ma
door marmaik Nov 12, 2010 om 14:38
Huishouden & energie

Service

Mijn ouders hebben bij Beter Bed een box spring gekocht, mooi bed , levertijd zou 8 weken duren.
Tot nu toe gaat alles goed, tot het leveren , keurig een briefje gekregen en een email.
Mannen staan ook netjes op tijd aan de deur en brengen de matrassen naar boven , toen moest het hoofboard naar boven en hoe ze het ook probeerden ze kregen het niet door het trappegat.
Geprobeerd om het via het raam te doen maar helaas ook dat ging niet.
Wilde ze de boxspring laten staan zonder hoofdboard maar wel betalen, dit werd geweigerd door mijn ouders en ze namen alles weer mee terug.
Ouders terug naar de winkel en daar werd gezegd, ja moet je de voorwaarden maar na lezen had je het geweten?
nu hebben ze de boxspring wel staan en een nieuw hoofdboard uitgezocht (wat niet bij het bed past)

Maar nu is mijn vraag ;
Is dit normaal om je achter de voorwaarden te verschuilen en mensen zo af te schepen(waren in de winkel op een persoon na ronduit brutaal)

727 3 Rapporteer

Deze vraag is gesloten en kan niet meer worden beantwoord. Let op! Gesloten topics hebben een archieffunctie. De vragen sluiten mogelijk niet meer aan bij de huidige situatie en kunnen gedateerde informatie bevatten.

getty
door getty - Nov 12, 2010 om 15:10
4179 Antwoorden / 10 Vragen
0

Uw ouders zijn in deze echt zelf fout geweest. BIj het kopen van meubels moet je altijd vooraf zelf meten of het door de deur/trap etc past. De meerkosten die ontstaan doordat het niet past, zijn voor eigen rekening. Dit staat inderdaad ook duidelijk in de voorwaarden gemeld dat dit voor eigen risico is. Het heeft dus niet met gebrek aan service te maken, maar aan de onzorgvuldigheid van uw ouders.

am
door amelissen - Nov 12, 2010 om 18:04
77 Antwoorden / 1 Vragen
0

Beter Bed kan toch niet ruiken dat het hoofdboard niet door het trapgat kan? Dat had u zelf moeten checken voordat het bed besteld was. Daar kunt u hen niet de schuld van geven.

mastag
door mastag - Nov 12, 2010 om 20:24
955 Antwoorden / 19 Vragen
0

Zoals opa zei
Meten = weten

Mastag

Terug naar de vraag

Nieuw op Vraag & Beantwoord

jane55
jane55 - Sep 23, 2024 om 12:04
Geldzaken & recht

Verkeerde Lounge bank geleverd

Op 12 september, na 3 maanden wachttijd werd mijn bank bezorgd, helaas de verkeerde.
Direct doorgegeven aan het bedrijf, het zou uitgezocht worden, daarna nog verschillende keren gebeld, tot nu toe, 11 dagen verder, nog geen resultaat.
Wel werd er gezegd dat als zij de bank opnieuw gaan bestellen ik er weer 3 maanden op moet wachten.
Mijn vraag is, kan ik de koop ontbinden, omdat ik ... Lees meer

El
Eline72 - Sep 27, 2024 om 10:37
Winkels & webshops

Webshop Salura

Hallo ik heb 6 september een spiegel besteld bij website Salura maar heb deze nooit ontvangen.  de site is nu ook niet meer bereikbaar. Ik had een track and tracé ontvangen en daar stond in dat de spiegel verzonden was vanuit China en in Nederland was aangekomen maar even later deed de track and trace het niet meer. Dit bedrijf zou in Amsterdam zitten en had alleen een website heb verschillende ... Lees meer

A.
A. Maas - Aug 30, 2024 om 14:44
Geldzaken & recht

Wie is ook opgelicht door scooterrijbewijs.nl? Bedrijf reageert niet...

Mijn zoon wilde binnen enkele weken zijn scooter rijbewijs halen. Deed navraag bij het bedrijf over de beloftes op de site. Na aanmelding bleek dat er maanden tussen theorie en praktijk examen gaan zitten. Hij zou moeten bijbetalen, maar dan nog lukt het niet binnen zijn planning. Hij vroeg hen alles te annuleren en zijn geld terug te storten. De servicedesk medewerker gaf echter geen antwoord op ... Lees meer