nanne_1
door nanne_1 Sep 3, 2005 om 13:11
Huishouden & energie

Waterline orthopedisch matras

heeft er iemand ervaring met het waterline orthopedisch matras wat op ebay te koop is?

574 2 Rapporteer

fr
door frans5 - Sep 10, 2005 om 11:00
18 Antwoorden / 1 Vragen

sorry ik heb geen ervaring met het genoemde matras

maar uit ervaring kan ik u adviseren om een matras in een speciaalzaak te kopen en voor het kopen de matras uitgebreid gaan testen via een van de veilingkanalen iets kopen waar u niet bekend mee bent en zekekr een persoonlijk iets als een matras is zeker niet aan te raden

nanne_1
door nanne_1 - Sep 10, 2005 om 15:11
22 Antwoorden / 8 Vragen

hai frans,dat begrijp ik allemaal wel,maar mijn ervaring met een beddenspeciaalzaak is ook niet zo best.verder ben ik er achter dat 5 minuten op een bed liggen om te voelen niet te vergelijken is met er de hele nacht op slapen.vandaar dat ik wel eens een ervaring met een zogenaamd orthopedisch matras wil horen!