va
door vanhoek Jun 15, 2008 om 11:45
Huishouden & energie

Tulp keukens

vraagje

waar kan ik een klacht indienen over tulp keukens.(koude douche op TV ofzoiets)
het plaatsen van de keuken is nu al meer dan een jaar geleden het een en ander ging niet geweldig: losse plint, keuken wand niet op de grond, plotseling scheur in werkblad etc.

monteurs zijn 8x langs geweest elke x opgelost maar ander probleem komt weer boven drijven.

nu ook weer pech bij het nieuwe werkblad komt albertH. langs stoot met krat net tegen blad aan 1mm. en zie daar stukje van 5mm afgebroken toevallig moest de monteur van tulp nog langs komen omdat hij het kastje niet recht geplaatst had onder het kookeiland en vertelde mi dat het hersteld kon gaan worden door het plaken van een nieuwe rand.

tot mijn schrik krijg ik de offerte van tulp binnen 900euro voor een nieuw werkblad(kookeiland) van 120cm.

nu zijn we al meer dan 1 jaar bezig en mijn vertrouwen is tot een minium gezakt. wat moet ik nu weer gaan doen genoegen nemen met of weer gaan zeuren.

ik ben benieuwd of iemand ook nog klachten heeft over TULP.

1542 3 Rapporteer

stacey
door stacey - Jun 15, 2008 om 12:37
10352 Antwoorden / 12 Vragen

--vraagje-waar kan ik een klacht indienen over tulp keukens.(koude douche op TV ofzoiets)--

Daarvoor moet je bij RADAR zijn

http://www.trosradar.nl/index.php?id=dedouche

bu
door buitenkamp - Jun 15, 2008 om 15:07
49 Antwoorden / 1 Vragen

Sorry,

Wellicht begrijp ik U verhaal niet goed, maar zoals U schrijft komen er telkens problemen voor, die ook keurig opgelost worden.

Nu heeft een andere partij (AH) schade gemaakt, en bent U boos op de keukenleverancier. Dit tewijl het gewoon verzekeringswerk wordt.

Als U zoiets aanbied voor een koude douche (het verhaal zoals U nu schrijft), slaat na mijn mening nergens op.

va
door vanhoek - Jun 15, 2008 om 15:11
2 Antwoorden / 2 Vragen

waar het mij om gaat dat we al jaar bezig zijn met de keuken.

en nu weer inderdaad een schade (daar heeft tulp op zich nix mee te maken) maar de offerte die dan door de bus valt wel weer
een vrij prijzige, terwijl een monteur zegt dat het geplakt kan worden.