i
door i buynow.de Feb 18, 2017 om 11:35
Huishouden & energie

Waterbedden via Silvano/waterbeddiscount slechte ervaring

Wie heeft er nog meer een of meer slechte ervaring(en) met Silvano Waterbedden/waterbeddiscount(deze firma werkt onder meerdere namen vanuit  Bocholt Duitsland).

Ik heb er onderdelen/matras besteld, maar er wordt geen enkele afspraak nagekomen. Levering sowieso al NIET in de 24-48uur. Besteld onder rembours iets wat mogelijk was volgens hun website. Maar de dag nadat ik gemaild heb voor de levertermijn kreeg ik direct een factuur waarin de spullen vermeld stonden met het verzoek het geld binnen 5 werkdagen over te maken, en daaronder duidelijk REMBOURS vermeld, verder geen enkele communicatie over hoe en wat, geen levertermijn of hoe dan ook. Na nog een e-mail weer geen antwoord. Nu enkele tijd later nog steeds geen water matras en onderdelen.

Hoe stelt men zich dit voor als je garantie problemen hebt? Dan natuurlijk ook geen antwoord lijkt mij zo. Zo een slechte ervaring hoeft van mij niet.

16796 14 Rapporteer

gerbera
door gerbera - Feb 18, 2017 om 11:45
7372 Antwoorden / 14 Vragen

Als ik de site bekijk ziet het er allemaal goed uit. Al eens een telefoontje gepleegd (alleen op maandag) U kunt ook chatten met ze.

kijk even hier; https://www.silvanowaterbedden.nl/klachten

edrick3
door edrick3 - Feb 18, 2017 om 11:53
27632 Antwoorden / 85 Vragen

Weer eens het paard achter de wagen spannen?
Je kunt je een volgende keer beter vóóraf informeren.
En heb je nu wel of niet al betaald?
Als ze een verzoek tot betaling gedaan hebben en je hebt niet betaald is het m.i. logisch dat er niet geleverd is.

in
door inactief - Sep 26, 2017 om 14:14
4 Antwoorden / Vragen

Ik heb het zelfde probleem met Silvano Waterbedden / Waterbed Discount / The Bed Company uit Bocholt Duitsland namelijk op 18-09-2017 een watermatras gekocht en met Ideal betaald en nog steeds niks ontvangen. Op emails ontvang ik geen reactie en telefoontjes worden in het Duits beantwoord en hangen ze daarna op. Kat in de zak gekocht? Ik heb reeds melding gemaakt bij Thuiswinkel Waarborg.

Na wat speurwerk in Duitsland heb ik dit gevonden: https://www.firminform.de/unternehmen/Silvano-Online-GmbH-Bocholt/2221895 blijkt dus dat ze sinds 18-05-2017 failliet zijn gegaan? Webshop is wel aangelsoten bij Thuiswinkel Waarborg. Krijg ik nu mijn geld via hun terug?

Fam. Smit Willemsta

gerbera
door gerbera Sep 26, 2017 om 16:08
7372 Antwoorden / 14 Vragen

Verander in elk geval uw gebruikers naam. Komt wel erg dicht in de buurt van de omroep naam.

Gerry1969
door Gerry1969 Sep 26, 2017 om 16:21
3449 Antwoorden / 25 Vragen

Nee, uw geld krijgt u niet terug. Maar er is pas 1 week voorbij u bent misschien wel iets voorbarig met uw conclusie.
Ze moeten binnen 30 dagen leveren en die zijn nog lang niet voorbij.

ju
door juliomariner Jan 11, 2018 om 23:02
1330 Antwoorden / 2 Vragen

Ik dacht dat die hele waterbed hype eindelijk voorbij was

Si
door Silvano Feb 13, 2018 om 15:01
3 Antwoorden / Vragen

Beste Klant, Als u nog steeds u klacht heeft of ontevreden bent kunt u een mail sturen naar klachten@waterbeddiscount.info dan zullen we samen zoeken naar een gepaste oplossing!

