Trammelant met Essent
Ik heb in December een telefoontje gehad van Essent, of ik over wilde stappen.
Ik ben overeen gekomen dat zij mij papieren zouden sturen, en dat ik dan binnen 10 dagen een telefoontje kreeg of ik dan wel dan niet zou overstappen.
Niets meer gehoord,n februari emaar eens gebelt waar die paieren bleven.
Antwoord, was iets fout gegaan waren niet verstuurd, ik zij ok dan laat maar.
Kreeg excuus en we hingen op.
En nu lkrijg ik allemaal papieren binnen van Essent en of ik maar ff een voorschot wil betalen.
Natuurlik meteen weer aan de telefoon , en kreen weer een excuus was een foutje.
inmiddels ook een brief gehad met een exCuus, maar het blijkt dat ze nu wle willen dat ik een voorschot betaal, omdat ik al vanaf Mei klant ben bij hun.
Enik krijg telefoontjes dat ik de meyterstand ff door moet geven.
Dus ellende Alom met Essent, wie heeft dit ook, of gehad ne kan mij vertellen wat ik het beste kan doen.
Heeft u van uw vorige leverancier dan geen eindafrekening ontvangen?
Of een vraag om de meterstanden?
U had, na het telefoon gesprek in december, een afkoelperiode die nu verlopen is, en bent u nu klant bij Essent.
Als u dit echt niet wilt, dan kunt u bij uw vorige leverancier dit aangeven en dan zullen zij middels een onterechte switch dit doorgeven aan Essent.
Essent zal dan onderzoeken of het echt een onterechte switch is, en mocht dit het geval zijn uw aanmelding terugdraaien.
Blijkt dat de switch terecht is dan zullen zij dit doorgeven aan uw vorige leverancier, en kunt u wel terug naar de vorige leverancier, maar dan krijgt u wel een opzegvergoeding in rekening gebracht.
Neemt u eerst contact op met uw oude leverancier, en geeft de naar uw mening onterechte switch aan.
Nee ik heb niets van Energie direct ( mijn leverancier ) vernomen.
En in de brief van Essent staat, een excuus omdat ze mij ONTERECHT geswitcht hebben./
En dat ik een eventuele Claim niet hoef te betalen omdat het hun Fout is.
Dus ik snap er echt niets van.
Zal maandag Energie Direct een sbellen, kijken wat die zeggen.
@grandpa
Zou de klacht doormailen aan: forum@essent.nl
[lezen hier regelmatig mee]
Erbij vermelden: betreft vraag VaraKassa/V&B/21-5-11/grandpa
Beste grandpa,
In uw bericht van 21 mei op dit forum geeft u aan dat u onterecht bent overgestapt naar Essent.
Graag wil ik telefonisch contact met u opnemen zodat ik het voor u kan uitzoeken.
Indien u hier geen bezwaar tegen heeft, kunt u uw klantnummer en forumnaam mailen naar forum@essent.nl. Hiermee kan ik uw contactgegevens opzoeken in onze administratie. Ik of een collega neem(t) dan zo spoedig mogelijk contact met u op.
Alvast bedankt voor de moeite.
Met vriendelijk groet,
Angelique
Essent medewerker
Nieuw op Vraag & Beantwoord
Verkeerd framenummer van (gestolen) fiets doorgegeven bij verzekering
Hoi iedereen,
Helaas is afgelopen week mijn e-bike gestolen.
Ik heb de fiets verzekerd na aankoop.
Na het indienen van de aangifte werd ik gebeld door de politie met de mededeling dat er al een fiets geregistreerd staat als gestolen met het hetzelfde framenummer/merk/type. Sterk verbaasd, want de fiets heb ik bij levering zelfs in elkaar moeten zetten. Zo nieuw was 'ie.
...
Lees meer
Hoeveel dopjes Formil Rood gebruiken per wasbeurt?
Het flacon Formil zegt voor 42 wasbeurten inhoud te hebben, maar hoeveel gebruik je per wasbeurt? Lees meer
Extreme tandarts angst
Deze keer eens niet een vraag waar ik zelf mee te maken heb,maar voor een buurvrouw,die nauwelijks kan lezen en schrijven,sorry
Ze heeft extreme tandarts angst,wat ook is vastgesteld
En ze heeft zich laten vertellen dat in bepaalde gevallen de narcose bij de tandarts in de basisverzekering zit
Voor ze dit doet,wil ik dit zeker weten voor haar
Wat ik vind is
...
Lees meer
Populair in Huishouden & Energie
Maar 1 radiator in gebruik
Ik woon in een gezinswoning, met beneden een woonkamer+keuken en boven een slaapkamer, badkamer, en werkkamer.
Ik heb het niet snel koud, dus is de gemiddelde temperatuur in de woning laag, en staan de meeste radiatoren uit. Als ik aan het werk ben in de werkkamer, zet ik de verwarming 10 minuten aan en dan is het warm voor twee uur, zonder de rest van het huis op te warmen.
Is dit
...
Lees meer
Hoe krijg ik de stank uit de afvoer van de douche?
Onze afvoerput van de douche stinkt behoorlijk naar bederf. Hij loopt wel goed door en we hebben al van alles geprobeerd. Niets helpt. In dezelfde ruimte is er niks aan de hand met de afvoer van het bad en wastafel. Ook in de rest van het huis hebben we geen problemen met afvoer of riool. Wie heeft de oplossing? Lees meer
Muizenbestrijding, wat helpt wel en niet??
Sinds kort woon en werk ik in Amsterdam. Daar ben ik erg blij mee.
Maar wat ik geregeld hoor van collega's en vrienden en zelf ervaar is echt een overlast in deze grote stad: muizen!
Veel gezocht op internet en rondgevraagd om er vanaf te komen maar er word gezegd; ze deinzen nergens meer voor terug...Dat kan toch niet? Weet iemand een tip waardoor we ze op afstand kunnen houden? (natuu
...
Lees meer