is
door israelvraag Jul 2, 2018 om 09:22
Vakantie & reizen

Aanbieding touroperator klopt niet

ik probeer via isropa een reis te boeken naar Eilat. er wordt met 279 euor geadverteerd. welke datum of welke gezinssamentstelling ik ook doe , er komt elke x minimaal 100 euro pp bij . we hadden voor 8 dec een vraag gedaan , telefonisch was het 279 en na 2 uurtjes toen we akkoord hadden van werk om vrij te hebben en we wilden boeken telefonisch kwam er 100 euro pp bij. er is ons niet verteld dat de prijs kon wijzigen binnen een dagdeel. nu we proberen voor bv 12 dec te boeken aangezien het nu weer voor 279 euro staat,  kom je online elke x als je verder doordrukt in t reserveringssysteem op n heel ander bedrag uit als werd aangegeven. het verschil op sommige dagen kan wel totaal zelfd 400 euro zijn. . waarom wordt er geadverteerd met zo n lage prijs terwijl met geen mogelijkheid deze prijs te boeken is. zelfs gewoon staandaard 2 persoonskamer zit je altijd op n hoger bedrag. dan heb ik t puur over de reis natuurlijk, ik snap dat er boekingskosten ed bijkomen.

ik vind dat valse advertentie en wil graag uitgezocht hebben waarom er wel mee geadverteerd mag worden zo.terwijl ik niet kan boeken

met vriendelijke groet,
sandra

1339 4 Rapporteer

Topantwoord

ne
door neodutchio - Jul 2, 2018 om 09:55
5165 Antwoorden / 12 Vragen

En wat geeft Isropa als antwoord toen u dat vroeg?

is
door israelvraag Jul 2, 2018 om 10:07
1 Antwoorden / 1 Vragen

toen we ze belde gaven ze elke x als reden dat transavia net de prijzen heeft verhoogd, en als ik dan los kijk op de eigen site van transavia klopt dat niet. Toen ze zelf inzag dat het niet  helemaal klopte gaf ze t wel toe maar ze kon niets anders doen zei ze. maar t rare is dat ze blijven dexe prijs op de sute zetten,,, dan moet je gewoon de prijs neerzetten zoals die eigenlijk nu is.

ne
door neodutchio Jul 2, 2018 om 13:56
5165 Antwoorden / 12 Vragen

Dan heel snel ergens anders een reis gaan boeken. Een bedrijf die zo te werk gaat kan niet goed gaan. En inderdaad ook een klacht indienen bij de Reclame Code Commissie.

marita5
door marita5 - Jul 2, 2018 om 10:26
11532 Antwoorden / 15 Vragen

Hallo Israelvraag ,

Lees deze informatie eens door , klik op de rode regel .

https://www.consuwijzer.nl/vakantie-vrije-tijd/vliegreizen/boeken-van-een-vliegticket

is
door israelvraag - Jul 2, 2018 om 11:22
1 Antwoorden / 1 Vragen

maar deze prijs gaat om een pakketreis. het feit blijft dat ze adverteren met vlucht hotel en transfer 279 en als je wilt boeken op welke datum dan ook , en je kunt alleen voor een week boeken ivm charter vlucht , is de prijs 100 euro pp duurder. waarom mogen ze dan alsnog 279 neerzetten terwijl je nooit deze prijs krijgt??

edrick3
door edrick3 - Jul 2, 2018 om 13:34
27632 Antwoorden / 85 Vragen

Is inderdaad een vreemde zaak. Er staat een prijs vermeld van € 279 bij vertrek op 12/12 en als je studio landzicht aanklikt staat er géén toeslag vermeld, maar de reissom wordt € 756.
Waar die 'toeslag' vandaan komt is onduidelijk.

Ik zou een klacht indienen. Neem eens contact op met de ANVR