ma
door marmaik Nov 12, 2010 om 14:38
Huishouden & energie

Service

Mijn ouders hebben bij Beter Bed een box spring gekocht, mooi bed , levertijd zou 8 weken duren.
Tot nu toe gaat alles goed, tot het leveren , keurig een briefje gekregen en een email.
Mannen staan ook netjes op tijd aan de deur en brengen de matrassen naar boven , toen moest het hoofboard naar boven en hoe ze het ook probeerden ze kregen het niet door het trappegat.
Geprobeerd om het via het raam te doen maar helaas ook dat ging niet.
Wilde ze de boxspring laten staan zonder hoofdboard maar wel betalen, dit werd geweigerd door mijn ouders en ze namen alles weer mee terug.
Ouders terug naar de winkel en daar werd gezegd, ja moet je de voorwaarden maar na lezen had je het geweten?
nu hebben ze de boxspring wel staan en een nieuw hoofdboard uitgezocht (wat niet bij het bed past)

Maar nu is mijn vraag ;
Is dit normaal om je achter de voorwaarden te verschuilen en mensen zo af te schepen(waren in de winkel op een persoon na ronduit brutaal)

727 3 Rapporteer

getty
door getty - Nov 12, 2010 om 15:10
4179 Antwoorden / 10 Vragen

Uw ouders zijn in deze echt zelf fout geweest. BIj het kopen van meubels moet je altijd vooraf zelf meten of het door de deur/trap etc past. De meerkosten die ontstaan doordat het niet past, zijn voor eigen rekening. Dit staat inderdaad ook duidelijk in de voorwaarden gemeld dat dit voor eigen risico is. Het heeft dus niet met gebrek aan service te maken, maar aan de onzorgvuldigheid van uw ouders.

am
door amelissen - Nov 12, 2010 om 18:04
77 Antwoorden / 1 Vragen

Beter Bed kan toch niet ruiken dat het hoofdboard niet door het trapgat kan? Dat had u zelf moeten checken voordat het bed besteld was. Daar kunt u hen niet de schuld van geven.

mastag
door mastag - Nov 12, 2010 om 20:24
955 Antwoorden / 19 Vragen

Zoals opa zei
Meten = weten

Mastag