd zoals gewenst. En het klopt hij is gewoon een stuk goedkoper dan de rest. Dit is echt geen louche onderneming. Het is gewoon een doodnormale man die keihard werkt voor zijn bedrijf. nee ik maak geen reclame en ik krijg er oo niets voor betaald. Ik vind het persoonlijk jammer dat hij alleen maar negatieve reacties krijgt omdat hij zo goedkoop is. Succes met je keuze!!

ve
door verwijderd - Dec 16, 2008 om 12:37
0 Antwoorden / 0 Vragen

Nou SERKU is NIET  betrouwbaar .Men deed altijd of ze aangesloten waren en leverden volgens het VKG keurmerk .Maar daar is niets van waar de VKG heeft SERKU nog in april van 2008 aangeschreven om hun logo te verwijderen .Serku misleid gewoon de boel. Als je een probleem hebt zijn ze ook niet thuis .Wij kregen dit als antwoordt op onze klacht nogmaals het is geen gegronde klacht dus kan  en wil Serku er niets aan doen.

Niet echt klant vriendelijk .

ve
door verwijderd - Dec 30, 2008 om 20:38
0 Antwoorden / 0 Vragen

Wij hebben in het voorjaar van 2008 alle kozijnen laten vervangen, en een terras overkapping laten plaatsen door de Firma Serku.

Wij zijn zeer tevreden over het geleverde werk! Het bedrijf heeft een aantal vriendelijke gemotiveerde medewerkers in dienst die zeer vakkundig zijn.

De prijs-kwaliteit verhouding is inderdaad zeer gunstig.
We hebben geen moment spijt gehad van deze beslissing.