ne
door neodutchio - Sep 26, 2017 om 14:34
5165 Antwoorden / 12 Vragen

Als ik uw link zou moeten geloven zijn ze in 1 jaar tijd 3 keer failliet gegaan. Dat lijkt mij sterk. Maar goed, ze zijn inderdaad aangelsloten bij het thuiswinkelkeurmerk, daar dus uw klacht neerleggen.

in
door inactief - Sep 26, 2017 om 15:57
4 Antwoorden / Vragen

Vandaag ook met Thuiswinkel Waarborg gesproken en begreep van de medewerker daar dat Silvano eind vorig jaar failliet is gegaan en dat ze weer opnieuw zijn gestart. Silvano Online GMBH is failliet en ze zijn nu opnieuw gestart onder de naam The Bed Company GMBH maar nog wel met dezelfde site. Ik moet een klachtenformulier invullen via hun site dus dat ga ik nu maar doen en dan afwachten.

Gerry1969
door Gerry1969 - Sep 26, 2017 om 16:21
3449 Antwoorden / 25 Vragen

Nee, uw geld krijgt u niet terug. Maar er is pas 1 week voorbij u bent misschien wel iets voorbarig met uw conclusie.. Ze moeten binnen 30 dagen leveren en die zijn nog lang niet voorbij.

in
door inactief - Sep 28, 2017 om 16:49
4 Antwoorden / Vragen

Matras is eindelijk geleverd! :-) nu snel vullen en dan hopelijk weer lekker slapen!

Po
door Popje48 - Oct 14, 2017 om 17:12
1 Antwoorden / Vragen

Het zijn een stelletje knoeiers 1e klas. Nu voor de 2de keer verkeerde maat watermatrassen gekregen! Rekenen kunnen ze niet. Ben helemaal klaar met ze, ben al vanaf 28-8-2017 met hun bezig. Wordt van kastje naar de muur gestuurd. Retourbon is moeilijk te krijgen, en als je maar vaak genoeg belt krijg je een code, en dan moet je retouren zelf regelen. Dus maandag maar eens weer bellen, zorgen dat ze hun hele rotzooi op komen halen en ik mijn geld terug krijg.

boppe1943
door boppe1943 - Oct 14, 2017 om 17:23
1129 Antwoorden / 98 Vragen

Ik zie dat de matras alsnog is afgeleverd. Dat zag ik te laat. Ik kan mijn gegeven antwoord niet wissen, dus het onderstaande is mosterd na de maaltijd.

Het ziet er inderdaad niet best uit voor wat betreft de solvabiliteit van deze firma, de eerste bekendmaking was al op: 18-12-2016! Daarna zijn er nog een paar gevolgd.

Aktuelle Meldungen

DatumMeldungDetails
18.05.2017  Insolvenz–Bekanntmachung Für registrierte Nutzer
08.02.2017  Handelsregister–Bekanntmachung Für registrierte Nutzer
02.02.2017  Insolvenz–Bekanntmachung Für registrierte Nutzer
18.12.2016  Insolvenz–Bekanntmachung Für registrierte Nutzer

Si
door Silvano - Nov 13, 2017 om 11:45
3 Antwoorden / Vragen

Silvano Waterbedden is van maandag t/m vrijdag altijd Gratis te bereiken op Telefoonnr.  0080 - 0100 12345 of bel direct met ons Hoofdkantoor 0049 - 2871 2182926 ( Van 09:00 tot 17:00 uur. )  Wij zorgen altijd dat wij u met tevredenheid kunnen helpen. Zie deze link onze Garantievoorwaarden : https://www.silvanowaterbedden.nl/garantie . Betreft bovenstaande berichten zijn uiteindelijk allemaal netjes door ons opgelost ( Onze excusses voor het ongemak ). Mocht er iets niet naar tevredenheid zijn, vragen wij met Silvano contact op te nemen. M.v.g. Uw Silvano Team

Na
door Nadie Jan 12, 2018 om 16:54
Antwoorden / Vragen

Het telefoonnummer klopt helemaal niet! Op de mail reageert niemand. Heb stalen aangevraagd de verzendkosten betaald maar niets ontvangen. Als je het telefoonnummer belt krijg je de advocatenlijn aan de lijn. Is misschien al een voorteken. Mijn advies: niets bestellen hier. Ga op zoek naar een ander bedrijf. Vorig jaar februari failliet gegaan.

