at
door athene_1 Oct 24, 2005 om 15:37
Huishouden & energie

Stofzuiger wordt niet geruild

Na twee dagen wil ik van mijn nieuwe stofzuiger af want hij maakt veel te veel lawaai...bij mediamarkt wordt doodleuk gezegd dat dat niet kan...reden: algemene voorwaarden: omwille van hygiënische redenen worden sommige producten niet teruggenomen....


De uitleg van Mediamarkt was dat de hygiënische reden in dit geval was dat er een kattehaar in kon zitten en dat een volgend persoon daar wel eens allergisch voor kon zijn....ze kwam met dit verhaal toen ze inderdaad een haar vond, maar daarvoor was ze ook al niet van plan om hem terug te nemen...'stofzuigers ruilen we  niet'....werd er doodleuk gezegd...dus wat ik nu wil weten, want ze bieden een keiharde omruilgarantie van 14 dagen...kunnen ze dit maken...? groet, Athene

224 2 Rapporteer

Deze vraag is gesloten en kan niet meer worden beantwoord. Let op! Gesloten topics hebben een archieffunctie. De vragen sluiten mogelijk niet meer aan bij de huidige situatie en kunnen gedateerde informatie bevatten.

hutch
door hutch - Oct 24, 2005 om 15:42
4521 Antwoorden / 29 Vragen
0

dubbelpost

hutch
door hutch - Oct 24, 2005 om 15:48
4521 Antwoorden / 29 Vragen
0

Athene, het is de bedoeling, als je een reactie wilt geven op een reeds gegeven antwoordt, je dit in dezelfde vraag doet. Dit geldt ook voor aanvullingen op je eigen vraag. Dan blijft alles bij elkaar en wordt het ook niet rommelig c.q. onoverzichtelijk.


Gr. Hutch

Terug naar de vraag

Nieuw op Vraag & Beantwoord

El
Eline72 - Sep 27, 2024 om 10:37
Winkels & webshops

Webshop Salura

Hallo ik heb 6 september een spiegel besteld bij website Salura maar heb deze nooit ontvangen.  de site is nu ook niet meer bereikbaar. Ik had een track and tracé ontvangen en daar stond in dat de spiegel verzonden was vanuit China en in Nederland was aangekomen maar even later deed de track and trace het niet meer. Dit bedrijf zou in Amsterdam zitten en had alleen een website heb verschillende ... Lees meer

jane55
jane55 - Sep 23, 2024 om 12:04
Geldzaken & recht

Verkeerde Lounge bank geleverd

Op 12 september, na 3 maanden wachttijd werd mijn bank bezorgd, helaas de verkeerde.
Direct doorgegeven aan het bedrijf, het zou uitgezocht worden, daarna nog verschillende keren gebeld, tot nu toe, 11 dagen verder, nog geen resultaat.
Wel werd er gezegd dat als zij de bank opnieuw gaan bestellen ik er weer 3 maanden op moet wachten.
Mijn vraag is, kan ik de koop ontbinden, omdat ik ... Lees meer

A.
A. Maas - Aug 30, 2024 om 14:44
Geldzaken & recht

Wie is ook opgelicht door scooterrijbewijs.nl? Bedrijf reageert niet...

Mijn zoon wilde binnen enkele weken zijn scooter rijbewijs halen. Deed navraag bij het bedrijf over de beloftes op de site. Na aanmelding bleek dat er maanden tussen theorie en praktijk examen gaan zitten. Hij zou moeten bijbetalen, maar dan nog lukt het niet binnen zijn planning. Hij vroeg hen alles te annuleren en zijn geld terug te storten. De servicedesk medewerker gaf echter geen antwoord op ... Lees meer