vi
door villadorina Jul 29, 2010 om 21:55
Huishouden & energie

Waterbed kampioen internet winkel

wie heeft ervaring met aanschaf waterbed via de internetwinkel van de
Waterbed kampioen -
Staat mij iets negatiefs over dit bedrijf voor de geest, maar kan geen info vinden, ook niks positiefs. ik wil daar een bed bestellen, vandaar

15031 10 Rapporteer

genius
door genius - Jul 29, 2010 om 22:05
886 Antwoorden / 4 Vragen

Wellicht wel hier? KLIK

M.vr.gr.

G.

vi
door villadorina - Jul 30, 2010 om 08:55
21 Antwoorden / 15 Vragen

beste genius
je verwijst naar site waterbed kampioen- da's aardig, maar dat is reklame van die handelaar, - ik ben op zoek naar informatie van particulieren over service etc.
sommige internet leveranciers leveren niet oké - daar wil ik dus info over.
maar bedankt voor de moeite

genius
door genius - Jul 30, 2010 om 12:21
886 Antwoorden / 4 Vragen

Hallo villadorina,

Als je iets verder naar beneden had gekeken, had je het volgende persbericht gevonden:
KLIK

Hieruit mag toch blijken dat het een bedrijf is wat goed aangeschreven staat.

Groet,

Genius

ma
door marly18 - Aug 2, 2010 om 13:36
27 Antwoorden / 0 Vragen

Als ik u was zou ik sowieso geen waterbed kopen.

Het comfort van waterbedden is op zich goed omdat je ze nergens voelt drukken, maar de ondersteuning is nul. En juist die ondersteuning is heel belangrijk voor een goede nachtrust. Ook omdraaien op een waterbed is heel lastig en dat is ook niet goed voor je lichaam.

Bovendien zijn waterbedden erg onderhoudsintensief en is de duurzaamheid twijfelachtig.

En heb je in je kostenberekening de stroomkosten meegenomen? Die lopen met gemak jaarlijks op tot meer dan €150!

Je kunt dat geld beter uitgeven aan een goede gewone matras. Een combinatie van pocketvering met een traagschuim boven- en onderlaag is de beste combinatie van ondersteuning (van de pocketvering) en comfort (van het traagschuim).

vi
door villadorina - Aug 2, 2010 om 14:30
21 Antwoorden / 15 Vragen

reaktie op antwoord 2 van genius:
je verwijst naar een persbericht, dat is opgesteld door de waterbedkampioen zelf, ik ben op zoek naar onafhankelijke info.

reaktie op antwoord marly 18:
ik heb al 20 jr een waterbed - en dan ook nog ongestabiliseerd - na 20 jr is het bed aan vervanging toe - het bed moet inderdaad verwarmd worden, maar aangezien mijn slaapkamer geen enkele verwarming (en geen mogelijkheid daartoe) heeft - is het vooral swinters erg prettig - hoe je aan het idee komt dat waterbed onderhoudsintensief is en duurzaamheid twijfelachtig, is mij een raadsel - ik vind 20 jr. gebruik zonder problemen geen twijfelachtige duurzaamheid.
maar mijn vraag was / is of iemand info had over kopen via internet bij de waterbedkampioen - of dat iemand weet waar ik aan info kan komen

lacoste
door lacoste - Aug 2, 2010 om 16:48
1 Antwoorden / 0 Vragen

Hallo hier vanaf mijn vakantie adres mijn mening over de waterbedkampioen. Ik slaap zelf al 20 jaar op waterbedden en ik moet jullie zeggen ik wil echt nooit meer anders. Heb eerst een oud waterbed gehad en altijd lekker op gelegen. Toen later heb ik hem vervangen voor een Eurowaterbed. Deze heb ik helaas na de sheiding bij mijn ex moeten laten staan en ik heb dit jaar bij Mister Waterbed of ook wel nu De Waterbed Kampioen mij nieuwe waterbed daar gekocht. En ik kan niet anders zeggen dan SUPER! Het bed is erg goed de levering was ook heel snel. Ik heb bed gewoon via internet besteld. Want ja ik weet nu toch wel hoe zo'n ding slaapt. Ik heb de gok genomen. Want in winkels ben je al snel 2.000 euro kwijt voor een waterbed en bij hun was ik voor onder de duizend klaar. verder heb ik ook wat gegooglet maar kan niks negaties vinder over waterbedkampioen. Ik kwam dit toevallig tegen omdat ik ze ana het googlen was omdat ik weer waterbed conditioner moet bestellen.

ta
door taz - Dec 2, 2010 om 19:57
6 Antwoorden / 0 Vragen

Hallo,
Ik wil ook een waterbed daar gaan bestellen ben benieuwd of je hem inmiddels besteld hebt en wat je er van vond/vind?
Ik zit ook nog te twijfelen tussen F8 en F10 stabilisatie iemand daar nog ideeen over?
Alvast bedankt
Gr Simon

invalide
door invalide - Dec 2, 2010 om 20:08
787 Antwoorden / 5 Vragen

Nadelen';

Naast hoog stroom verbruik
dacht ik ooit of ik in mijn bed geplast had, en het was lek.
Dus zaterdag avond lek en zondag in nat bed zag ik niet zitten.
Daarom toch maar normaal matras op de altijd koopzondag van Ikea gekocht.

Dus als je en lek hebt 3x plakken en dat ging wel maar het gat zoeken koste veel tijd.
De flesjes zijn ook elders te koop maar omdat de aantallen terug lopen door het stroom verbruik moeilijker die te kopen.
Beter Bed zou ze ook in voorraad moeten hebben.

Verder is een onder matras met verwarming goedkoper dus een deken tussen matras en lakens kan ook.

vi
door villadorina - Dec 2, 2010 om 21:51
21 Antwoorden / 15 Vragen

ik heb uiteindelijk een waterbed gekocht in amsterdam Z in een winkel die naast waterbedden ook gewone bedden verkoopt - was 970 euro - softside, dus zachte rand om de waterzak - heb wederom niet gestabiliseerd gekocht -
prijs was incl. afleveren, monteren en vullen - bed is perfekt - via de winkel is ook garantie, die hoop ik nooit te gebruiken, net zoals mijn vorige bed.....na 20 jr. is echt alle garantie vervallen.........fabels over lekke bedden.....is mij in 20 jr. 1 x overkomen, had het gaatje snel gevonden, speciaal plakkertje erop en klaar = echt net zo makkelijk als fietsband plakken..........een waterbed verbruikt stroom.helemaal waar, maar in mijn onverwarmde slaapkamer op het oosten is mijn waterbedje heerlijk....daar zou ik anders bevriezen of een elektrische deken moeten gebruiken........niet gestabiliseerd is even wennen, maar het slaapt prima, ook met 2 .....de fabel dat je uren ligt te deinen is echt een fabel, trouwens als je slaap-partner zich beweegt, heeft dit eerder een slaapverwekkende invloed dan dat je er wakker van word.....
eindconclusie op mijn vraag over aankoop internet: geen goed antwoord ontvangen - dus keus voor winkel met garantie c.q. "zekerheid".

ta
door taz - Dec 3, 2010 om 10:12
6 Antwoorden / 0 Vragen

Oke bedankt! Ik zit ook erg te twijfelen of ik hem niet gewoon in de winkel moet halen. Welke winkel was dat in zuid woon daar wel in de buurt maar kon ze niet vinden.