pe
door petra1212 - Nov 24, 2017 om 12:01
1 Antwoorden / Vragen

Wij hebben bij deze firma meerdere waterbedden besteld. Zelfs op ons aanraden ook familie en vrienden. Wij kunnen geen slecht puntje vinden over dit bedrijf. Alles komen ze na en leveren zeer hoge kwaliteit af. Wij slapen er nog steeds heerlijk op en willen nooit meer anders.

ne
door neodutchio Nov 24, 2017 om 12:13
5165 Antwoorden / 12 Vragen

En daarvoor maakt u speciaal een account aan om dat te zeggen?

tijger1
door tijger1 Nov 24, 2017 om 12:17
42060 Antwoorden / 21 Vragen

En dat ook nog na negen maanden? Betaalt dat goed, reclame maken?

aurora1
door aurora1 Jan 11, 2018 om 23:18
15645 Antwoorden / 6 Vragen

Hoe hoog is uw bonus voor deze melding?
Hier zoiets melden middels een nieuw aangemaakt account werkt altijd als anti-reclame.

ha
door hansie180 - Jan 11, 2018 om 21:50
1 Antwoorden / Vragen

zeer slechte klantenservice
ons verwarmingselement is al vrij snel kapot gegaan, ver binnen de garantietijd
contact met hun gehad maar men wil niet meewerken om een nieuwe op te sturen
als er iets slecht is voor je lichaam is op een niet verwarmd ( dus koud) waterbed slapen zover dat al lukt dan
er wordt niet op mail gereageerd
ik zal hier ook geen waterbedconditioner meer kopen, ik betaal liever ergens anders wat meer maar waar ze wel goede service bieden

mensen koop hier niets!!!!!!!!!

Si
door Silvano Feb 13, 2018 om 14:47
3 Antwoorden / Vragen

Tevreden klanten hebben voor ons / waterbeddiscount de hoogste prioriteit! Alle garantietermijnen zijn nog geldig en blijven dus ook van kracht!! Als u klachten heeft over uw product of over garanties dan kunt u een mail sturen naar klachten@waterbeddiscount.info en dan zullen we samen kijken naar een gepaste oplossing! We zullen alle problemen naar tevredenheid oplossen. U kunt ons ook bereiken via de chat of telefoon: 0049 - 2871 2182926.

mi
door michael213 - Feb 5, 2018 om 10:34
1 Antwoorden / Vragen

Helaas gisteren matras lek gegaan welke wij eind 2013 hadden gekocht.
Vanmorgen telefonisch contact gehad met Silvano waterbedden en nemen de klacht niet in behandeling.
Zeggen dat ze van eigenaar zijn verwisseld en alle garantiebepalingen voor deze overname niet in behandeling nemen, wat ik er van lees is dat ze dit al jaren doen, dus jullie zijn gewaarschuwd. Wij gaan iedergeval kijken wat er nog meer mogelijk is. waarborgfonds, rechtsbijstand.

Si
door Silvano Feb 13, 2018 om 14:50
3 Antwoorden / Vragen

Beste Micheal, Onze excuses voor het ongemak! Wij willen de klacht graag in behandeling nemen. u kunt ons een mail sturen naar klachten@waterbeddiscount.info en we zullen samen zoeken naar naar een tevreden oplossing. U kont ons ook bereiken via de chat van waterbeddiscount of telefoon: 0049 - 2871 2182926.

Si
door Silvano - Feb 13, 2018 om 15:03
3 Antwoorden / Vragen

Tevreden klanten hebben voor silvano / waterbeddiscount de hoogste prioriteit!

Alle garantietermijnen zijn nog geldig en blijven dus ook van kracht!! Als u klachten heeft over uw product of over garanties dan kunt u een mail sturen naar klachten@waterbeddiscount.info en dan zullen we samen kijken naar een gepaste oplossing!

We zullen alle problemen naar tevredenheid oplossen.

U kunt ons ook bereiken via de chat of telefoon: 0049 - 2871 2182926.